Имам проблем с фаровете на Пунтото.Светят безумно слабо и ако леко се намокри пътя, директно изчезват!!! Естествено ако купя ксенон, ще се оправи положението, но не съм фен на ксенона като цяло а и съм чувал, че евтиният ксенон преебава рефлекторите, изгаря ги! Мойте рефлектори изглеждат ОК, капсоловани са и немоа да ги разглобя, но видимо не са заминали! Въпросът ми е дали няма някакви крушки, които да светят по добре от стандартните халогени (по възможност около 5000К) за да не се набутвам с ксенон.Някой още ми бе споменал, че няма да има разлика каквито и крушки да сложа от халогените като сила на светене. Единствената разлика била в цветната температура. Така ли е или пак някой "разбирач" се е произнесъл непотготвен?Вчера гледах в Практикер някакви Osram бели за около 7-8 лв едната, но не посмях да ги купя, преди някой да ме посъветва!Много са ми мижави фаровете, а незнам вътре какви са крушките... даже незнам и как се разглабят Но определено ми е голям зор нощно време!Приемам всякакви мнения и препоръки!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дайте съвет за Пунто 95-а Ксенон или хубави крушки???
Collapse
X
-
Моята препоръка е хубави крушки.Osram Nightbreaker. Скъпи, но за мен са перфектни трета година вече.Един комплект изкарват малко повече от година.Ако си направиш сметката, може и на кантар да е цената с обикновен китайски ксенон за определено време..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
1.2 ELX двусекционни. Относно nightbraker-a незнам дали ще ми даде повече светлина!Аз не питам кои крушки са по издържливи, а с кои ще светна една идея по-силно!Не съм в час с измерванията... ако някой ми обясни като на идиот, може и да опитам.Не съм имал ядове от към горене на крушки, от година го имам това пунто.
Коментар
-
Абе как сравнявате ксенона с халогена? Какъвто ще да е ксенон даже и най-долния свети къде къде по-добре от халогенка.Malone за тва време къде халогенката ще излезе на цената на ксенона, ще ти е светило много по-добре през цялото време а тва няма как да оцениш. Да не говориме че халогенката изгаря рефлектора, а сега като влезе в сила да се кара на къси цяла година , ще купувате халогенки през 5 месеца а рефлектора лятото ще се изпече за норматив. rally33 купувай смело ксенон няма да съжаляваш за миг че си дала 60-70 лева. направо ще се родиш. Поръчай си по и-бея от тея дет Pecho си е купил с защитна лепенка против заслепяване на насрещните и няма да имаш никакви проблеми. виж в другата тема за крушките h7-R
Коментар
-
Определено с Night Breaker ще свети по-силно от обикновена (евтина) крушка. Другият проблем е, че на него 12 волта не му стигат, за да светне с пълна сила. Опитай се да му осигуриш поне 13,5 волта. Като цвят не е чак 5000 К. Според мен е под 4000 К даже. Но откакто аз минах от Osram Night Breaker към ксенон разбрах, че досега само съм си мъчил очите в опитите си да видя нещо на пътя.Разгледай темите за ксенони. Има такива с лампи, които са създадени да се ползват във фарове с голям рефлектор (а не с лупа). Много по-доволен ще си отколкото с Осрам-а. Колкото до виждането при мокър асфалт - колкото по-топъл (син) е цвета, толкова по-слабо се вижда.
Коментар
-
adi55, аз от десет години поне не съм си угасял крушките на нито една кола, никога. Няма значение дали е пролет, лято, написано в Закон или не, така съм свикнал.Та ... с постоянно включени светлини, Osram Nightbreaker ме държат по година и нещо. Три и повече години вече.Ксенона да свети, ако ще и 30 пъти по силно, нямам намерение да споря, всеки си решава сам за себе си. Аз съм доволен и повече от тази светлина не ми е нужна.Правя по 5500 километра на месец в съотношение точно 50% през деня и през нощта, така че имам поглед върху това, което пиша..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Благодаря за мненията и съветите, явно ще се Ксенонасям. Противник съм на външните екстри към автомобила, но ще се примиря, ако това ще ми даде по голямо спокойствие през ноща.От тук нататък, моля някой да ми каже последно Н1 или Н7 ми трябва за Пунто 95-а (1.2, 75к) Следващ въпрос: Тези които вече са с ксенон, могат ли да ме посъветват кой е оптималния компромис м/у цена и качество, или с други думи, кой ще ми излезе най евтино и няма да угасне след 1 седмица.С Ebay нямам никакъв опит и се съмнявам, че ще се справя с този тип покупка.
Коментар
-
Здравей колега,по въпроса дали ти е Н1 или Н7 не мога да ти кажа точно,но аз съм с ксенон от 5 месеца и от както съм го сложил дългите са светвали само като съм премигвал на някой.С тях се родих много добре светят.Моят е Н1 и съм го взел за 60лв. без гаранция,ще ти пусна и една снимка на кутията да видиш точно кой е.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Пробвай в раздел Борса. Има добри предложения. По въпроса с цената и съпоставката на халогенна и ксенонова - 2 халогенни найт-брейкър едно време струваха по 12.50, като ги купувах. Ако сега са по-евтини, може да се пресметне с новата цена. Ако приемем че живеят по година и малко, то за 2 години и половина да речем си сменил 2 комплекта, това са 50 лева. При работа всяка лампа отделя волфрам, който кондензира върху стъклото на лампата, което води до почерняване и намаляване на светлината. Колкото повече живее лампата, толкова повече почернява, но ти виждаш че свети и не я сменяш. Обаче виждаш все по-малко. Лампата е 55 вата, голяма част от които отиват за топлина. 55 вата ти прравят 1500 лумена, или 27 лумена/ват. От горещината изгарят рефлекторите, буксите, кабелът, изолацията на кабела. За ксенона даваш да речем 80 лева. След 2 години и половина като е при мен - може да се е наложило да смениш всичко, но може и да не си пипнал нищо. Може и след 4-5 години да не си пипнал нищо. Имаш гаранция 1 година. Няма почерняване на стъклото и съответно намаляване на светлината. Има намаляване но по друга причина. То е толкова малко за този период, че е направо незабележимо. През цялото време имаш два пъти повече светлина на пътя, а мощността е само 35 вата, или 85 лумена/ват. Това е 3 пъти по-ефективно. Отделената топлина е доста по-малко, рефлекторите почти не изгарят, животът на покритието се удължава. Също - кабелите и буксите. През цялото това време когато си карал през нощта - осветяването ти е било перфектно, видимостта също. Може би ще заслепяваш насрещните, но има тотална липса на контрол върху тези неща, така че както те те заслепяват с подобни ксенони, така и ти тях - взаимно е. В случая трябва да помислиш - дали искаш да те засплепяват, ти да заслепяваш и да виждаш перфектно, или да те заслепяват, ти да не заслепяваш, но и да виждаш не толкова добре, а в някои случаи - направо зле. Вземай ксенон, слагай смело, и направи снимки.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар