Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило 1.9 JTD - грешки след стартиране на двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило 1.9 JTD - грешки след стартиране на двигателя

    Мойто стило от скоро започна да се побарква . При чекинга дава ок и след палене на двигателя всички уреди ми се рестват и ми светват отново за чекинг и понякога ми дава гресхка на някои уред примерно за маслото или пак за хидравликата а понякога като запаля не ми рества уредите и всичко си е ок помагайте плс БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!Модерирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    И при мен от два дни е така. Това което не ме мързя да направя досега е да почистя много хубаво клемите на акумулатора с фина шкурка и контактен спрей, след което да ги намажа с тънък слой грес. След тази процедура нямаше ефект. Друго, което направих е да сваля всички бушони в двигателния отсек и да напръскам леглата им с контактния спрей, и да ги включа/изключа по няколко пъти, с цел триене на крачетата в мястото на което лягат. Утре ще съм разбрал дали има ефект. Ако няма - отивам в сервиз за акумулатори за тест, макар че при последното ходене даде добри резултати, а "окото" му предава на зелени вълни. Значи имам поне една здрава клетка. Друго, в което се съмнявам, е самият контактен ключ, да не би той да прекъсва.

    Коментар


      #3
      Акумулатора дори и да е в добро здраве му се отразява студа. Както на самият акумулатор, така и от сгъстеното масло........

      Коментар


        #4
        Проверка на маси, клеми, Д4 конектор и почистване на блока с предпазители, след това проба с НОВ акумулатор.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          При мен почистване на всички бушони и релета които имат отношение към запалването - няма ефект. Остана една маса и една букса в двигателния отсек, които се надявам утре да проверя. Ток има, стартерът си върти мощно, все пак е ремонтиран скоро. Някъде ми прави лош контакт, но все още не знам къде. Ред.: Мисля че контактният ключ прекъсва, иначе не знам как да обясня рестартирането на всички системи, все едно изключвам и пак включвам на контакт. Всичко прекъсва - фиат-код, АБС, възглавниците, нивото на маслото... всички лампи светват като при първоначално подаване на контакт, но напрежението не пада. Утре ще правя подробни измервания.

          Коментар


            #6
            Все си мисля, че ще е по лесно да смените акумулатора само за пробата. Веднага ще си покаже дали има лоши връзки....Напрежението може да остава, но да няма ток. А едното без другото не върви.

            Коментар


              #7
              "Напрежението може да остава, но да няма ток. А едното без другото не върви. " Това дори не мога да си го представя как се случва? Като няма потенциален ток, който да премине през стартера, кой ще създаде напрежение?Дали нямаш предвид нещо друго? Може би че напрежение има до момента, в който не завъртя стартера? Тогава ако напрежението пада рязко, то няма да може да протече ток, а ток има "да те убие", както се казва, следоватено и напрежението остава сравнително високо. Сега ще снимам клип какво точно се случва, тамън ще има и за другата тема. - 5 е.

              Коментар


                #8
                chaveto написа:
                Все си мисля, че ще е по лесно да смените акумулатора само за пробата. Веднага ще си покаже дали има лоши връзки....Напрежението може да остава, но да няма ток. А едното без другото не върви.
                Мдаа, прав си колега. Ама предвид дойче електриката и конекторите, дори и да не е от тях е хубаво да ги почисти.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  КОЛЕГИ ИМАХ СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ НА БРАВОТО СЛЕД КАТО СМЕНИХ КЛЕМОРЕДА ВСИЧКО СЕ ОПРАВИ УСПЕХ И ДАНО СЪМ БИЛ ПОЛЕЗЕН

                  Коментар


                    #10
                    Преди малко проверих контактния ключ, всичко изглежда съвсем нормално. Допълних течност в акумулатора и ще го наблюдавам тези дни, ако не се оправи, ще сменям и аз клеморед.

                    Коментар


                      #11
                      Оги, дай да пробваме със 100% изправен акумулатор ?
                      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                      Коментар


                        #12
                        КОЛА

                        Аз мога да му дам и клеиморед с ключ и него да пробва има и едно реле където може да прави проблем ама трябва да се намери къде е на този модел
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          При мен проблемът е решен. След обслужването на необслужваемия акумулатор - всичко е наред. Било е понижено нивото на електролита, комбинирано с понижен капацитет = зелено око, но пад на напрежението. Интересно, че със стрелкови уред падът беше до около 10 В. От цялата работа има нещо положително - почистването на масата на таблото даде резултат в това, че като натисна спирачките - не ми примигва дисплея, както досега.

                          Коментар


                            #14
                            здравейте колегиимам проблем със стило JTD изписва ми Avaria luce targa и след това ни вопъл ни стон

                            Коментар


                              #15
                              Моя скромен опит с Италианския език казва:@vankata876 - имаш изгоряла крушка отзад на номера, смени я и виж дали няма да млъкне.Пък и ако минеш на ENGLISH ще е много по-лесно за в бъдеще
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X