ЛИНК - На едно подобно като това пише че е за оловни батерии, ама го нямат, пък за това пише само че е за батерии 12 волта. За стартерна батерия май няма да стане? Търся си зарядно, което да е на нормална цена, не повече от 60-70 лева, но да е с малък ток - 1-2 Ампера. Ако имате други идеи - казвайте? Днес рових по интернета, ама не можах да намеря нищо, което да ме удовлетворява. Торнадото ми беше пратил линкове, ама веднъж без да искам си изтрих цялата поща и линковете отидоха на кино. Зарядно от тези, които се продават навсякъде (Метро, Баумакс, Практикер) - не ми трябва. В един друг сайт намерих едно с регулиране и дигитално показание, ама струва колкото няколко акумулатора.Ако има желаещи колеги, можем да се комбинираме няколко човека за някакво по-качествено зарядно, стига да има такива, които искат да си правят по-често десулфатизация?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Това зарядно подходящо ли е за оловен акумулатор?
Collapse
X
-
Че то за малък ток е още по евтино.Вземи си един токоизправител с регулиране на напрежение/ток по хубаво даже ако е с вградено волтметърче.Понеже като ти продават обикновен 2А токоизправител за супер десулфатизиращо зарядно го продават за 4 пъти повече пари от реалната цена.В Конрад и Електрон Инвест такова нещо е около 15-20 лв в зависимост от екстрите.Аз ползвам руски ТЕС на 3 ампера, на който съм му извел отвън потенциометъра за регулиране и мога да управлявам тока от 0 до 4 ампера.Ако му се сложи едно контролерче което да му се зададе каква характеристика трябва да има зарядния ток става супер, ама не си струва занимавката.Пък и акумулаторите са евтини и ги има навсякъде.А за снимката- подходящо е, на него не му пука дали е стартерна или за подводница батерията - пуска си 1.8 А във всички случаи.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
infineon написа:А за снимката- подходящо е, на него не му пука дали е стартерна или за подводница батерията - пуска си 1.8 А във всички случаи.
Коментар
-
ogi28b написа:infineon написа:А за снимката- подходящо е, на него не му пука дали е стартерна или за подводница батерията - пуска си 1.8 А във всички случаи.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Виж това ползвал съм го и е много добро - http://www.ang-bg.com/bg/products.ht...&category_id=2 Напълно автоматично, следи напрежението и при около 14,4V изключва има индикатори, защити и т.н. Зарядното е с импулсен траф размерите са компактни, абе на мен много ми хареса. И не на последно място - произведено в България.ПП: Цената е около 40лв.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Това да не е за детски колички Я търси нещо за големи колиhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
maskarata написа:Виж това ползвал съм го и е много добро - http://www.ang-bg.com/bg/products.ht...&category_id=2 Напълно автоматично, следи напрежението и при около 14,4V изключва има индикатори, защити и т.н. Зарядното е с импулсен траф размерите са компактни, абе на мен много ми хареса. И не на последно място - произведено в България.ПП: Цената е около 40лв.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
Първата схема е по-добра - Charger 1.JPG. Ако не гледаме цените. Защото зареждането първоначално е в пулсиращ режим - I pulse. Това помага за десулфатизация. На най-евтините зарядни устройства има само един трансформатор който през диод подава точно пулсиращо напрежение 100 Hz. Обаче недостатъкът им е че не контролират напрежението, защото са евтини.Режимите на дозареждане - и двата вършат работа.На първата диаграма не пише какъв е зареждащият ток. На втората е 1.5 А.Добре е зареждащият ток да е около 1/10 от капацитета на акумулатора, приблизително, +/- 10-20%.Акумулаторът никога не е точно 40 амперчаса например. Или пък не е фатално ако вместо 10 часа го зареждаме 9 или 12.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
ogi28b написа:Колеги, сведох избора до 2 зарядни, като двете работят по различна схема на зареждане, и не ми е много ясно каква е разликата. Ако някой е по-наясно - моля да разясни с няколко думи? Едното работи по първата схема, другото - по втората.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
При изтощен акумулатор е важно началния ток да се ограничава, защото в началния момент акумулатора е много "лаком". Поради тази причина обикновен траф с изправител на "Грец" ще пуска максимален ток, ограничаван само от максималният ток, който може да премине през изправителя и ще доведе до неприятни последици. Втората схема (диаграма) е по-подходяща (според мен), защото след зареждането ще поддържа номиналното напрежение в случай, че бъде забравен, а не да се зарежда и разрежда.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
На първата графика не става ясно какво се случва с тока след като се зареди акумулатора и напрежението се установи на 12.8V, докато на втората се вижда че тока е минимален при напрежение 13.8V, така че да компенсира саморазряда на акумулатора. Друг е въпроса колко трябва да е напрежението на поддръжка 12.8 или 13.8?Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар