Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светеща лампа на маслото без контакт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Светеща лампа на маслото без контакт

    Днес беше як студ и сутринта си запалих нормално, паркирах колата пред работата и сега вечерта като влизам гледам ми свети лампата на маслото без ключа да съм го вкарал- така е светила явно цял ден и естествено ми беше паднал акумулатора та ме бутаха да запаля. Преди това пак извадих ключа и лампичката пак светеше но с половин интензитет.Та откъде може да е утечката на ток- дали клемореда нещо е залепнал или датчик, жици- нз, нямам идея- ако имате идеи- помагайте.
    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

    #2
    Остава само да напишеш и за каква кола става въпрос и може да започнем да гадаем.
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    Коментар


      #3
      Колата е Темпра 1.6 пълна инж. /газ 1996г. с дигитално табло.
      Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

      Коментар


        #4
        Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

        Коментар


          #5
          Като за начало провери масата на двигателя - да не е прекъсната и клеимореда да не се е предал извади му жаковете да видиш дали ще огасне лампата!
          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

          Коментар


            #6
            Оки утре ще откачвам клемореда, нищо че е заврян на мечката у г. за- да видим дали е от него утечката.
            Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

            Коментар


              #7
              Като извадя буксата на дачика за маслото- и лампата за маслото която свети с половин мощност без контакт угасва.Като дам контакт лампата светва силно и като запаля- угасва.като извадя ключа- пак светва с половин сила- да не е датчика- моля за идеи от разбирачите.
              Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

              Коментар


                #8
                мисля че утечката на тока ми е през датчика за маслото- по неведоми пътища без да съм на контакт- от таблото с бушоните към него отива + и акомулатора се разрежда, сега съм намислил да отрежа тъпия кабел и да изкарам една лампа от датчика да я гаси, само че да се подава ток на датчика само при контакт отнякъде си, защото в тоя спагетарник кабели, който влиза в таблото няма шанс да видя къде е проблема- просто ще кръцна и изолирам преди датчика за маслото и ще си свържа датчика със проста система от два кабела и лампа, защото никъде не намерих читава схема на таблото с релетата.
                Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                Коментар


                  #9
                  Това не е решение.
                  Stop giving directions, just say "Follow me."
                  Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                  Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                  Коментар


                    #10
                    Ми кое е решение- мисля да сменя цялото табло на бушоните с друго за проба- да не от водиера зимата да е дало нещо окъсяване, иначе си го не обяснявам как ще ми тече тока през веригата на датчика за маслото без контакт.Имам още едно питане- има ли капак който да закрива бушончетата да не можеш да ги ритнеш със снежна обувка, защото моето никога не е имало и си се виждат отдолу?!
                    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                    Коментар


                      #11
                      :D
                      Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                      Коментар


                        #12
                        Лампата за маслото продължава да ми свети при изваден ключ и ми източва акомулатора през датчика на маслото, затова все свалям минуса на акомулатора- вече нз откъде идва тоя ток...
                        Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                        Коментар


                          #13
                          Колега, казаха ти за масата... провери ли го ??? Натяквам го защото имах подобен проблем на Типо, и се оказа точно това, зацапана клема на "разклонителя" Намира се малко под акумулатора, проследяваш "-" кабел и стигаш до една "плочка" завинтена за купето и закачени за нея с букси кабели, тях провери.
                          Fiat Brava 1,2 16V SX и колело

                          Коментар


                            #14
                            Изчистих тая междинна маса- ефект- ТЦъ.
                            Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                            Коментар


                              #15
                              Определено е маса. В момента консуматорите които работят без контакт взимат маса (-) през датчика.Опитай принудително да подадеш - някъде по инсталацията, по този начин може да определиш горе долу къде е проблема.

                              Коментар

                              Working...
                              X