Така... нещо май застудя и чалъмите започнаха. От няколко дена забелязвам, че сутрин като я паля студена, върти повече и от днес идва баш проблема, ASR и АBS оставят да светят. След повторно палене или треторно палене, развърта по-бързо и индикациите угасват. Закачам мултицета, акумулатора в покой 12,80v(или 11,80) и като пусна радиото пада на 11,40v. При палене волтажа пада на 9 волта и след това започва да зарежда с 13,80v. Тъй като имам бегли спомени, че това става от слаб ток при палане, питанката ми е, това ли е проблема - акумулатора? Обслужваем е Искра май беше, ех българска работа, мисля че е още в гаранция даже. Молбата ми е може ли някой, да премери на неговото Стило в какви стойности върви волтажа?Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Напрежения на акумулатора при Стило 1.9JTD
Collapse
X
-
Тия дни в дъждовете да не би да си карал през локвите. Имаш ли кора под двигателя за ти пази като минаваш през вода. Предполагам не добра връзка. Провери си клемите и замасяването по двигателя. Като пуснеш радиото предполагам че двигателят не работи. Къде ги мериш 11.40 V, на акумулатора ли или на запалката в купето. Ако е на акумулатора на клемите - подозираме акумулатора. Цитирам ти от сайта "Искра" - "зарядното устройство на автомобила да е изправно и напрежението при зареждането трябва да е 14,2 ± 0,2V". http://www.elhim-iskra.com/bg/faq.htmlНапрежението на зареждане при теб е 13,80 V което не е 14,2 ± 0,2V. Възможно е акумулаторът ти да не се дозарежда. При дизел като се пали дърпа повече ток и съответно трябва повече време да караш за дозареждане.Пак цитирам от сайта:"Ако акумулатора е зареден, то след стартиране е достатъчно да бъдат изминати 3-5 км за пълното му зареждане" - предполагам че това важи за бензинов двигател.Аз също съм с акумулатор Искра и не съм го поглеждал 3 години. Преди няколко дни го отворих да видя колко му е електролита. Наложи се да доливам вода - пое около половин литър дестилирана вода за 6-те клетки. Срам и позор за мене. Половин час съм се срамувал от себе си. После ми мина.Ако доливаш после го слагаш на зарядно устройство за една нощ. За да се смеси долятата вода с електролита при зареждането. Ако не се смеси и през ноща падне температурата под нулата водата ще замръзне и акумулаторът ще "цъфне". Аз направих друго - понеже имах работа с колата въртях доста време градско и се надявам че се е заредил. След това го меря един час след спиране на двигателя - 12.64 волта в покой. Всичко точно. Миналата година през зимата не съм имал проблеми с акумулатора, при минус 18 градуса пали без проблем. Колата беше стояла няколко дни на студа. Вярно че колата ми е на бензин, искам да ти кажа че съм доволен от акумулатора за сега. Ако има проблем вероятно не е от марката.Bravo 1.6 / 16
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар