Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с мигача, мига ми стопа !! - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с мигача, мига ми стопа !! - РЕШЕНО

    Искам да по питам някои имал ли е подобен проблем като включа левия мигач мига стопа вместо мигача, това го прави само когато варовете ми са включени ако са исключени мигача си мига както трябва.И като натисна спирачката ми светва и лампичката на копчето за светлината за магла която е точно на левия стоп.Някои да има идея къде може да окъсява или къде може да е проблема?
    Bravo HGT 2.0 20V

    #2
    Сваляш отзаде стопа , гледаш за нагар, разглобяваш и буксата и чистиш и от там нагара и пей сърце после.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Да обаче няма грам нагар нито по букста нито никъде!?То няма какво да и се разглабя на буксата
      Bravo HGT 2.0 20V

      Коментар


        #4
        vintiliran написа:
        Да обаче няма грам нагар нито по букста нито никъде!?То няма какво да и се разглабя на буксата
        Значи ти се губи масата или я намираш или пускаш нова!
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          И двата стопа ли свали ?Кабел (буксата) разглоби ли я ?На 3 коли това беше проблема или както каза Енчев - маса се губи.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Как да пусна нова някой да каже и надявам се ако има втората няма да пречи. Ааа ако е от нистина от маса не трябва ли и някакви други проблеми да има ? защото другия стоп си работи както трябва
            Bravo HGT 2.0 20V

            Коментар


              #7
              vintiliran написа:
              Как да пусна нова някой да каже и надявам се ако има втората няма да пречи. Ааа ако е от нистина от маса не трябва ли и някакви други проблеми да има ? защото другия стоп си работи както трябва
              Не защото само отзад са две една от ляво една от дясно а ако пуснеш нова няма да пречи а само ще подсилиш оригиналната. Пуска се нова като вържеш един кабел за рамата от единия краи а от другия го вържеш за минусовия кабел на проблемния стоп.
              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

              Коментар


                #8
                кола

                При мен също е сложена една дъполнителна жица за маса направо към купето и така съм е докарал от ИТАЛИЯ Това е често срещан проблем пак почисти и прегледай също и буксите .
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  eh4ev07 написа:
                  vintiliran написа:
                  Как да пусна нова някой да каже и надявам се ако има втората няма да пречи. Ааа ако е от нистина от маса не трябва ли и някакви други проблеми да има ? защото другия стоп си работи както трябва
                  Не защото само отзад са две една от ляво една от дясно а ако пуснеш нова няма да пречи а само ще подсилиш оригиналната. Пуска се нова като вържеш един кабел за рамата от единия краи а от другия го вържеш за минусовия кабел на проблемния стоп.
                  Минусовия трябва да е жълт със зелен кант, нали !?
                  Bravo HGT 2.0 20V

                  Коментар


                    #10
                    vintiliran написа:
                    eh4ev07 написа:
                    vintiliran написа:
                    Как да пусна нова някой да каже и надявам се ако има втората няма да пречи. Ааа ако е от нистина от маса не трябва ли и някакви други проблеми да има ? защото другия стоп си работи както трябва
                    Не защото само отзад са две една от ляво една от дясно а ако пуснеш нова няма да пречи а само ще подсилиш оригиналната. Пуска се нова като вържеш един кабел за рамата от единия краи а от другия го вържеш за минусовия кабел на проблемния стоп.
                    Минусовия трябва да е жълт със зелен кант, нали !?
                    По принцип (но не винаги) на фиат минуса е черния кабел. Или тоя чиято пътечка обикаля целия стоп и до всички крушки
                    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                    Коментар


                      #11
                      Пробвах един вариант като махна бушона за стопа и проблема изчезва работи си нормално но не ми се ще да карам без бушон да не стане по голяма бела.Забелязах и че около крачето на светлината за магла на буксата е стопило пласмасата около себе си значи нещо грее но само около него леко е притопено.
                      Bravo HGT 2.0 20V

                      Коментар


                        #12
                        vintiliran написа:
                        Пробвах един вариант като махна бушона за стопа и проблема изчезва работи си нормално но не ми се ще да карам без бушон да не стане по голяма бела.
                        Да защото веригата през стопа се прекъсва но и стоповете не работят нали?
                        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                        Коментар


                          #13
                          eh4ev07 написа:
                          vintiliran написа:
                          Пробвах един вариант като махна бушона за стопа и проблема изчезва работи си нормално но не ми се ще да карам без бушон да не стане по голяма бела.
                          Да защото веригата през стопа се прекъсва но и стоповете не работят нали?
                          за стоповете не знам тях не ги видях дали работят без бушона.
                          Bravo HGT 2.0 20V

                          Коментар


                            #14
                            аз го имах същия проблем само че на десния стоп.свалих букста почистих я и се оправи.погледни двете последни крачета на букста по-обстойно при мен проблема беше там.
                            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                            Коментар


                              #15
                              Колеги благодаря, проблема наистина беше в буксата, а изглеждаше като нова.
                              Bravo HGT 2.0 20V

                              Коментар

                              Working...
                              X