Наскоро си взех Ксенон Н4 ( ксенонова крушка на къси и халогенна крушка на дълги) и общо взето изобщо не съм доволен от крушката на дълги. Немога да изтърпя тази умряла светлина на дългите и искам като ще го правя накрая да го направя като хората. Та Баластите на нормалния и на Би ксенона еднакви ли са, защотот общо взето само това ще мога да ползвам от сегашната ми система. От това, коет нзам ще трябва даси намеря отделно превключвателя от дълги към къси за ксенон и БиКсенонови крушки. Ще се получи ли така номера ? Гледам в ebay едно такова превключвателче е около 10тина долара. Крушки се продават отделно.. и според мен трябва да стане. Това което се опитвам да предотвратя е да не давам едно 120лв примерно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
от Ксенон към БиКсенон ?
Collapse
X
-
Този за 110лв е с електромагнитна крушка т.е. на дълги крушката влиза на зад към цокъла и няма много смисъл.Като цяло има само недостатъци в цялата с-ма.Късите светят една идея по-слабо ,но за сметка на това имаш супер дълги а колко караш на дълги?Основния - е че много често горят крушки а те не са особено евтини.Търси си крушки с отделни балончета за двете светлини + още 2 трафа,само че цената на 1 такава крушка е около 80-90лв за броика увиLacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
-
кола
как сложиш обикновен ксенон а после Би ксенон на едни и също масто нали бискенони е ДЪЛГИ то е същото като на къси ама самата крушка отива на вън и рефлектора измества светлината -концентрира е а на твоята кола имаш 2 крушки къси и дълги може да сложиш 2 ксенона еднакви те ще светят различно на 2 те места я си настрой харовете в някой сервиз като начало или си почисти рефлекторите а това ако е с 1 секция тогава може да сложиш би ксенон и ще имаш едни фарове къси или дълги
Коментар
-
НЕ.. както написах в първия пост с Н4 съм , демек 1 крушка надълки и на къси. Това което имам вмоента е една Ксенонова крушка и една смотана халогенна слепени една за друга в един цокъл, тоест няква китайски порнография. Искам да сменя тези измишльотини с биксенонна крушка, като точно за тази която говорите, която измества фокусното разтояние. Преди да се захвана с тази ксенонска история имах смотани къси и що годе хубави дълги , сега след замяната стана обратното .. хубави къси и УЖАСНИ дълги.. Дългите ми светят като старите ми къси :D и относно въпроса колко често карам на дълги .. ам не е като да е 1 път в месеца и не обичам да карам с 60 на извънградски път, а вммомента съм принуден ако няма кола пред мен по която да се водя. Та.. слушам ви отново менията .. Какво предлагате или какво ще ми е нужно за да мина на бискенонна системаПунтак 1.1 с лека измама под капака
Коментар
-
В повечето случаи крушките вървят с кабелите към тях,трафа е същия но както казах и по рано многа бързо умират крушките.Наи добре според мен си вземи тези фарове които са на Н1 ,купуваш си 2 крушки и караш и пееш.Две крушки Н1 са около 20-30лв а две Н4 70-80 ,като ги смениш няколко пъти и вече си на минус.Ако си голям мераклия си вземи кристални фарове и дълги няма и д апускашLacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
-
viktorsterev написа:Две крушки Н1 са около 20-30лв а две Н4 70-80 ,като ги смениш няколко пъти и вече си на минус.Ако си голям мераклия си вземи кристални фарове и дълги няма и д апускаш
Коментар
-
Колега Оги ,за старите ксенони си много прав карат по много но сега вече повечето вносители вкарват на ментето ментето.Помниш ли преди 3год.какви им бяха цените-троини.Казвам го защото фирмата в която работя внася И ксенони.На моито Типо съм сменил 3 системи от които само едната беше безотказна а именно като на колегата uBoy дори и сега си свети,след това минах на биксенон .Мине месец два угасне единия кара още малко загасне другия.Продадох го и него на един авер и при него умряха крушките,това беше миналата година.След това сложих трети -още по зле и сега вече съм си с нормалните крушки.На които и да съм дал Н1 или Н7 никакви ядове.Лично мое мнение е че на Н4 крушката гори от превключванета къси-дългиLacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар