Здравейте колеги,Имам следния проблем: колата ми е Fiat Linea, все още в гаранция, на 9000 км., купена е през юни 2009 год. В гараж е. Вчера, като се връщах от работа чух от гаража слаба звукова сигнализация, зачудих се, защото гаража е заключен с брава и катинар. Веднага го отключих и видях, че освен че, издава звук и лампичката на алармената система просветва. Опитах се да отключа колата в дистанционното устройство, но не се получи. Отключих я ръчно с ключа. Влезнах и се опитах да запаля колата, но не се получи нищо. Арматурното табло остана безмълвно.Да кажа и това, че имам проблеми със съединителя. От сервиза казаха, че трябва да се сменя. Моля, тези от Вас, които имат опит да споделят на какво се дължи това и ми дадат някакви насоки.Благодаря Ви предварително.Грешен раздел -> Преместена. Модерирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Линеа: проблем с акумулатора?
Collapse
X
-
А колко често караш автомобила? Ако не изкарваш по месец, нищо чудно няма, че акумулатора си заминава. Но може да е разреден и от алармата. Моят съвет, е най-напред да го свалиш и заредиш. Ако ти не можеш, има места където срещу 5лв. зареждат. След това да се измери консумацията при заключен амтомобил. Ако е под 50mA е добре. Какво прави съединителя?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Пробвай и с друг акумулатор нищо чудно да е заминал като съди по километрите не е много карана пробвай и с зареждане ако мямаш друг под ръка .А за съединителя на тея колкометри и китайски да е трябва да изкара повече кажи какви са симптомите му .FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
Клега акумулатора е разредн.Незнам с какъв двигател си. Мойта е бензин и е с 40 А/h акумулатор направо батерия за часовник.Октомври купих на дъщерята Лачния Ипсилон и я карах около 10 дена.Когато запалих Фиата след тази пауза , алтернатора започна да вие неистово,сигурен признак за рзреден акумулатор. Като гледам доста рядко я караш колата и алармата е изстощила батерията.Относно съединитела не е за вярване на тия км. да има проблем.По вероятно е помпата на привода да дава ядове.На 17 този месец навърших 3 години и точно 50000км.и тогава и смених биалетка на дясното колело за 50лв.с труд.Иначе други проблеми не съм имал с исключение на боди компютара но затова аз съм виновен,сложих неправила крушка на габарита и стана голяма беля.Дано да си решиш бързо и гаранционно проблемите . Пиши какво е станало.
Коментар
-
Колега аз не разбирам какво се занимаваш изобщо предвид, че колата е в гаранция?!?! Звънни в ауто италия кажи им, че неможеш да си помръднеш колата и т.н. ще ти я оправят и толкова...мале Стилото, ако беше гаранционно...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Колега, замери колата с пусната аларма колко ток дърпа в стендбай, виш и как зарежда алтернатора с пуснати фарове. Това става за минути при всеки занимаващ се с акомулатори.Зимата е напълно нормално от големите студове да ти пада акомулатора след дълъг престой. Друг вариант, припалвай я от време на време или си свалай акомулатора да седи на стайна температура ако няма да я караш известно време.CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
mb написа:Колега явно не си имал вземане даване с АИ :DRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
mb написа:Колега явно не си имал вземане даване с АИ :D
Коментар
-
Да не би алармата ти да е много чувствителна и да се е задействала. Или пък да е сработила от някой проблемен датчик. Щом като си се връщал от работа значи не си бил през деня около колата. Разпитай да не би да е пищяла в гаража и да е паднал акумулаторът. И като се е включила да е блокирала имобилайзера и затова да не можеш да запалиш.Ако се окаже че проблемът е в акумулатора добре е да премериш на какво напрежение ти зарежда алтернаторът. Дали не поврежда акумулатора - имам предвид недозареждане или презареждане.И както казаха колегите, измери консумацията при включена аларма.А пък за гаранцията - напълно те разбирам че ако има начин сам да се справиш с проблема по-добре е да не се занимаваш с АИ.Bravo 1.6 / 16
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар