Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo -> Колко Ви зареждат алтернаторите ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    emzo написа:
    Ъп, старата песен на нов глас...
    Не е точно каквото искаш, но понеже днес реших да бодна един 8-левов мултицет на акумулатора :D, ето какво показа.Това е на празен ход, без консуматори, след като колата е стояла ~1 час. Околна температура към 15 градуса.При включване на фарове и парно, напражението намалява до 12,88 V (т.е. с ~0,06V). След каране не я мерих, защото забравих (а и сигурно щеше да ме домързи пак да свалям капака над акумулатора) .
    Прикачени файлове
    ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

    Коментар


      #47
      Дааа, тоз капак.Полезно инфо, благодаря ти.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #48
        chaveto написа:
        Алтернатора на стилото не е ли същият като на либра. Шайбите ако са същите и оборотите ако са еднакви би трябвало да дава еднакви напрежения без консуматорите. По някой път акумулатора оказва влияние на зареждането, но разлика от 200-300mv не мисля, че са проблем, стига да са в границите на допустимото.Иначе това е зареждането при мен, на топло с фарове и без фарове. Други консуматори няма.http://www.youtube.com/watch?v=GNkae...&feature=feedu
        За всички двигатели алтернаторите са проектирани така, че на празен ход без допълнителна консумация да дават 13.8 волта, а при повишаване на оборотите - 14.0 - 14.2 волта. Всякакви други напрежения говорят за проблеми в алтернатор, ел. инсталация или акумулатор. Когато се включат всички фабрични консуматори в автомобила, при обороти над 2000 за дизелов и 3000 за бензинов ДВГ, напрежението не трябва да пада под 13 волта. В противен случай ще се изтощава акумулатора при работещ ДВГ - т.е. по време на пътуване в лошо време, когато ползваме едновременно фарове, чистачки, климатик и подгряване на ел. огледала и задно стъкло. Има разлика между алтрнаторите на един и същи ДВГ, но ако единия автомобил с този мотор е без, а другия със климатик. Разликата е в максималния ток който алтернатора може да произвежда. Напреженията са еднакви. Когато на автомобил с климатик, посавиш алтернатор за автомобил без климатик, като двата автомобила са една марка и модел, но с различен пакет екстри, тогава при включен климатик ще се изтощава акумулатора по време на движение, защтото алтернатора неможе да дава необходимия ток за консуматорите и те започват да черпят ток и от акумулатора. Който има проблеми с изтощаване на акумулатора а в същото време алтернатора при измерване дава нормални показания, не е зле да погледне в спецификациите за неговия модел какъв алтернатор е посочен и дали монтирания в неговия автомобил е с посочените параметри.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #49
          Dido_Lyubenov написа:
          chaveto написа:
          Алтернатора на стилото не е ли същият като на либра. Шайбите ако са същите и оборотите ако са еднакви би трябвало да дава еднакви напрежения без консуматорите. По някой път акумулатора оказва влияние на зареждането, но разлика от 200-300mv не мисля, че са проблем, стига да са в границите на допустимото.Иначе това е зареждането при мен, на топло с фарове и без фарове. Други консуматори няма.http://www.youtube.com/watch?v=GNkae...&feature=feedu
          За всички двигатели алтернаторите са проектирани така, че на празен ход без допълнителна консумация да дават 13.8 волта, а при повишаване на оборотите - 14.0 - 14.2 волта. Всякакви други напрежения говорят за проблеми в алтернатор, ел. инсталация или акумулатор. Когато се включат всички фабрични консуматори в автомобила, при обороти над 2000 за дизелов и 3000 за бензинов ДВГ, напрежението не трябва да пада под 13 волта. В противен случай ще се изтощава акумулатора при работещ ДВГ - т.е. по време на пътуване в лошо време, когато ползваме едновременно фарове, чистачки, климатик и подгряване на ел. огледала и задно стъкло. Има разлика между алтрнаторите на един и същи ДВГ, но ако единия автомобил с този мотор е без, а другия със климатик. Разликата е в максималния ток който алтернатора може да произвежда. Напреженията са еднакви. Когато на автомобил с климатик, посавиш алтернатор за автомобил без климатик, като двата автомобила са една марка и модел, но с различен пакет екстри, тогава при включен климатик ще се изтощава акумулатора по време на движение, защтото алтернатора неможе да дава необходимия ток за консуматорите и те започват да черпят ток и от акумулатора. Който има проблеми с изтощаване на акумулатора а в същото време алтернатора при измерване дава нормални показания, не е зле да погледне в спецификациите за неговия модел какъв алтернатор е посочен и дали монтирания в неговия автомобил е с посочените параметри.
          Колега не съм съгласен с тебе.Досега на 3 фиата съм мерил и разликата в напрежението между празен ход или 3000 оборота е незначителна- около 0.1 волт или по малко. Това да не ти е руска кола на която да и се усилват фаровете като и даваш газ. :D
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #50
            При мен с пуснати фарове ,дълги ,фарове за мъгла и стоповете за мъгла ,вентилатора на 4 ,подгрева на задния прозорец и ел.огледалата + пуснати всички плафони на празех ход 13.94 и при повишаване на оборотите над 1000rpm 14.00 (толкова си пише и на алтернатора).
            FIAT STILO 1.9JTD 2002

            Коментар


              #51
              Значи да не търся нов реле регулатор.14.2в е по спецификации.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар

              Working...
              X