Колеги, ще има ли проблем просто да прекъсна лампичката за бензина, или веригата трябва да е затворена? Може ли да махна лампичката и да свържа двете кабелчета, за да имитирам затворена верига?Също ме гложди дали да сменя лампичката, която осветява дисплейчето на километража с лед, защото числата се виждат много слабо в сравнение с другото ми табло. Лед лампичка от запалка с батерии ще издържи ли напрежението в таблото, понеже незнам какво е
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Искам да прекъсна лампичката за бензина.
Collapse
X
-
Няма нужда да се затваря веригата, просто махни нещото което свети както те посъветва колегата. Диод от запалка или от каквото и да е било ще стане, но само с допълнително съпротивление към него. Има диоди който работят на 12V но при колите напрежението достига до 14.. и няма да изкарат дълго без съпротивление.
Коментар
-
Нормално в таблото ти са сложени най обикновенни лампички. Те могат да се подменят с диоди като се слага и последователно вързано съпротивление. И тъй като шанса при правилно подбрани такива да даде дефект клони към нула аз дитектно съм ги запоил към платката като съм махнал фасунката. И на отвора съм лепнал черно тиксо. За съжаление подсветката на километража по точно на дигиталния дисплей не може да се направи със светодиод. То не че не е възможно но си иска голяма игра. А както не си в час с електрониките само с обяснения няма да се справиш. Тъй че там карай само с крушка. А относно синализацията на бензина не ми се рови по схемите но мисля че имаше възможност направо да се изключи от нивосигнализатора който е на резервоара. Там няма да ти се налага чак такива сложни разглабяния за да достигнеш до него .
Коментар
-
колега относно лампата за малко бензин мисля че отзад на помпата е най-рарумното и бързото решение (поне при мен на дизела имам 4 жици 2 за самата помпа и две за нивомера )ако прекъснеш едната нама никога да светне въпросната лампа , но има вероятност и никога да не изгасне и нивото на горивото вечно да е в червеното)Та по добре махни лампата
Коментар
-
Нали е ден, защо ти е да свети :D ..... имаш ли врътка за регулиране не осветението на дисплея, да не би да е намалено от там или да е повредена? Вържи кабелите директно, без да преминава през врътката и виж как ще свети тогава. Също може да са ти изгоряли само няколко крушки и от това да е по-слабо осветеноFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Крушките съм ги прехвърлил от едното табло на другото и там проблема го няма. Конкретно дисплейчето мисля че се бъзика с мен. Kluchar, понеже не разбирам да не кажа изобщо от токове, можеш ли да мипуснеш линк от къде да взема въпросните лампичка и съпротивление?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Има една допълнителна врътка там която е свързана с управлението на тази лампа. Тя е вързана и към фаровете и щом включиш дори и габарити нейната яркост автоматично се намалява. Та може да имаш проблем и в тази част така че май ще ти трябва помощ от приятел защото регулатора е на самата платка на таблото. И ако той не работи както трябва каквато и лампа да сложиш пак няма да ти свети нормално.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар