Имам посоченото пунто 95 година 1.1 55 кончета, обаче ми е без обортомер и датчика за температурата не е със стрелка а е една червена точка, което чесно да си кажа ме нервира страшно много щото тая червена лампа и тоя огромен часовник ми изкарват очите. Та въпроса ми е лесно ли се намира такова табло и дали датчика за температурата ако е със стрелка ще се наложи некви сложни смени и дали е нужно да прекарвам кабеляци за обортомера и за водата, или всичко си е прекарано и просто слагам новото табло, връзвам го и сичко си работи ? Ако кажете и горе долу какви цени вървят такива табла, цена няма да имате Мерси предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто мк1 1.1 55 смяна на табло
Collapse
X
-
seninkn написа:сменяш само термотадчика на блока и тръгва термо скалата а за оборотомера може да се на ложи прекарване на допълнителен кабел до ЕКУFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
не не е за таблото и от 1,4 да вземе ще стане,говоря за кабела от ЕКУ до таблото по който върви сигнала за оборотитенякой бе споменал, че на колите след 96 този кабел си го има във снопът, но тези преди тази год може да се наложи тази интервенцияhttp://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/....htmвижте това от полски сайт и през превод на чичо гугъл
Коментар
-
seninkn написа:не не е за таблото и от 1,4 да вземе ще стане,говоря за кабела от ЕКУ до таблото по който върви сигнала за оборотитенякой бе споменал, че на колите след 96 този кабел си го има във снопът, но тези преди тази год може да се наложи тази интервенцияhttp://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/....htmвижте това от полски сайт и през превод на чичо гугълFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Еми мойто е май от старите щото е 95. За такова нещо не знам дали ще се оправя, тея кабеляци нещо не ми се отдават хич. Трябва да търся човек. Това което аз се съмнявах по скоро е дали оборотите на 1.2 и 1.1 не са различни, иначе казано обортомера на 1.2 е до 8 хил оборота и не знам същите ли са оборотите на 1.1, предполагам да... Тоя термодатчик дето трябва да го сменявам колко струва горе долу и удачно ли да го взимам втора ръка ?
Коментар
-
neo92 написа:Еми мойто е май от старите щото е 95. За такова нещо не знам дали ще се оправя, тея кабеляци нещо не ми се отдават хич. Трябва да търся човек. Това което аз се съмнявах по скоро е дали оборотите на 1.2 и 1.1 не са различни, иначе казано обортомера на 1.2 е до 8 хил оборота и не знам същите ли са оборотите на 1.1, предполагам да... Тоя термодатчик дето трябва да го сменявам колко струва горе долу и удачно ли да го взимам втора ръка ?>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Не знам за твоя разход, аз със 9 литра бензин минах 150 км извънградско с 3ма човека в колата и багаж със скорост 80-100, което си е разход 6 извънградско, за бензин мисля че е добре... То е ясно че ще го прегрееш без датчик аз за това и питам... да не стане всичко ок, обортомери простотий ама па гадай си температурата ...
Коментар
-
еми то колега тва не е кола да я цепиш 3-та до прекъсвач ииии може би за това е сгънала :D не е кола за състезания.. мойта ми гори 5 извънградско и 7 градско и до сега никви проблеми съм нямал и по темата питай колегата georg_ijelev той май беше сменял таблото оборотите са същите питай го за датчика.Haters Gonna Hate
Коментар
-
quintessenz написа:еми то колега тва не е кола да я цепиш 3-та до прекъсвач ииии може би за това е сгънала :D не е кола за състезания.. мойта ми гори 5 извънградско и 7 градско и до сега никви проблеми съм нямал и по темата питай колегата georg_ijelev той май беше сменял таблото оборотите са същите питай го за датчика.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Колега аз съм го правил номера с таблото за да имам темп датчик! Намираш си табло с уредите които нямаш на твоето, после гледаш да не даваш на контакт без табло за да не ти светне лампата за еърбега, след това сменяш температурният датчик с такъв за марката табло и накрая махаш лампата която преди е била за прегрял ДВГ, докато не я махнеш няма да ти заработи датчикаCSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
- 1 like
Коментар
-
mancuzo написа:Колега аз съм го правил номера с таблото за да имам темп датчик! Намираш си табло с уредите които нямаш на твоето, после гледаш да не даваш на контакт без табло за да не ти светне лампата за еърбега, след това сменяш температурният датчик с такъв за марката табло и накрая махаш лампата която преди е била за прегрял ДВГ, докато не я махнеш няма да ти заработи датчика>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар