След миене двигател, двигателя взе да работи много зле. Фиат Типо 1.6i.e. sx (160А1)Оказа се че след миенето като съм я карал е избил един маркуч.Свързан е под пластмасовата кутия посочена със зелена стрелка, точно от там беше излязъл.А към двигателя е свързан някъде където сочи червената стрелка под капака на въздушния филтър.Преди да видя че е излязъл кабела махнах едната клема на акумулатора за малко.като смених вещи, кабели на свещите, дистрибуторна капачка и палец и свързах откачената тръбичка,се подобри работата на двигателя но на свободен ход работи неравномерно.Оборотите играят между 800 - 1000 на топъл и на студен двигател.С една дума на празен ход и при потегляне се тормози двигателя.Компа на колата е BOSCH не знам точно какъв но майстора ми каза че се регулира автоматично.Въпроса ми е да не би като съм махал клемата преди да сменя свещи и т.н. и да закачя извадената тръба, компа на колата да е се е взел грешни настройки.Или отиваме на по лошо моторче за празен ход, ламбда сонда или кой знае какво.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПРОБЛЕМ: Обороти сед миене двигател
Collapse
X
-
Колега, доскоро имах Типо с подобен мотор (същата моноинджекция) - имах същите проблеми след единственото миене на мотора което направих за 5г. Вземи си един контактен спей WD40 например и напръскай всички клеми - на стъпковия мотор, на моноинджекциона, на синия датчик за температурата(отзад на колекторите е)и на ДИГИПЛЕКСА - аз се борих 3 месеца с това докато го уморя. Като застанеш срещу бокса на колата в левия горен край има едно товарно съпротивление в черен радиатор - почисти и неговите клеми (внимавай да не скъсаш някоя обувка че така го патих от там - не работеше изобщо на бензин колата). А газ имаш ли и ако да - как е на газ - предполагам нормално работи.Успех.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
-
Голяма греда. И аз мих двигателят в неделя и не закрих нищо /голяма грешка може би?/Но в неделя колата си бачкаше перфектно в понеделник нещо не ми хареса - малко като че да нямаше мощност!А днес направо като че ли работи на три циллиндъра! или поне така си мисля аз не разбирам/ иначе оборотите са ми перфектни дет се вика нито шават нито нищо!Също като преди минето!И ко да правя сега хич не ми идва на акъл???/
Коментар
-
Равносметка: СменениКомплект кабели за свещи TESLA - 19 лв.дистрибуторна капачка - 20 лв.палец - не помня колко беше4 свещи запалване DENSO - 20 лв. (бях сложил BRISK LR17TC,но не ставаха за ФИАТ трябваше да са LR14TC)Като сложих новите свещи DENSO всичко е ОК. двигателя работи много по стабилно от преди.Carozzeria Touring, Milano
Fiat 124 Touring - моята следваща кола
Коментар
-
Колеги, аз също си изпатих от миенето на двигателя, преди началото навсякъде наслагах найлонови торбички, след това подсушавах и т.н. и всичко беше точно. Обаче на другия ден двигателя беше спънат, като загря до 90 градуса и след 2500-3000 об. почна да прекъсва, все едно работи на 3, че и на 2 цилиндъра. След дълги митарства се установи, че има конденз в клемата на датчика на Хол. Като се подсуши и пръсна с контактен спрей се оправи. Така, че при проблеми след миене е наложително да се провери и тази връзка.
Коментар
-
Истината е че само при нас се мият двигателите с пароструйка и то зверски - без препарат (или почти) и газ - налягане и дълго време.Това което аз смятам за правилно за миенен на мотора е напръскване със специален препарат и обливане с вода само да изпадат гадостите. Няма автоклема която да издържи удармо с паростуйката...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар