’Начи, пичове, знам къде е навряно на джейтиди-то и тиди-то алтернатора, но моя съвет е да премерите напрежението между дебелия му извод (мисля, че беше болт М8 или М6) и корпуса му. Това е напрежението на алтернатора. Говоря от личен опит. И аз се ошашках, че на клемите на акомулатора ми идват 13.8 волта. Обаче като замерих директно на алтернатора - картинката беше различна - 14.2 волта и спи - не мърда при каквато и да е честота на коляновия вал. Веднага намерих и къде по жиците имам пад на напрежението.И още нещо за малките дигитални китайски уреди - имайте напредвид, че малко да намалее напрежението на захранващата ги батерия и веднага започват да показват по-големи стойности.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo -> Колко Ви зареждат алтернаторите ?
Collapse
X
-
Re: Stilo -> Колко Ви зареждат алтернаторите ?
emzo написа:С нов реле-регулатор от франсиз нещо си (пълни боклуци продават, рециклирани от тях) 14.4 в началото , т.е. преди 2-3 месеца, а сега след 1 час каране - 13.7в.Преди 5 мин си поръчах Магнети Умрели реленце от Италия.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Благодаря Ви за мненията.Живко - в сервиз го сменяхме и точно там е мерено напрежението, уреда не мога да кажа каква марка е, но не е евтино китайче.@Danchojn - не е от акумулатора, пробвах с друг - чисто нов. Даже щях да си го купя, но 13.9в при 4000рпм им се видя малко и и не искаха да заверят гаранцията.Просто с въпросното реле зареждаше нормално около 2 месеца.Нямам снимки да го видите как е сглобено в час по трудово, чист рециклаж си е, сами транзистор и аз го намерих в Китай, но реших да не се занимавам и да си взема целия модул.Между другото се сменя много лесно, без да се сваля алтернатора, но иска канал и топло времеF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Регулатора може да е в час, но ако някой диод или намотка не е добре, тогава няма как да се достигне нужното напрежение....Лично мое мнение е, че при зареждане от 13.8V всичко е перфектно. Тия където при 13.9 и са те карали да вдигаш 4к/об...... не ми се коментират. Ако си имаш постоянно 13.9 си карай колата и не се "вкарвай във филми". Едно време даваха максимума да е 14.2V сега не виждам с какво са подобрили акумулаторите за да може да ги блъскаме с повече. Газов мотокар който няма никаква консумация при 14.5 хвърля акумулатора за година и много малко. Вие си преценете какви стойности ще гоните.
Коментар
-
chaveto написа:Регулатора може да е в час, но ако някой диод или намотка не е добре, тогава няма как да се достигне нужното напрежение....Лично мое мнение е, че при зареждане от 13.8V всичко е перфектно. Тия където при 13.9 и са те карали да вдигаш 4к/об...... не ми се коментират. Ако си имаш постоянно 13.9 си карай колата и не се "вкарвай във филми". Едно време даваха максимума да е 14.2V сега не виждам с какво са подобрили акумулаторите за да може да ги блъскаме с повече. Газов мотокар който няма никаква консумация при 14.5 хвърля акумулатора за година и много малко. Вие си преценете какви стойности ще гоните.
Коментар
-
emzo написа:13.9в при 4000рпм, вие всеки ден ли карате така дизелите си ?Щото аз не.Казах вече , не признават гаранция на акумулатор при 13.9в.А пък сигурно се потретвам, че проблема е точно и конкретно в реле регулатора, ама .... нищо аз обичам да се повтарям.
Коментар
-
Airfan написа:Говориш малко наизуст. Къде ще ти дадат гаранция на акумулатора ако алтернатора ти зарежда с 13.9 волта? Вероятно не случайно е така.Как да се поддържа акумулатора, за да му се удължи максимално живота?За максималното удължаване живота на акумулатора трябва да се спазват следните основни правила:# зарядното устройство на автомобила да е изправно и напрежението при зареждането трябва да е 14,2 ± 0,2V# нивото и плътността на електролита трябва винаги да е в указаните граници# да се долива само дестилирана вода, а не киселина или питейна вода# акумулатора никога да не се оставя за съхранение в разредено състояние# акумулатора да бъде закрепен здраво в автомобила# да се почистват полюсните изводи от натрупан сулфат и след поставяне на кабелните обувки да се намажат с технически вазелин или грес.
Коментар
-
И аз това исках да кажа, че ако е 13.9V при всички режими, не е проблем.А акумулатор, който кипи не му е читава работата. Зареждал съм много, много акумулатори. Ефективността на съвременните акумулатори е около 90% и точно това позволява, някои да се нарекат необслужваеми(въпреки че не са).Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
///// написа:... И аз се ошашках, че на клемите на акомулатора ми идват 13.8 волта. Обаче като замерих директно на алтернатора - картинката беше различна - 14.2 волта и спи - не мърда при каквато и да е честота на коляновия вал. Веднага намерих и къде по жиците имам пад на напрежението. ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар