Мойто стило от скоро започна да се побарква . При чекинга дава ок и след палене на двигателя всички уреди ми се рестват и ми светват отново за чекинг и понякога ми дава гресхка на някои уред примерно за маслото или пак за хидравликата а понякога като запаля не ми рества уредите и всичко си е ок помагайте плс БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!Модерирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило 1.9 JTD - грешки след стартиране на двигателя
Collapse
X
-
И при мен от два дни е така. Това което не ме мързя да направя досега е да почистя много хубаво клемите на акумулатора с фина шкурка и контактен спрей, след което да ги намажа с тънък слой грес. След тази процедура нямаше ефект. Друго, което направих е да сваля всички бушони в двигателния отсек и да напръскам леглата им с контактния спрей, и да ги включа/изключа по няколко пъти, с цел триене на крачетата в мястото на което лягат. Утре ще съм разбрал дали има ефект. Ако няма - отивам в сервиз за акумулатори за тест, макар че при последното ходене даде добри резултати, а "окото" му предава на зелени вълни. Значи имам поне една здрава клетка. Друго, в което се съмнявам, е самият контактен ключ, да не би той да прекъсва.
-
При мен почистване на всички бушони и релета които имат отношение към запалването - няма ефект. Остана една маса и една букса в двигателния отсек, които се надявам утре да проверя. Ток има, стартерът си върти мощно, все пак е ремонтиран скоро. Някъде ми прави лош контакт, но все още не знам къде. Ред.: Мисля че контактният ключ прекъсва, иначе не знам как да обясня рестартирането на всички системи, все едно изключвам и пак включвам на контакт. Всичко прекъсва - фиат-код, АБС, възглавниците, нивото на маслото... всички лампи светват като при първоначално подаване на контакт, но напрежението не пада. Утре ще правя подробни измервания.
Коментар
-
"Напрежението може да остава, но да няма ток. А едното без другото не върви. " Това дори не мога да си го представя как се случва? Като няма потенциален ток, който да премине през стартера, кой ще създаде напрежение?Дали нямаш предвид нещо друго? Може би че напрежение има до момента, в който не завъртя стартера? Тогава ако напрежението пада рязко, то няма да може да протече ток, а ток има "да те убие", както се казва, следоватено и напрежението остава сравнително високо. Сега ще снимам клип какво точно се случва, тамън ще има и за другата тема. - 5 е.
Коментар
-
chaveto написа:Все си мисля, че ще е по лесно да смените акумулатора само за пробата. Веднага ще си покаже дали има лоши връзки....Напрежението може да остава, но да няма ток. А едното без другото не върви.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
При мен проблемът е решен. След обслужването на необслужваемия акумулатор - всичко е наред. Било е понижено нивото на електролита, комбинирано с понижен капацитет = зелено око, но пад на напрежението. Интересно, че със стрелкови уред падът беше до около 10 В. От цялата работа има нещо положително - почистването на масата на таблото даде резултат в това, че като натисна спирачките - не ми примигва дисплея, както досега.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар