КИМИ написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Светеща лампа на маслото без контакт
Collapse
X
-
Fiat Brava 1,2 16V SX и колело
-
Продължава да свети и при изваден ключ и ми източава акомулатора, понякога(но само понякога) като изгася и извадя ключа тая лампа премигва, премигва на парцали и изгасва, ни ми се случи да премигне и изгаз=сне и аз не откачих клемата- и тя се пресетила посред нощ да светне- та ми падна пак акомулатора...Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Масата на двигателя е здрава, като се извади клемореда- не изгасва лампата на маслото и без контактен ключ, а за точенето на акомулатора- ми лампата може да е слаба, но е свързана в паралел и основно тока се точи през датчика на маслото, който без налягане е накъсо- на маса... Може ли някой да ми каже как да свържа едно реле като кръцна кабелчето към датчика, така че ток до датчика да идва само от място като дам контакт, чевсеки път да откачвам масата си не е работа, а да извадя буксата на датчика е... руска рулетка.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
КИМИ написа:а да извадя буксата на датчика е... руска рулетка.
Коментар
-
С врачуване няма да стане . Защо не вземеш лист хартия и не си нарисуваш схемичка на тази верига и после да поразсъждаваш над нея Започваш от минуса на акумулатора - шаси на автомобила - датчик за налягане на маслото- кабел до лампчиката - самата лампа- предпазител - контактен ключ кабел до плюса на акумулатора . А сега помисли как може да я накараш да светне при изключен контактен ключ и защо не свети с пълна сила . В тази паяжина от кабели ще трябва сам да откриеш от къде си взима захранване . Не е зле да провериш каква ти е консумацията от акумулатора при изключен контакт , нещо друго ти го разрежда но си няма лампичка да ти подскаже .
Коментар
-
KGT написа:...Не е зле да провериш каква ти е консумацията от акумулатора при изключен контакт , нещо друго ти го разрежда но си няма лампичка да ти подскаже .Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Включи си ампермера на максимум - 10-20 А да не изгориш и него . Консумацията трябва да е няколко милиампера , а при теб определено е повече щом за една нощ ти пада акумулатора . Ако си представиш схемата ще разбереш че имаш напрежение но по-малко от 12 волта някъде между лампата и акумулатора (все едно още една лампа последователно ) затова свети по-слабо и гасне като изключиш датчика . Мериш , изключваш и търсиш докато го откриеш
Коментар
-
Винаги се кефех, че като извадя ключа и фарове и всичко гасне и сега като ми се появи тоя акумулаторен вампир ми се образуваха нерви- Моля, ако колегата sok1 има файла да го пусне така че да е по- четливо или ние да си го отваряме та колегата chaveto да си каже диагнозата. :DАз имам технически познания, но да има кръвопиец и да точи ток със по- малко от 12В на лампата и да няма хващане е отвратително...Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
И файла е с кофти качество.http://dox.bg/files/dw?a=1440adb57fStop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Днес лампата не светна като включих клемата сутринта и засега не свети, аз обаче я откачих профилактично сутринта и на обяд като реших да замервам- пак не свети- значи замерването се отлага до когато светне и тогава- иначе ще откачвам минуса на акомулатора сутрин и вечер докато не хвана утечката.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар