За мен си остава алтернатора. Така като го гледам по схемата той може да е единственият виновник, това при положение, че няма нещо стопено по самата инсталация. Има и някаква малка вероятност щом светва тази лампа да се задейства и реле номер 40 което пък на своя страна включва някакъв нагревател 36. Затова и да се скапва акумулатора от нагревателя ако въобще има такъв в този автомобил. Може и самият алтернатор да прави скапването.Всичкото обаче което не мога да си обясня е защо не свети и лампата за зареждането, най вероятно е с друга мощност
Като начало колегата да се загледа и в другата крушка. Когато свети първо изключи реле 40 и ако не угасне отново лампата изключи жиците на алтернатора (тънките) не силовият проводник.Според мен от алтернатора се получава отечка и той подава захранване на въпросната крушка + реле номер 40.Ако някой мисли нещо друго нека да сподели и да помислим заедно.

Коментар