Моята е 98 и кутийката е пред акомулатора .Във Варна съм , ела ще ти покажа
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с чистачки - мареа
Collapse
X
-
ВЯРВАМ ТИ БРАТЧЕ НО ПРИ МЕН СА ТРИ РЕЛЕТА ЕДНОТО ОТ КОИТО Е ЗА ЧИСТАЧКИТЕ.ПРИ МЕН ПРОБЛЕМА БЕШЕ ЧЕ ЗАРАДИ ВЛАГА В КУТИЙКАТА(беше пукмната и влизаше вода)ЧИСТАЧКИТЕ НЕ МОЖЕХА ДА СЕ СПРАТ,И СЛЕД МНОГО ПИТАНЕ ,РОВЕНЕ И НЕРВИ ПРОБЛЕМА ИЗЛЕЗЕ ТОЧНО ТАМ1.6. Потребителите е желателно да постват във вид на "чист текст". Не трябва да се използват голям брой emoticons, главни букви (постването с главни букви се приема като ВИКАНЕ - ПОВИШЕН ТОН), или много цветен текст и други.Модераторски екип на fiat-bg.org1234567890
Коментар
-
Kакво значение има къде са? Където и да са ще ги намери и ще ги види. Ако не на едното място на другото ще са. Най-много да оправи и някой друг нерегистриран проблем :DКофтито при релетата е, че се задействат с много малък ток - 15-20 mA. ТОК КОЙТО СЕ ОСИГУРЯВА И ОТ НАЙ-МАЛКАТА УТЕЧКА.Ако не го оправи сега след 10 дни само ще се оправи.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
По-омо-ощ! Типо
Двигателят за чистачките изгоря в един дъжд!Свалих го комплект с рамената и платките в бялата пластмасова кутия, която е залепена за мотора. Ще купувам нов мотор, то е ясно.Когато премерих обаче куплунга с жиците, които захранват моторчето ми дава постоянно 12 Волта при контакт - не зависи изобщо от ключа на чистачките - дали е включен или изключен и на каква скорост.Кое командва това напрежение?Ключето за чистачките , или някакво реле, и къде се намира то? В арматурното табло? При двигателя?Нямах време да гледам. Вали СНЯГ. А аз нямам чистачкиFIAT TIPO 1.4 i.e.
Коментар
-
Мерси много!
Отговора ти е навременен и полезен. Действително е с три клеми. На средната има два кабела, които подозирам че са маса. Лошото е, че на другите два имам постоянно 12 Волта. Независимо от ключето за чистачките. Не трябва ли едното 12 В. да отпада с изключване на ключето.аз междувременно четох по въпроса;На таблото с бушоните отдолу под кормилото има и няколко блокчета с релета.Ел. схемата я има на Haynes (има тема някъде тук, оттам си свалих въпросното упътване)Обаче дали тези 12 Волта съдържат код с импулси няма как да разбера (без осцилоскоп).Та сега не знам дали ми работи блокчето с релетата за чистачките или не.Поръчах си вече мотор, втора употреба. Проверих го с 12 В. - работи, но как да проверя управлението за него като не знам дали по въпросните 3 кабела идва това, което трябва.Още по-лощо е, че на този мотор куплунга за тройната букса е със сдвоен кабел - черен (маса) не в средата - както моя оригиналния , ами в дясно. Как да разбера дали няма друг модел за чистачките с друго управление.Ако моето е по-различно мога ли да прецакам нещо ако го свържа?FIAT TIPO 1.4 i.e.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар