Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Напрежения на акумулатора при Стило 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Напрежения на акумулатора при Стило 1.9JTD

    Така... нещо май застудя и чалъмите започнаха. От няколко дена забелязвам, че сутрин като я паля студена, върти повече и от днес идва баш проблема, ASR и АBS оставят да светят. След повторно палене или треторно палене, развърта по-бързо и индикациите угасват. Закачам мултицета, акумулатора в покой 12,80v(или 11,80) и като пусна радиото пада на 11,40v. При палене волтажа пада на 9 волта и след това започва да зарежда с 13,80v. Тъй като имам бегли спомени, че това става от слаб ток при палане, питанката ми е, това ли е проблема - акумулатора? Обслужваем е Искра май беше, ех българска работа, мисля че е още в гаранция даже. Молбата ми е може ли някой, да премери на неговото Стило в какви стойности върви волтажа?Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    кола

    Толкова ли е силен касетофона та пада и волтажа ако е в гаранция мини да го премерят докато е време иначе нов добре зарежда значи това нее проблема
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Направи клип на 1во палене, като е студено
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Тия дни в дъждовете да не би да си карал през локвите. Имаш ли кора под двигателя за ти пази като минаваш през вода. Предполагам не добра връзка. Провери си клемите и замасяването по двигателя. Като пуснеш радиото предполагам че двигателят не работи. Къде ги мериш 11.40 V, на акумулатора ли или на запалката в купето. Ако е на акумулатора на клемите - подозираме акумулатора. Цитирам ти от сайта "Искра" - "зарядното устройство на автомобила да е изправно и напрежението при зареждането трябва да е 14,2 ± 0,2V". http://www.elhim-iskra.com/bg/faq.htmlНапрежението на зареждане при теб е 13,80 V което не е 14,2 ± 0,2V. Възможно е акумулаторът ти да не се дозарежда. При дизел като се пали дърпа повече ток и съответно трябва повече време да караш за дозареждане.Пак цитирам от сайта:"Ако акумулатора е зареден, то след стартиране е достатъчно да бъдат изминати 3-5 км за пълното му зареждане" - предполагам че това важи за бензинов двигател.Аз също съм с акумулатор Искра и не съм го поглеждал 3 години. Преди няколко дни го отворих да видя колко му е електролита. Наложи се да доливам вода - пое около половин литър дестилирана вода за 6-те клетки. Срам и позор за мене. Половин час съм се срамувал от себе си. После ми мина.Ако доливаш после го слагаш на зарядно устройство за една нощ. За да се смеси долятата вода с електролита при зареждането. Ако не се смеси и през ноща падне температурата под нулата водата ще замръзне и акумулаторът ще "цъфне". Аз направих друго - понеже имах работа с колата въртях доста време градско и се надявам че се е заредил. След това го меря един час след спиране на двигателя - 12.64 волта в покой. Всичко точно. Миналата година през зимата не съм имал проблеми с акумулатора, при минус 18 градуса пали без проблем. Колата беше стояла няколко дни на студа. Вярно че колата ми е на бензин, искам да ти кажа че съм доволен от акумулатора за сега. Ако има проблем вероятно не е от марката.
        Bravo 1.6 / 16

        Коментар

        Working...
        X