Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фаровете на браво 1.6 16V 1998 изчезнаха

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фаровете на браво 1.6 16V 1998 изчезнаха

    Здравейте колеги,Тази сутрин изчезнаха фаровете на колата. Само габарити. Дълги няма също. При завъртян ключ на къси светят само габаритите. Халогените светят, но нито парно, нито нагревателя за задното стъгкло и страничните огледала работи, чистачките също ги няма. Когато спра варовете, всичко което не е работило тръгва.Сменях ключа за втори път преди 3 месеца и майстора каза, че клемите на късите на самия ключ са се стопили защото крушките били силни. Е смених ги. Хубаво, но сега пак същата работа. Чудя се дали не е някое незнайно реле, което да ми прави тези проблеми. Може и да е нещо друго, но трябва да го намеря този път, че ключа хия не ефтин.

    #2
    Колега, почисти хубаво всички маси, а на гърба на таблото с бушони има едно реле (има три релета но теб те интересува само едно от тях), това реле служи за захранване на основни компоненти като тези, които изброи. Ако то ти прави проблеми, в смисъл че може да му се губи масата, се получава това което описваш. Фаровете за мъгла работят, защото те са свързани към веригата на габаритите. Масата на това реленце е около таблото с бушони, един голям болт с глава 13 мм, можеш да видиш къде е точно, ако прочетеш темата "Какво да направим преди зимата" - една от важните теми в раздела "Консултации по общи въпроси", там съм качил снимки на всички маси по автомобила. Вместо да сменяш ключове - направи си преработка все едно ще слагаш ксенон, така дори и със силни крушки токът няма да минава през ключа и няма да топи контактите му.

    Коментар


      #3
      Благодаря за съвета! Ще прегледам релетата и ще върна информация обратно.

      Коментар


        #4
        Re: Фаровете на браво 1.6 16V 1998 изчезнаха

        dkesov написа:
        Здравейте колеги,Тази сутрин изчезнаха фаровете на колата. Само габарити. Дълги няма също. При завъртян ключ на къси светят само габаритите. Халогените светят, но нито парно, нито нагревателя за задното стъгкло и страничните огледала работи, чистачките също ги няма. Когато спра варовете, всичко което не е работило тръгва.Сменях ключа за втори път преди 3 месеца и майстора каза, че клемите на късите на самия ключ са се стопили защото крушките били силни. Е смених ги. Хубаво, но сега пак същата работа. Чудя се дали не е някое незнайно реле, което да ми прави тези проблеми. Може и да е нещо друго, но трябва да го намеря този път, че ключа хия не ефтин.
        Провери релетата,както те е посъветвал колегата,защото "майстори много",релетата са поставени за да преминава през тях силовата верига(големия ток дето ти е стопил ключа :D ),а на ключа идва оперативно напрежение с минимален ток който не може да навреди.Дано "майстора" ти е показал стария ключ преди да ти вземе парите за новия.

        Коментар


          #5
          Стария ключ е в мен Утре ще видим какво ще стане с релетата. Факт е, че тази сутрин изчезнаха на един светофар и сега като се замисля точно тогава спрях и парното та не забелязах липсата му, както и на другата електроника. Преди седмица някъде като я размръзявах сутринта пак за малко ми направи този номер, но след няколко превключвания всичко тръгна. Като включих и изключих чистачките да позачистя вече загасих двигателя, че трябваше да се върна до вкъщи преди да тръгна. След като подадох на контакт се чу някакво прецъкване като от реле от таблото, чистачките ги бях забравил включени. Спрях ги, но прецъкването продължи. Изгасих колата и пак подадох контакт за да чуя какво става без да ми пречи шума от двигателя. Цъкането го нямаше. Не знам дали това не е някакъв признак, който евентуално може да е началото на идилията.

          Коментар


            #6
            в тоя случай дето си описал търсиш хлабава връска или ако си с климатроник тиристора за управлението на парното,ако е избил може да дава обратно напрежение и да прави проблеми!

            Коментар


              #7
              Без климатроник съм. Утре ще пиша как вървят нещата.

              Коментар

              Working...
              X