Колеги, аз карам типо,но ми омръзнаха тези жълти крушки на фаровете и реших да сменя първо крушките на габаритите и тук започна проблема купих си диоди с пластмасов цокъл тънък,но като ги сложа и ми светва на таблото,че ми е изгоряла крушка и пробвах с съпротивления от 1ом и от 2ома и пак нищо,помогнете ми да реша този проблем.Предварително ви благодаря. Ето това са диодите,обаче с обратна лупа :
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
LED на габаритите
Collapse
X
-
А видял ли си дали изобщо светват? Малко тъп въпрос ама....................Тези смотани светодиоди имат един резистор вътре и никаква защита от обратно включване. Често се повреждат и не те съветвам да ги оставяш. Ако обаче ще ги оставиш, за да си решиш проблема трябва най-вероятно да осигуриш ток, като за обикновенна крушка, и те вече се обезмислиха енергийно За да осигуриш ток, ще трябва да ги шунтираш с резистор с подходящя стойност. Но цялата светодиодно блокче. Този резистор ще трябва да издържа продължително мощност около 5W. Просто е безсмислено. Къде ще го сложиш да пече?Другият вариант е да намериш къде е шунта, върху който се мери тока и да го подмениш.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Аз си реших проблема по следния начин.Вързах успоредно на единия габарит една жичка и на нея сложих две буксички и на тях си закачих оригиналните габарити. (Жълтите с нажежаема жичка) Двете крушчици ги изведох в коша при мотора и сега светят там. Така вечер на габарит може да си провериш маслото пък и предпочетох, че по добре тези 5W да ходят и за светлина вместо само за топлина както е с резистора.Вярно че ефекта от енергоспестяването се губи ама няма какво да се прави.Другия вариант е купуването на диодни габарити с мощтност 5вата и тогава няма да свети чек панела.Има едни мн готини с 68диода (400 лумена ) с тях ще си караш всеедно си на къси през деня ама са почти 30 лв двата габаритаИначе колко лв плати за габаритите ?
Коментар
-
Извади крушката, която ти сигнализира за изгоряла такава. Това е разумния начин, правилния е да се изработи компенсаторна схема, но не си струва. В интерес на истината знам собственик на луксозен автомобил, на който заради идентичен проблем, но с ксенон, някой умник е вързал 2 х 15W крушки в паралел на инсталацията, за да не му свети чека.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар