Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто мк1 1.1 55 смяна на табло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто мк1 1.1 55 смяна на табло

    Имам посоченото пунто 95 година 1.1 55 кончета, обаче ми е без обортомер и датчика за температурата не е със стрелка а е една червена точка, което чесно да си кажа ме нервира страшно много щото тая червена лампа и тоя огромен часовник ми изкарват очите. Та въпроса ми е лесно ли се намира такова табло и дали датчика за температурата ако е със стрелка ще се наложи некви сложни смени и дали е нужно да прекарвам кабеляци за обортомера и за водата, или всичко си е прекарано и просто слагам новото табло, връзвам го и сичко си работи ? Ако кажете и горе долу какви цени вървят такива табла, цена няма да имате Мерси предварително

    #2
    не е трудно да намериш разгледай из форума от 1.2 ставаше само няква врътка имаше с датчика на температурата ама тука трябва да се изкаже някой който го е правил :D
    Haters Gonna Hate

    Коментар


      #3
      При 1.2 знам ама дали и при 1.1 е същото положение?

      Коментар


        #4
        сменяш само термотадчика на блока и тръгва термо скалата а за оборотомера може да се на ложи прекарване на допълнителен кабел до ЕКУ
        ...хладилник, карам хладилник...

        Коментар


          #5
          seninkn написа:
          сменяш само термотадчика на блока и тръгва термо скалата а за оборотомера може да се на ложи прекарване на допълнителен кабел до ЕКУ
          Не се налага. Таблото от 1.2 с оборотомера става на 1.1 които е без и не се прекарват допълнителни кабели
          Fabbrica Italiana Automobili Torino
          F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
          F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
          F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

          Коментар


            #6
            не не е за таблото и от 1,4 да вземе ще стане,говоря за кабела от ЕКУ до таблото по който върви сигнала за оборотитенякой бе споменал, че на колите след 96 този кабел си го има във снопът, но тези преди тази год може да се наложи тази интервенцияhttp://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/....htmвижте това от полски сайт и през превод на чичо гугъл
            ...хладилник, карам хладилник...

            Коментар


              #7
              seninkn написа:
              не не е за таблото и от 1,4 да вземе ще стане,говоря за кабела от ЕКУ до таблото по който върви сигнала за оборотитенякой бе споменал, че на колите след 96 този кабел си го има във снопът, но тези преди тази год може да се наложи тази интервенцияhttp://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/....htmвижте това от полски сайт и през превод на чичо гугъл
              Виж тук може да си прав - попадал съм на 2 такива сменяния на таблото от 1.2 табло на 1.1 пунто и не се преправяше нищо не се пускаха кабели но виж това с годините е възможно да си напълно прав ! възможно е при по старите да трябва да се пусне
              Fabbrica Italiana Automobili Torino
              F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
              F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
              F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

              Коментар


                #8
                Еми мойто е май от старите щото е 95. За такова нещо не знам дали ще се оправя, тея кабеляци нещо не ми се отдават хич. Трябва да търся човек. Това което аз се съмнявах по скоро е дали оборотите на 1.2 и 1.1 не са различни, иначе казано обортомера на 1.2 е до 8 хил оборота и не знам същите ли са оборотите на 1.1, предполагам да... Тоя термодатчик дето трябва да го сменявам колко струва горе долу и удачно ли да го взимам втора ръка ?

