Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

неработещ клаксон

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    неработещ клаксон

    Здравейте колеги имам проблеми с клаксона беше ми изгорял бушона смених го и не работятя проверих самите клакснони и те работят но не стига ток до тях на какво може да се дължи това зад бушоните чувам някакво цъкане на реле каде може да е проблема
    1.6 16v 96 г. 103 hp.
    България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
    Да мина да те взема...или да взема да те мина?

    #2
    Някъде не ти прави контакт. Провери дали има напрежение 12 В на буксата на тромбата. Почисти я хубаво и я напръскай с конт. спрей.

    Коментар


      #3
      проверено и направено явно проблема не е в буксите защото забелих и кабел да съм 100 % сигорен че не е там проблема .
      1.6 16v 96 г. 103 hp.
      България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
      Да мина да те взема...или да взема да те мина?

      Коментар


        #4
        Бръкни на гърба на бушонното табло, в горната му част ще напипаш 3 релета. Без колата да е на контакт - клаксона работи, едното реле трябва да цъка. С докосване ще усетиш кое реле е, ще усетиш цъкането му с пръсти. Размести го, извади го, може в самото гнездо да не контактува добре. Ако и това не помогне - ще трябва да поиграеш с мултицета.

        Коментар


          #5
          благодаря много ще го проверя
          1.6 16v 96 г. 103 hp.
          България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
          Да мина да те взема...или да взема да те мина?

          Коментар


            #6
            И при мен отказа но се оказа проблема колега на самиа волан дето натискаш не даваше контакт почистих напрусках и сега работи погледни там
            Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

            Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
            Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

            Коментар


              #7
              аз като натискам клаксона се чува релето сега го замерих и се оказа че и в двете посоки прави верига и пропуска 0.6 ома съпротивлени или какво е единицата и в двете положения е така след малко ще ходя да купувам май ново
              1.6 16v 96 г. 103 hp.
              България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
              Да мина да те взема...или да взема да те мина?

              Коментар


                #8
                metropolix написа:
                аз като натискам клаксона се чува релето сега го замерих и се оказа че и в двете посоки прави верига и пропуска 0.6 ома съпротивлени или какво е единицата и в двете положения е така след малко ще ходя да купувам май ново
                Колега, релето не е правотоков елемент, освен ако не е някакво по-специално. Естествено, че и в двете посоки ще прави верига, и в двете посоки ще измериш едно и също съпротивление.

                Коментар


                  #9
                  в едната посока не трябва ли да затваря веригата в другата да я прекъснва ?
                  1.6 16v 96 г. 103 hp.
                  България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
                  Да мина да те взема...или да взема да те мина?

                  Коментар


                    #10
                    Не съм сигурен, че говорим за едно и също нещо. Релето се тества така: подава се +12 на номер 85, а номер 86 се свързва с маса/минус. В този случай се проверява дали има верига между 30 и 87, т.е. мери се съпротивлението между тях - трябва да е 0. Няма значение дали червената сонда е на 30 или на 87. В общия случай на 30 трябва да идва +12 директно от акумулатора, когато релето е на място.

                    Коментар


                      #11
                      качвам рисунка на релето погледнато от горе като замерено на съпротивление между 30 и 87 както си седи пластинката недава никакво съпротивление като я натисна ръчно дава 0 между 85 и 86 дава съпротивление 73 ома като натисна релето в другото положение дава съпротивление 72 ома надявам се правилно да съм го замерил
                      Прикачени файлове
                      1.6 16v 96 г. 103 hp.
                      България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
                      Да мина да те взема...или да взема да те мина?

                      Коментар

                      Working...
                      X