Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обслужване на "НЕОБСЛУЖВАЕМ" акумулатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Зарядното напрежение не зависи от това колко е ,,пълен,, акумолатора а от коректността на реле-регулатора на напрежение.В противен случай щеше да има разлика в степента на заряда 40-75Ah батерия-такава няма.Нито теоретично нито лабораторно-на стенд. :D
    Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

    Коментар


      #32
      Tornado написа:
      Не искам да те плаша ,но няма да изкараш дълго с този акумулатор.Аз минах по този път вече.Дано аз греша ,а не ти.
      Всъщност си прав - след по-продължителен престой ( > 24 часа) - при палене отново не може да поддържа напрежението в допустимите граници и пада до 8.8, колата се рестартира. Надявам се да изкара зимата, пък като се стопли може и до есента да изкара... Не знам твоят режим на каране какъв е, но аз всеки божи ден паля, минавам 4-5 км и гася, и това става поне два пъти дневно, понякога и повече. Нищо чудно, че на таксиметровите автомобили им дават само 6 месеца гаранция. Не съм сигурен, че следващият ми акумулатор ще е Exide.

      Коментар


        #33
        Колеги искам да ви попитам какъв е нормалния волтаж на акумулатора, ако колата е загасена и в покой?
        Фиат Браво 1.6 16v 99г.

        Коментар


          #34
          Stop giving directions, just say "Follow me."
          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

          Коментар


            #35
            Здравейте, Сглобих този десулфатор.Ето и снимки: В този форум има много положителни отзиви.В момента го тествам на един 4Ah мотоциклетен акумулатор. След седмица ще пиша за резултата.
            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

            Коментар


              #36
              Здравейте, колегиИзползвам темата на колегата, за да не пускам нова. Имам доста сериозен проблем с акумулатора на колата. Вечерта я паркирам, до тогава всичко си работи, няма никакви признаци на заминаващ акумулатор.Сутринта тръгвам да я отключвам и първото нещо, което ми направи впечатление беше, че централното не работеше, след това видях че и плафона не работи и т.н.Сложих ключа и завъртях - абсолютно никакъв ток, ама грам ток нямаше, а до вечерта всичко си беше наред.Някой може ли да ми каже какво може да е станало, каква е причината.Не знам какъв вид е акумулатора - обслужваем или капсулован, има око, преди си беше зелено, но когато тока изчезна, окото беше черно.Някой може ли да ми каже какво да правя в случая - подлежи ли на доливане и зареждане или трябва да купувам нов?
              Прикачени файлове
              Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

              FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

              Коментар


                #37
                Пробваи да го заредиш извън автомобила - може нещо да го е "издърпало" през ноща.
                ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                Коментар


                  #38
                  Сто процента си имал консуматор,който е изхабил докрай акумулатора. Няма начин за една нощ без причина да ти изчезне така тока,че дори плафона ти да не светне!!! В началото на темата е обяснено как се обслужва подобен акумулатор,долей му малко дестилирана вода и го зареди добре.След като го сложиш после в колата си, виж кой консуматор си забравил,уверен съм,че има такъв!
                  ex.Мареа ТД100

                  Коментар


                    #39
                    Здравейте, колеги!Преди малко един услужлив съсед ми даде ток и колата запали :D Окото продължава да си е черно, затова смятам да я закарам на майстор да провери акумулатора.Ако във форума има колеги от Пловдив, които се занимават с акумулатори - нека пишат.Ако не - ще помоля колегите от Пловдив да ми препоръчат някой сервиз за акумулатори, защото отскоро съм в града и не знам къде се намират. Ако е в близост до Центъра - още по-добре. ПП Сигурен съм, че не бях забравил никакъв консуматив, след завъртане на ключа всичко спира, с изключение на радиото, затова имам леки съмнения за него, но предполагам съм го изключил, защото на тъмно лесно го виждам че работи, преди да сляза, само през деня е по-вероятно да го забравя
                    Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

                    FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

                    Коментар


                      #40
                      Здравейте отново, колеги!Ще ви помоля да ми дадете съвет, базиран на вашия житейски опит с акумулатори. След като съседът ми даде ток и колата запали, след 5-тата минута я загасих и после веднага стартирах пак. Завъртя малко мудно, но запали. Изчаках я още 5 мин. и я загасих. След 2-3 часа отидох пак да я препаля, но не можа да запали. В акумулатора има малко ток - централното работи, плафона свети...обаче чувам че подкачващата помпа се затруднява, и след като завъртя се чува само едно чукане. "Окото" е черно, на символите означава, че трябва да се провери.Точно затова искам да ви питам за съвет от вашия опит - ако го отворя и долея дестилирана вода и после го заредя, дали ще се оправи. Другия вариант е да купя нов. Нямам никакво време да закарам акумулатора на сервиз, работя от рано до късно, но ако кажете, че има шанс да го оправят, ще намеря време. Ако няма шанс - ще се ориентирам към купуването на нов, даже мога да го купя чрез началника ми на по-ниска цена. Благодаря предварително!
                      Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

                      FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

                      Коментар


                        #41
                        Черното означава да се зареди. Ти с каква идея палиш и гасиш през 5 минути и искаш след два часа да е ОК? Зимно време е нужно поне 10-15-20 минути да работи колата без никакви консуматори, за да може евентуално да върне изхабеното от стартера. С тея два старта през 5 минути просто си го довършил. Свали акумулатора и го включи за зареждане. След пълно зареждане - палиш и отиваш в сервиз за проверка с товарната вилка.

                        Коментар

                        Working...
                        X