                Коментар


                  #9
                  neo92 написа:
                  Еми мойто е май от старите щото е 95. За такова нещо не знам дали ще се оправя, тея кабеляци нещо не ми се отдават хич. Трябва да търся човек. Това което аз се съмнявах по скоро е дали оборотите на 1.2 и 1.1 не са различни, иначе казано обортомера на 1.2 е до 8 хил оборота и не знам същите ли са оборотите на 1.1, предполагам да... Тоя термодатчик дето трябва да го сменявам колко струва горе долу и удачно ли да го взимам втора ръка ?
                  ШЕГАЖИЯ НЕ ТЪРСИ ПОД ВОЛА ТЕЛЕ ИЛИ МОЖЕШ ИЛИ НЕМОЖЕ ХОРАТА СА ТИ ОБЯСНИЛИ Датчик може да вземеш и от ЛАДА само резбата да пасне ... Да ти кажа без показател за температура моето го прегрях ... и са вече умрял кош ... върви ма гори масло ..., водната помпа кога капе кога не .... абе разпада са ... Но, иначе държи на много тормоз на 3та изпъва до 120 , че и малко отгоре и изключва :Д Як И проклет двигател само данебеше прегрявал ... :S Хубаво е да си смениш и термостата за всеки случай данете последва моята съдба ... И се пак се убеждавам ,че си е пълен кош гори 10 колкото е една голяма кола ... азък за размисла ,че като е малък мотора гори малко ... който има MPI 1.2 16v били споделил какъв разход му прави при караене 100-120 ?
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #10
                    Не знам за твоя разход, аз със 9 литра бензин минах 150 км извънградско с 3ма човека в колата и багаж със скорост 80-100, което си е разход 6 извънградско, за бензин мисля че е добре... То е ясно че ще го прегрееш без датчик аз за това и питам... да не стане всичко ок, обортомери простотий ама па гадай си температурата ...

                    Коментар


                      #11
                      еми то колега тва не е кола да я цепиш 3-та до прекъсвач ииии може би за това е сгънала :D не е кола за състезания.. мойта ми гори 5 извънградско и 7 градско и до сега никви проблеми съм нямал и по темата питай колегата georg_ijelev той май беше сменял таблото оборотите са същите питай го за датчика.
                      Haters Gonna Hate

                      Коментар


                        #12
                        quintessenz написа:
                        еми то колега тва не е кола да я цепиш 3-та до прекъсвач ииии може би за това е сгънала :D не е кола за състезания.. мойта ми гори 5 извънградско и 7 градско и до сега никви проблеми съм нямал и по темата питай колегата georg_ijelev той май беше сменял таблото оборотите са същите питай го за датчика.
                        Колата прегря поради блокирал термостат ... тогава не я тормозех , но сега просто и го връщам ... Земам и душата ма тя не си я дава ... Относно темата , тарсиш си табло на което километража да е с жило ... щото има и без ... Като закачиш може и да тръгне , а може и да не тръгне , при един колега имаше проблем с уреда за температурата ... Има много неща за правене по S купето иначе извън темата по-таблото , но не си заслужава , по евтино излиза да си вземеш ELX Пък това ако те притеснява ... толкова 1.1 SX модела има оборотомер на таблото ...ама е грозен :S щото има 2 вида табла едните са с готин цифеблат един с бели символи , и друг с червени крагове чертички ... които не ми допада
                        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                        Коментар


                          #13
                          да за циферблата е така даже има едни със зелени кръгове ужасТ,а за термо датчика ми той струва до 10 - 12 кинта...
                          ...хладилник, карам хладилник...

                          Коментар


                            #14
                            Колега аз съм го правил номера с таблото за да имам темп датчик! Намираш си табло с уредите които нямаш на твоето, после гледаш да не даваш на контакт без табло за да не ти светне лампата за еърбега, след това сменяш температурният датчик с такъв за марката табло и накрая махаш лампата която преди е била за прегрял ДВГ, докато не я махнеш няма да ти заработи датчика
                            CSI in the CAR !!!
                            Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                            ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                            Коментар


                              #15
                              mancuzo написа:
                              Колега аз съм го правил номера с таблото за да имам темп датчик! Намираш си табло с уредите които нямаш на твоето, после гледаш да не даваш на контакт без табло за да не ти светне лампата за еърбега, след това сменяш температурният датчик с такъв за марката табло и накрая махаш лампата която преди е била за прегрял ДВГ, докато не я махнеш няма да ти заработи датчика
                              Той няма Аер БЕГ :D се пак е S класа като мене :D
                              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                              Коментар

                              Working...
                              X