Здрайте колеги,Много се чудих дали да пусна тема или не, но все пак реших ако някои ми помогне то може и на друг да се окаже нужна тази помощ.Проблема е следния. Купих си преди 2 месеца Фиат Пунто МК2, но не му работи ел.стъклото(лявото) до шофьора.Когато се натисне бутона за надолу се чува едно цък и след още 30 секунди се чува пак цък.Докато при другото като го натисна има само първото цък и си слиза надолу.Не разбирам много от коли такаче ето какво направих:Свалихме първо таблото, където е бутона там всичко изглеждаше наред нямаше студени спойки и така нататак.След това свалихме кората на врата за да видим моторчето. Пробвахме се да замерим там но не се получи затова на буксата която влиза в моторчето сложихме една 12v крушка. Като се натисне така бутона за малко тя си светва за малко.Като се задържи си свети непрекъснато като вече не се чува това второто цък.Та въпроса е четох за някакво реле което най-често се скапвало на тези ел. стъкла. Въпроса ми е къде се намира това реле?И другото според вас това на какво се дължи и да си приготвям ли 70-80 лв за такъв механизъм. И ако някои е сменял моля да ми обясни как точно става(може и на лично съобщение).Не ми е ясен като е вдигнато стъклото как точно да махна целия механизъм(моля наистина за инструкции как да го подменя механизъм това ми е най-важното)(гледъл съм ръководството но там е описано като е смъкнато долу стъклото и не е съвсем добре обяснено)Мерси на всички отзовали се на молбата ми.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ел. стъкло на Фиат Пунто МК2
Collapse
X
-
Малко развитие по въпроса ситуацията за мен стана още по объркваща.Пътувах си за Варна и натиснах по погрешка копчето за неработещото ел.стъкло... и то тръгна много е бавно и очевидно се мъчи,но явно си работи...как така се оправи изведнъж ама никаква идея....като не е работило от поне 6 месеца Яка кола.Та предполагам нещо трябва да се смаже явно.Може ли да дадете съведи дали да свалям целия механизъм или мога така да го напръскам така и къде точно според вас да го напръскам и с какво .Мерси предварителноFiat Punto JTD HLX 1999
Коментар
-
На сред лято ел.стъклото ми отново прекъсна. И в момента адски ме е яд че докато работеше не го разглобих ама...на нямаше време. Имах вчера 1 час малко да се познимавам. Свалих кората погледнах ама там сякаш на пръв поглед беше наред нямах много време и не съм тествал с тоци и да меря. Но ме учуди нещо много. Погледнах бушоните и какво да видя 30 А бушон. Погледнах аз по описание намерих че трябва да е 20. Гледам на дясното ел което работи там пък 15. Както и да е смених аз със едно 25 че нямах по малко и за мое учудване звука който издава самия бутон при натискане се промени. Утре ще взема един 20 А и 15 А да тествам. Според вас колко трябва да е ? И имали нещо общо това или да прая трудната схема и да се мъча да вадя механизма с вдигнато горе стъкло.И другото което е за да си проработи от само себе си явно просто е замърсено моторчето и трябва му се направи профилактика вие как мислите(заедно с водачите и така нататак).И няква идея как да го смъкна в по долно положение стъклото или ще се наложи мъчене като е в най-горно положение.Fiat Punto JTD HLX 1999
Коментар
-
Здравейте колеги малко развитие по темата и малка молба за помощ от моя страна. Снощи най-накрая ми остана малко време и реших да разгобя кората пак и да подам ток на двигателчето перфектно си се спуска и качва. Замерих колко му подава колата оказа се само 6 волта което ми се струва адски малко...като страното е че това го подава само като е надолу като е нагоре не му подаваше нищо. Та ако може да кажете от тук натак как да процедирам или къде евентуално ако отида в сервиз ще ми помогнат ще съм ви адски благодарен...че не се трае понякога да не може човек да си отвори ел.стъклото.Fiat Punto JTD HLX 1999
Коментар
-
Та пак казвам значи това с крушката беше преди сега това което направих е да го замеря и да го тествам моторчето. Моторчето работи без проблем като му се подадът 12 волта а като замеря от колата идват 6 волта въпроса е тези 6 волта са му малко нали ?Ако е в ключето проблема как може да се оправи.Може ли да е реле и къде мога да го намеря. Бушона който е в момента е 20 А.Има ли човек/сервиз на който се е сблъсквал с такова нещо и може да ми го оправи защото за да дава само 6волта някъде по инсталацията е проблема или в ключето.Страно как обаче за някво време беше се оправило.Fiat Punto JTD HLX 1999
Коментар
-
Мога ли да помоля някой за най-тъпото и детайлното обяснение за което се сеща. Искам да опъна нов плюс и маса към ел.стъклото от бушоните. Идеята е че си нямам ни най-малка как седят нещата, но след като обиколих няколко сервиза и майстора ми казаха миии момче тооо може и да се развали нещо аз такава кола не съм бутал иии лошо ми стана. Кората мога да я разглобя без проблем. Повече ме притеснява при бушоните как седят нещата. Ще трябва ли презапояване там. 1.След като знам кой е бушона какво правя от там нататък. 2.Кабела на букси ли ще влиза или ? 3.Ако ползва някой снимка на бушоните и ми начертае грубо къде ще дойде новия кабел ще съм му много благодарен(смисал директно за бушончето ли се вързва или отзад на самото табло някъде).4.Другия ми въпрос и масата и плюса ли се взимат от таблото с бушоните(Предполагам Не, но все пак).5.От къде да взема масата ?Мисля тази неделя да се хвана пред блока и да разглобявам смело идеята е че стана топло и този прозорец адски ме дразни(перфектна кола...но това).По всички коментари от UK форум казват кабела ти е проблема за жалост някой от техните обяснения не мога да ги разбера съвсем затова който може да помогне с обяснения ще съм му благодарен.Fiat Punto JTD HLX 1999
Коментар
-
абе колега да те питам аз теб нещо ти мериш само на буксата на самото моторче нали ?я се пробваи да свалиш(откачиш) меката връзка м/у вратат и купето и с малко гледане виж на пиновете който идват от към колата какво идва проследяваш кабелите от машинката до буксата гледаш в кои пин влиза и търсиш другия на купето да не ти прави мизерий меката връзка че имах наскоро такъв проблем( на толедо) ту работи ту не и се оказа прокъсан кабел в меката връзка нови кабелчета и всичко е на 6 и при мен даваше мижав ток 3-5 волтаШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
todorshalev написа:абе колега да те питам аз теб нещо ти мериш само на буксата на самото моторче нали ?я се пробваи да свалиш(откачиш) меката връзка м/у вратат и купето и с малко гледане виж на пиновете който идват от към колата какво идва проследяваш кабелите от машинката до буксата гледаш в кои пин влиза и търсиш другия на купето да не ти прави мизерий меката връзка че имах наскоро такъв проблем( на толедо) ту работи ту не и се оказа прокъсан кабел в меката връзка нови кабелчета и всичко е на 6 и при мен даваше мижав ток 3-5 волтаS_BANKOV написа:Това пред блока къде е? Предполагам в София, ако все някой ще дойде да ти помогне, ако не поне да ти прави компания при ремонта.Fiat Punto JTD HLX 1999
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар