Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто мк1 1.1 55 смяна на табло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Струва ми се, че бъркате датчика с друго устройство или по скоро аз не схващам нещо.Не знам дали за двете табла датчика е различен. Датчика на двигателя имам предвид, а не електрониката в таблото.На жена ми Punto-то има табло с оборотомер и стрелка за температурата.Първо стрелката започна да подскача нагоре и надолу при достигане на някаква температура, а сега непрекъснато показва температура преди максимума, което значи, че трябваше 100 пъти да е прегряла за една година от както имам този проблем.Първо смених датчика на двигателя, за да го изолирам като проблем.Нов за Fiat струва 30-на лева. От известна верига магазини за авточасти.Беше дефектен още като нов и го върнах с известни разправии.Сложих такъв от Lada Самара за 6 лева, нов. Има същите характеристики. Някой тук беше писал за това и е прав.Температурата ми все така е на максимума, което ще рече, че има проблем с уреда [електрониката] в самото табло и от тогава съм в процес на търсене на табло за да го сменя цялото.Някои колеги ми казаха, че никой няма да ми даде само въпросната електроника от цялото табло.Цената на таблото е между 20 и 30 лева, в зависимост от моргата.В момента чакам да се появи такова табло в някоя близка морга.
    .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
    www.cyxap.com

    Коментар


      #17
      Malone написа:
      Струва ми се, че бъркате датчика с друго устройство или по скоро аз не схващам нещо.Не знам дали за двете табла датчика е различен. Датчика на двигателя имам предвид, а не електрониката в таблото.На жена ми Punto-то има табло с оборотомер и стрелка за температурата.Първо стрелката започна да подскача нагоре и надолу при достигане на някаква температура, а сега непрекъснато показва температура преди максимума, което значи, че трябваше 100 пъти да е прегряла за една година от както имам този проблем.Първо смених датчика на двигателя, за да го изолирам като проблем.Нов за Fiat струва 30-на лева. От известна верига магазини за авточасти.Беше дефектен още като нов и го върнах с известни разправии.Сложих такъв от Lada Самара за 6 лева, нов. Има същите характеристики. Някой тук беше писал за това и е прав.Температурата ми все така е на максимума, което ще рече, че има проблем с уреда [електрониката] в самото табло и от тогава съм в процес на търсене на табло за да го сменя цялото.Някои колеги ми казаха, че никой няма да ми даде само въпросната електроника от цялото табло.Цената на таблото е между 20 и 30 лева, в зависимост от моргата.В момента чакам да се появи такова табло в някоя близка морга.
      Проблема не ти е в датчика , а в един клапан с пружина които отваря големия воден кръг на колата след като загрее , при тебе явно е блокирал.Идеята е следната в студено състояние е затворен и водата (антифриза) минава само през малкия кръг , за да може да загрее мотора и да има по добря изгаря не на горивото ... след като загрее клапана се отваря (термостата) и започва охлаждане и през големия воден кръг ...Ако се отстрани термостата напълно колата няма да загрее или ако загрява ще е много трудно , но пък разхода на гориво ще е по голям при незагрят двигател.На някои коли им махат термостата ... Тва си е тяхно решение при мене беше блокирал навремето и напраи поразията Не е скъп 19-20 лева е ... смени си го и ще ти се реши проблема ...
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #18
        Възможно е да е така, но нямаше ли досега да я прегрея, ако проблема е в този клапан.Температурата е на максимума, а перката не се включва когато съм в движение. Включва се когато спра.Общо взето, колата си се държи съвсем нормално с изключение на стрелката за температурата.И къде се намира този клапан, ако можеш да ми обясниш.Термостата ли трябва да сменя?.:: EDIT ::.Не е проблема в термостата. И големия и малкия кръг са горещи, следователно не е затворен този клапан.
        .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
        www.cyxap.com

        Коментар


          #19
          Malone написа:
          Възможно е да е така, но нямаше ли досега да я прегрея, ако проблема е в този клапан.Температурата е на максимума, а перката не се включва когато съм в движение. Включва се когато спра.Общо взето, колата си се държи съвсем нормално с изключение на стрелката за температурата.И къде се намира този клапан, ако можеш да ми обясниш.Термостата ли трябва да сменя?.:: EDIT ::.Не е проблема в термостата. И големия и малкия кръг са горещи, следователно не е затворен този клапан.
          Пробвай със външен уред от лада или жигула закачи го за твоя датчик и виж дали ще показва пак същите показания ... свързването е пак същото + и - за захранване на уреда и + от датчика завит на двигателя ... Щом не е термостата ... а относно него ще ти пратя сними на Л.С
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар

          Working...
          X