Зарядното напрежение не зависи от това колко е ,,пълен,, акумолатора а от коректността на реле-регулатора на напрежение.В противен случай щеше да има разлика в степента на заряда 40-75Ah батерия-такава няма.Нито теоретично нито лабораторно-на стенд. :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обслужване на "НЕОБСЛУЖВАЕМ" акумулатор
Collapse
X
-
Tornado написа:Не искам да те плаша ,но няма да изкараш дълго с този акумулатор.Аз минах по този път вече.Дано аз греша ,а не ти.
Коментар
-
Здравейте, колегиИзползвам темата на колегата, за да не пускам нова. Имам доста сериозен проблем с акумулатора на колата. Вечерта я паркирам, до тогава всичко си работи, няма никакви признаци на заминаващ акумулатор.Сутринта тръгвам да я отключвам и първото нещо, което ми направи впечатление беше, че централното не работеше, след това видях че и плафона не работи и т.н.Сложих ключа и завъртях - абсолютно никакъв ток, ама грам ток нямаше, а до вечерта всичко си беше наред.Някой може ли да ми каже какво може да е станало, каква е причината.Не знам какъв вид е акумулатора - обслужваем или капсулован, има око, преди си беше зелено, но когато тока изчезна, окото беше черно.Някой може ли да ми каже какво да правя в случая - подлежи ли на доливане и зареждане или трябва да купувам нов?Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
Сто процента си имал консуматор,който е изхабил докрай акумулатора. Няма начин за една нощ без причина да ти изчезне така тока,че дори плафона ти да не светне!!! В началото на темата е обяснено как се обслужва подобен акумулатор,долей му малко дестилирана вода и го зареди добре.След като го сложиш после в колата си, виж кой консуматор си забравил,уверен съм,че има такъв!ex.Мареа ТД100
Коментар
-
Здравейте, колеги!Преди малко един услужлив съсед ми даде ток и колата запали :D Окото продължава да си е черно, затова смятам да я закарам на майстор да провери акумулатора.Ако във форума има колеги от Пловдив, които се занимават с акумулатори - нека пишат.Ако не - ще помоля колегите от Пловдив да ми препоръчат някой сервиз за акумулатори, защото отскоро съм в града и не знам къде се намират. Ако е в близост до Центъра - още по-добре. ПП Сигурен съм, че не бях забравил никакъв консуматив, след завъртане на ключа всичко спира, с изключение на радиото, затова имам леки съмнения за него, но предполагам съм го изключил, защото на тъмно лесно го виждам че работи, преди да сляза, само през деня е по-вероятно да го забравяВойната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
Здравейте отново, колеги!Ще ви помоля да ми дадете съвет, базиран на вашия житейски опит с акумулатори. След като съседът ми даде ток и колата запали, след 5-тата минута я загасих и после веднага стартирах пак. Завъртя малко мудно, но запали. Изчаках я още 5 мин. и я загасих. След 2-3 часа отидох пак да я препаля, но не можа да запали. В акумулатора има малко ток - централното работи, плафона свети...обаче чувам че подкачващата помпа се затруднява, и след като завъртя се чува само едно чукане. "Окото" е черно, на символите означава, че трябва да се провери.Точно затова искам да ви питам за съвет от вашия опит - ако го отворя и долея дестилирана вода и после го заредя, дали ще се оправи. Другия вариант е да купя нов. Нямам никакво време да закарам акумулатора на сервиз, работя от рано до късно, но ако кажете, че има шанс да го оправят, ще намеря време. Ако няма шанс - ще се ориентирам към купуването на нов, даже мога да го купя чрез началника ми на по-ниска цена. Благодаря предварително!Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
Черното означава да се зареди. Ти с каква идея палиш и гасиш през 5 минути и искаш след два часа да е ОК? Зимно време е нужно поне 10-15-20 минути да работи колата без никакви консуматори, за да може евентуално да върне изхабеното от стартера. С тея два старта през 5 минути просто си го довършил. Свали акумулатора и го включи за зареждане. След пълно зареждане - палиш и отиваш в сервиз за проверка с товарната вилка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар