Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с Фиат Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с Фиат Брава

    Здравейте, първо поздравления за хубавия форум, надявам се да намеря решение на моя проблем. Става въпрос за автомобил Фиат Брава с двигател 1,4 и 12 клапана. Колата е напълно изрядна с един малък, но много неприятен проблем, а именно че от време на време не иска да пали. Ходила е на какви ли не тестове и диагностики, но в крайна сметка дори и от Ауто Италия не откриха проблем. Това което обаче споменаха е че е възможно някакъв температурен датчик да е заминал или да дава грешна информация и съответно колата да си мисли че е с прегрял двигател и да блокира запалването. Та питането ми е имате ли идея дали по-горното твърдение е вярно, дали може да се намери подобен датчик на разумна цена и дали ако не се намери такъв не може просто въпросния датчик да бъде премахнат от колата и съответно този така неприятен проблем да бъде изолиран. Само искам да споменя, че двигателя няма никакви забележки, така че в никакъв случай този проблем не е от друго естество, най-малкото защото когато колата е студена пали изключително леко и безпроблемно, дори зимата нямаше никакви проблеми. Друго което съм забелязал е че само в горещи дни прави този проблем. В началото си мислех, че наистина прегрява, но температурата на водата не се покачваше над нормата а и като отворя двигателя не ме лъхва убийствена топлина. Ще съм ви благодарен за отговорите! Поздрави!

    #2
    Първо - Добре дошъл!Сега по въпроса... датчика за който са ти говорили се намира на термостата...За да го диагностицираш трябва да премериш с омметър какво съпротивление има в конкретната ситуация (когато колата не пали)и да ни кажеш... тук има колеги които знаят какви стойности трябва да има съпротивлението и ще кажат... аз за съжаление не разполагам с такава таблица.Иначе самия датчик не е скъп и се сменя лесно...
    FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

    Коментар


      #3
      хмм... оказа се че съм имал такава таблица
      Прикачени файлове
      FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

      Коментар


        #4
        Аз по скоро бих заложил на датчика за положение и обороти на коляновия вал.Имал съм 3 идентични проблема и винаги виновен се е оказвал именно той.MAZGAREV не мисля че датчика който споменаваш може да създаде подобен проблем,може да затрудни паленето,но да го направи невъзможен-не.

        Коментар


          #5
          Здравейте отново. Първо искам да попитам каква е връзката между температурата ,омовете/съпротивлението/ и запалването. Защото има една подробност този номер/отказа да пали се проявява сега когато е топла. През зимата този проблем го няма. Първоначално колата пали ,карам известно време градско,тя загрява достатъчно но малко бавно и след като спря някъде и загася мотора ,след пет или десет минути не иска да пали. Ще съм ви благодарен ако някой може да помогне. Поздрав!

          Коментар


            #6
            В коя част на мотора е разположен този датчик на Хол и смяната му лесна ли е.

            Коментар


              #7
              Колега, дръпни си Хайнеса - http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=5984 там мисля че беше точноо даден датчика на Хол за 1.4. Но защо ли имам спомен от разговор с Христо че датчика не е на Хол, а е магнитно-индукционен?
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
              Fiat Linea 1.3 Multijet'08
              Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
              http://forum.fiat-bg.org

              Коментар

              Working...
              X