Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

При включване на дълги светлини - изгасват късите?!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    При включване на дълги светлини - изгасват късите?!

    Колеги, Появи ми се странен проблем. При каране на къси светлини и включване на дълги, късите гаснат. Като изключа дългите - късите си се включват.Мисля, че преди светеха едновременно фаровете, сега не е така. Каква може да е причината за това?П.С. Колата е Фиат Браво ТД 100, 1998 г.
    Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
    Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

    #2
    И на стилото е така но при пуснати халогени.
    FIAT Stilo 1.9 Jtd

    Коментар


      #3
      Винаги се изкл. късите при вкл. на дълги. Поне на колите които съм карал е било така.
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #4
        И при мен е така. Нещо повече, превключването дълги-къси става с бутон, а не с клуч и се сменят алтернативно. Един път дърпаш лосчето - дълги. Втори път - къси и така нататък. На практика нямам възможност, както при по-старите автомобили, да включиш дългите (светкавица) заедно с късите.На Уното това го можеше и като му мигна на някой къси-дълги-къси (да мине на къси) и той не вземе под внимание забележката му пусках и дълги и къси едновременно. Крушките бяха комбинирани 110/100W и насреща му отиваха 420W и оня ще не ще превключва или отбива в страни докато се разминем.
        Няма начин да няма начин!

        Коментар


          #5
          на моята брава няма такова нещо, ама мисля , че скоро четох тук някъде ,че на колите след 99-та(за фиат става въпрос) схемата за фаровете е друга и при тях е точно така, както е при теб.потърси малко ще намериш темата .За ксенони ставаше въпрос нещо, ама сега не се сещам точно.

          Коментар


            #6
            Ужас, едвам намерих темата, на първа страница в раздел автоелектроника .
            00' Bravo 105 JTD

            Коментар


              #7
              Аз съм с Браво 97-ма година 1.4 12V . Дългите и късите светят едновременно
              Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
              Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

              Коментар


                #8
                И аз знам, че ако колата е с двусекционен фар при дълги трябва да светят и късите Поправете ме ако греша
                Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                Коментар


                  #9
                  Колеги, благодаря за отговорите. Явно има предходна тема, която не успях да открия с търсачката. Затова май тази става излишна. Явно проблемът е или в ключа за светлините или в някое реле.И тази се заключва и премества в правилния раздел.Модераторски екип на Fiat-bg.org
                  Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
                  Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

                  Коментар


                    #10
                    По скоро в релето или в схемата на свързване.
                    Няма начин да няма начин!

                    Коментар


                      #11
                      nikolovvd написа:
                      И при мен е така. Нещо повече, превключването дълги-къси става с бутон, а не с клуч и се сменят алтернативно. Един път дърпаш лосчето - дълги. Втори път - къси и така нататък. На практика нямам възможност, както при по-старите автомобили, да включиш дългите (светкавица) заедно с късите.На Уното това го можеше и като му мигна на някой къси-дълги-къси (да мине на къси) и той не вземе под внимание забележката му пусках и дълги и къси едновременно. Крушките бяха комбинирани 110/100W и насреща му отиваха 420W и оня ще не ще превключва или отбива в страни докато се разминем.
                      Хахаха е това е изрудия.. Не ти ли горяха релетета? Рефлекторите не се ли скапваха ?
                      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                      Коментар


                        #12
                        Ако автомобила е с една Н4 крушка, спирането на късите при работещи дълги е нормално. Обикновено, автомобилите при които късите работят заедно с дългите,са с отделни крушки за къси и дълги. Например Н7.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар

                        Working...
                        X