Здравейте , някой да е правил тази процедура , а пък ако има такава тема моля за извинение и за линк към нея. Дано някой е правил ремонт на този модул и да сподели! Благодаря предварително! Става въпрос за автомобила от подписа ми.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна моторче на ел. стъкло на Пунто.... как?
Collapse
X
-
кола
Взимаш един мехадизъм втора употреба сваляш всичко и връщаш новото сваляш кората и водачите на стъклото и вадиш асансьорчето и тук има още http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=169668
Коментар
-
кола
Ако можеш прави снимки хем да ги сложиш тук хем като зглобяваш да не збъркаш нещо http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...OD=0&DRW_NUM=4
Коментар
-
Справих се , вече и дясното ми стъкло се движи и то доста по добре от преди. Не можах да направя снимки , че така се бях омазал с мръсотии , явно ми трябваше асистент да снима . Оказа се че демонтажа не е труден след прочитане на няколко теми по въпроса , които много ми помогнаха. Първо се маха кората на вратата като предварително се изважда бутона за стъклото. после се бърка нагоре между стъклото и навън , за да се напипа пластмасовата зегерка която държи стъклото към механизма за задвижване. В долната част на стъклото горе долу посредата има отвор в който влиза пластмасово цилиндърче което е част от една пластмасова планчица която се движи по релсата опъвана от жилата и по този начин се движи стъклото. Та в това цилиндърче перпендикулярно е надяната тази пластмасова зегерка. Тя се издърпва надолу и се освобождава стъклото. Следва развиване на петте гайки - 3 са моторчето и 2 на релсата и след това целия механизъм се изкарва през някоя дупка. При мен проблема се оказа в самото моторче , като го изкарах от елемента където е пластмасовото колело където се навиват жилото , вала със червяка въобще не искаше да се движи , явно беше се напълнило яко с боклуци , хванах валчето внимателно с клещи и го раздвижих , после го напръсках обилно със спирт за да може и вътре в самото моторче да влезе и продължих да го раздвижвам после след обръщане от него изтекоха разни мизерии , закъчих го на буксата и ...... чудо , завъртя се , първо бавно и постепенно все по бързо. След това го сглобих като навсякъде обилно намазах с грес и преди да го монтирам на самата врата пак закачих буксата и допълнително го развижих. И по обратен ред го монтирах. Успех на всички които се заемат с тази процедура.Fiat Punto 1.1 55 к.с. LPG '96 EX
Alfa Romeo 146 1.9 JTD '99
Fiat Croma II 1.9 M-Jet 8V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар