Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светеща лампа на маслото без контакт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    КИМИ написа:
    Изчистих тая междинна маса- ефект- ТЦъ.
    Колега, преди да постнеш този пост, беше написал че в това е бил проблема... Би ли пояснил сега како не е наред, лампата продължава да свети без контакт, или ти пада акумулатора ? Ако е второто си имаш и друг проблем, не вярвам една индикация да ти изтощи акумулатора за един ден, поне не и здрав акумулатор.
    Fiat Brava 1,2 16V SX и колело

    Коментар


      #17
      Продължава да свети и при изваден ключ и ми източава акомулатора, понякога(но само понякога) като изгася и извадя ключа тая лампа премигва, премигва на парцали и изгасва, ни ми се случи да премигне и изгаз=сне и аз не откачих клемата- и тя се пресетила посред нощ да светне- та ми падна пак акомулатора...
      Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

      Коментар


        #18
        КИМИ написа:
        Продължава да свети и при изваден ключ и ми източава акомулатора
        Тази лампа е 2W, това са 0.16А, за 24 часа ще изхарчи 4Ah...Някъде ти се губи маса, chaveto го е описал най-точно.
        Fiat Brava 1,2 16V SX и колело

        Коментар


          #19
          eh4ev07 написа:
          Като за начало провери масата на двигателя - да не е прекъсната и клеимореда да не се е предал извади му жаковете да видиш дали ще огасне лампата!
          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

          Коментар


            #20
            Масата на двигателя е здрава, като се извади клемореда- не изгасва лампата на маслото и без контактен ключ, а за точенето на акомулатора- ми лампата може да е слаба, но е свързана в паралел и основно тока се точи през датчика на маслото, който без налягане е накъсо- на маса... Може ли някой да ми каже как да свържа едно реле като кръцна кабелчето към датчика, така че ток до датчика да идва само от място като дам контакт, чевсеки път да откачвам масата си не е работа, а да извадя буксата на датчика е... руска рулетка.
            Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

            Коментар


              #21
              КИМИ написа:
              а да извадя буксата на датчика е... руска рулетка.
              То ще стане същото като сложиш реле Вземи един проводник, вържи го хубаво към - на акумулатора и с него започни да подаваш - по инсталацията. Подаването го прави на места където трябва да имаш - Има някаква малка вероятност да ти е заминал алтернатора. Няма да е лошо когато си изгасил всичко да му изключиш само тънкото/те кабелче/та и да видиш дали пак ще свети. Ако не свети тогава ще ти кажа защо е така.

              Коментар


                #22
                С врачуване няма да стане . Защо не вземеш лист хартия и не си нарисуваш схемичка на тази верига и после да поразсъждаваш над нея Започваш от минуса на акумулатора - шаси на автомобила - датчик за налягане на маслото- кабел до лампчиката - самата лампа- предпазител - контактен ключ кабел до плюса на акумулатора . А сега помисли как може да я накараш да светне при изключен контактен ключ и защо не свети с пълна сила . В тази паяжина от кабели ще трябва сам да откриеш от къде си взима захранване . Не е зле да провериш каква ти е консумацията от акумулатора при изключен контакт , нещо друго ти го разрежда но си няма лампичка да ти подскаже .
                Brava 1.6 16V 103 10/97
                http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
                http://www.msnbc.msn.com/id/29899191/

                Коментар


                  #23
                  Прикачени файлове
                  Stop giving directions, just say "Follow me."
                  Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                  Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                  Коментар


                    #24
                    KGT написа:
                    ...Не е зле да провериш каква ти е консумацията от акумулатора при изключен контакт , нещо друго ти го разрежда но си няма лампичка да ти подскаже .
                    Окi,имам мултицет и утре ще откача минуса и ще премеря какъв ток ми дърпа при изваден ключ- на колко А да настроя уредчето и колко долу горе са нормалните утечки- нямам аларма, имам централно и климатроник. Ако нещо друго ми дърпа тока- как ще използва лампичката за маслото- през някакво реле ли минава- де да знам тока за тая лампичка, после остава да извадя буксата на датчика и да карам без тоя сигнал да видим дали ще го точи от друг път, но като за начало- ще премеря утечката- та колко е нормалната?!
                    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                    Коментар


                      #25
                      Включи си ампермера на максимум - 10-20 А да не изгориш и него . Консумацията трябва да е няколко милиампера , а при теб определено е повече щом за една нощ ти пада акумулатора . Ако си представиш схемата ще разбереш че имаш напрежение но по-малко от 12 волта някъде между лампата и акумулатора (все едно още една лампа последователно ) затова свети по-слабо и гасне като изключиш датчика . Мериш , изключваш и търсиш докато го откриеш
                      Brava 1.6 16V 103 10/97
                      http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
                      http://www.msnbc.msn.com/id/29899191/

                      Коментар


                        #26
                        Така нищо не разбирам от схемата, няма ли как да дадете линк към нея за да я разглеждам на самото ПЦ.

                        Коментар


                          #27
                          Винаги се кефех, че като извадя ключа и фарове и всичко гасне и сега като ми се появи тоя акумулаторен вампир ми се образуваха нерви- Моля, ако колегата sok1 има файла да го пусне така че да е по- четливо или ние да си го отваряме та колегата chaveto да си каже диагнозата. :DАз имам технически познания, но да има кръвопиец и да точи ток със по- малко от 12В на лампата и да няма хващане е отвратително...
                          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                          Коментар


                            #28
                            Ти се радвай , че нещо свети и ти индицира неизправност , защото може и да пуши и да си останеш без ел. инсталация
                            Brava 1.6 16V 103 10/97
                            http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
                            http://www.msnbc.msn.com/id/29899191/

                            Коментар


                              #29
                              И файла е с кофти качество.http://dox.bg/files/dw?a=1440adb57f
                              Stop giving directions, just say "Follow me."
                              Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                              Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                              Коментар


                                #30
                                Днес лампата не светна като включих клемата сутринта и засега не свети, аз обаче я откачих профилактично сутринта и на обяд като реших да замервам- пак не свети- значи замерването се отлага до когато светне и тогава- иначе ще откачвам минуса на акомулатора сутрин и вечер докато не хвана утечката.
                                Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                                Коментар

                                Working...
                                X