Здравейте колеги имам проблеми с клаксона беше ми изгорял бушона смених го и не работятя проверих самите клакснони и те работят но не стига ток до тях на какво може да се дължи това зад бушоните чувам някакво цъкане на реле каде може да е проблема
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
неработещ клаксон
Collapse
X
-
проверено и направено явно проблема не е в буксите защото забелих и кабел да съм 100 % сигорен че не е там проблема .1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Коментар
-
Бръкни на гърба на бушонното табло, в горната му част ще напипаш 3 релета. Без колата да е на контакт - клаксона работи, едното реле трябва да цъка. С докосване ще усетиш кое реле е, ще усетиш цъкането му с пръсти. Размести го, извади го, може в самото гнездо да не контактува добре. Ако и това не помогне - ще трябва да поиграеш с мултицета.
Коментар
-
И при мен отказа но се оказа проблема колега на самиа волан дето натискаш не даваше контакт почистих напрусках и сега работи погледни тамМъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
-
аз като натискам клаксона се чува релето сега го замерих и се оказа че и в двете посоки прави верига и пропуска 0.6 ома съпротивлени или какво е единицата и в двете положения е така след малко ще ходя да купувам май ново1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Коментар
-
metropolix написа:аз като натискам клаксона се чува релето сега го замерих и се оказа че и в двете посоки прави верига и пропуска 0.6 ома съпротивлени или какво е единицата и в двете положения е така след малко ще ходя да купувам май ново
Коментар
-
Не съм сигурен, че говорим за едно и също нещо. Релето се тества така: подава се +12 на номер 85, а номер 86 се свързва с маса/минус. В този случай се проверява дали има верига между 30 и 87, т.е. мери се съпротивлението между тях - трябва да е 0. Няма значение дали червената сонда е на 30 или на 87. В общия случай на 30 трябва да идва +12 директно от акумулатора, когато релето е на място.
Коментар
-
качвам рисунка на релето погледнато от горе като замерено на съпротивление между 30 и 87 както си седи пластинката недава никакво съпротивление като я натисна ръчно дава 0 между 85 и 86 дава съпротивление 73 ома като натисна релето в другото положение дава съпротивление 72 ома надявам се правилно да съм го замерил1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар