Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Адаптивни фарове" или нещо от сортa

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    "Адаптивни фарове" или нещо от сортa

    Дали няма начин да се реализира такова нещо ? Предполагам може да се направи схема , но жичкаджийте да кажат

    #2
    Какво нещо?Според теб какво е auto corner lights?Някакви допълнителни габаритни светлини ли имаш предвид?Като на TIR?И като че ли, проблема не е толкова електрически. Габарити, като габарити, два проводника. По скоро е механичен, дизайнерски. Къде и как ще ги вградиш, но това за всеки автомобил си е отделна тема.Ако е такава идеята, струва ми се Сигания. Като сини габарити и светещи пръскалки.А ако са допълнителни светлини за разширяване на осветената зона ... не знам кое налага монтаж на такива.Dynamic Corner lightsПоне на мен, не са ми нужни, а и за Фиат не знам да има такива, с вграден мигач в тях.Американците са друга бира.Покажи ни ако има произведени някъде и се продават.
    .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
    www.cyxap.com

    Коментар


      #3
      Става въпрос за светване на халогена при завой , а не за допълнителни лампички и т.н. Примерhttp://www.youtube.com/watch?v=YbubF...eature=related

      Коментар


        #4
        Цял блок за управление ще трябва мисля, със сензори, датчици по системата за управление, знам ли ...И като че ли на Октавия II, това е стоково вградено, има доста клипчета за този модел в твоя линк ...
        .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
        www.cyxap.com

        Коментар


          #5
          Tова и аз съм го обмислял как да стане. Като цяло не е сложна система, но ще е доста пипкава работа и не съм сигурен колко качествено мога да го направя. Като цяло може да стане с потенциометри или някакъв друг вид прекъсвач вързан към инсталацията на фаровете и волана. На стилото може да стане и ще е удобно защото халогените му са във самите фарове. Ама определено не ми се занимава засега с подобна щутория.
          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

          Коментар


            #6
            Тази екстара не се ли нарича адаптивни светлини? Мисля, че на коли с електрически усилвател ще е най лесно да се направи

            Коментар


              #7
              Първи вариант - електронна схема свързана към мигача. Схемата включва фара за мъгла при първото мигане на мигача и изключва няколко секунди след последното мигане. И има датчик за осветяване за да не се включва през деня. Две такива схеми за левия и десния фар. Електронната схема не е сложна. Работи само при включен мигач и не работи при шофиране на извънградско при завой на пътя без мигач. Не се осветяват пешеходците по банкета при завой на пътя.Втори вариант - електронна схема свързана към отражателен оптрон / лазерен датчик или някакъв сензор за паркиране. Сензорът е монтиран в предния калник малко встрани от гумата и се задейства при завиване на предното колело. Трябва да е монтиран здраво за да не направи беля по ходовата част, например да се омотае около спирачните маркучи.Недостатък е че в града се задейства не предварително ами чак когато воланът се завърти. За извънградско - трябва да се провери дали не заслепява водача който ти излиза от завоя.Идеално е комбинация от двата варианта.Такава схема може да се комбинира и с DRL модул който работи само със светлините за мъгла.
              Bravo 1.6 / 16

              Коментар


                #8
                С първият вариант ще стане най-добре според мен . Схема , която да взима сигнал от мигачите и пуска съответният халоген само докато работи мигача Въпроса е по-запознатите с електрическите схеми да кажат как да се реализира Предполагам трябват кондензатори за да може прекъснатото напрежение от мигача да стане непрекъснато за да може да отвори реле и да пусне ток на халогена , но може и да греша

                Коментар


                  #9
                  Бе вия луди ли сте! Още малко и цял компютър ще хакнете за тази цел. Ако искате да включвата съответния халоген (фар за мъгла) или както искайте му казвайте, се прави съвсем просто! На рейката се закрепват някакви превключватели от ляво и от дясно. На подвижното рамо, монтирате една пластина, която да я включва контакта. Просто и безотказно!Ще се опитам да ви го начертая!
                  Прикачени файлове
                  Няма начин да няма начин!

                  Коментар


                    #10
                    Да ти кажа , направата на проста схема ми се види по-елементарно за изпълнение от това , което ти предлагаш

                    Коментар


                      #11
                      Особеността е, че левия ключ ще включва десния фар за мъгла, а десния - левия фар за мъгла. Е не е чак толкова сложно! Човешкият мозък работи така - наопъки! :DНо по просто от един ключ няма според мен.Иначе може да стене още по-сложно, ако автомобила има ЕSP, то все някъде трябва да излиза сигнал от положението на волана или нещо което да го декодира и подава на компютъра! Ако го вържеш към мигачите ти трябва едно по-специално реле. Самата схема се нарича "Стълбищен автомат", но ще трябва да я преработиш малко, за да може след като изключиш мигача и задържащият кондензатор да се разреди автомотично и фара да угасне.Въобще идеи колкото искаш!
                      Няма начин да няма начин!

                      Коментар


                        #12
                        Има и друг вариант още по-лесен взимаш сигнал от ръчката за мигача преди да иде в релето и то да го накъса за да мигат мигачите.Взимаш левия и десния + и ги връзваш през релета директно към халогените и така пускаш мигач и халогена светва Дори няма да има нужда да слагаш диоди да спре ток в обратна посока да не като пуснеш само халогените да ти светнат и мигачите , но мисля , че ще трябва диод между двата халогена , защото си мисля , че са на един + и като тръгне единият и другият ще светне Днес с един приятел помислихме върху въпроса и това измислихме :D Сега остава да намеря време да го направя

                        Коментар


                          #13
                          А замисляли ли сте се колко ще е надежден този монтаж на рейката?Все пак трябва да е нещо което да издържа на условията които се създават при движението на автомобила около и на самата рейка.Трябва да е нещо защитено от влага и прах.Предполагам че е реализирано с датчик закрепен на самият кормилен прът,логически обединен с инфо за включен/изключен мигач и осветеност.Могат и други функции да се обединят в тази система.Определено за да е надеждно си изисква контролер.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #14
                            Аз съм на мнение , че ако е електрически реализирано ще е по-лесно и по-надеждно от другото

                            Коментар


                              #15
                              idkedikov, опитвал ли си да прекараш кабел от двигателя до нещо в купето през ламарината? Има едни превключватели Шао-Бао. Някой хора го ползват от 30 години за бутон на звънеца си вкъщи и още работе. Е не в толкова агресивна среда като около двигателя, но както вече писах има много начини да се изпълни тази задача.С датчик на Хол, с оптронна двойка, с лазери и т.н.
                              Няма начин да няма начин!

                              Коментар

                              Working...
                              X