здр колеги имам проблем постояно ми пада акомулатора на около 20 дни а е нов на три месеца 60 ампера.замерих и има отечка 100 милиампера.и незнам откаде идва самняваме или cd нее оригинално сменяно е но нее вързано за запалването.или от централното нещо но на клуча имам копче но вътре е счупено бутончето и дефакто не работи от разтояние ами само рачно.ако някой е имал подобен проблем да пише.благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
оттечка акомулатора пада постоянно
Collapse
X
-
Почваш да махаш бушните един по един и мериш при всеки махнат бушон дали все още има утечка. Така до като не намериш от веригата на кой бушон идва утечката. След като намериш, виждаш какво е навързано на него и търсиш там проблема.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
-
Махни CD-то и пак пробвай. За утечка се мери едва след като е изминала поне минута, през това време минават разни процеси в ЕКУ и дори нищо да не работи - колата си дърпа повечко ток няколко секунди, и след това се нормализира. Ако имаш аларма - натисни бутона на капака, да симулираш че е затоврен.
Коментар
-
Колега и аз имах отечка 200 милиампера оказа се лампата на плафона,горе през антената е влизало влага и ми е окъсявало.След махането и си реших проблема, и нещо друго да ти кажа когато слизаш от колата винаги си махаи панела на CDто. Пробваи може и от тва да едано сам ти бил полезен успехFIAT BRAVA_ELX 1.6 16V 103HP 97
Коментар
-
Ако през тези 20 дена не си я палил колата, ако има аларма и не махаш панела на СД-то смея да кажа че даже много изкарва акумолатора. Дай повече инфо с какви екстри е, колко често я караш и да помислим. При мен с нов акумолатор без да я паля един месец алармата ми изсмукваше всичкия ток, едвам светкаха лампите.
Коментар
-
В колата имам ДВД. С махнат панел за пет дни акумулатора си отива. Монтирах си един прекъсвач (красиво копче) и работата заспа. Е, не помни станциите, но в живота идеални неща няма. Да не ти спамя темата, но и компа на газовият инжекцион (ако имаш)дърпа яко, за седем дни не каране, после едвам запалих. Заредих акумулатора, махнах предпазителите на ГИ и не карах колата 24 дни-няма проблем, акумулатора върти здраво.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар