Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Алармено устройство с GSM оповестяване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Алармено устройство с GSM оповестяване

    Здравейте !Попаднах на интересна схема за охрана - "Алармено устройство с GSM оповестяване". Поръчах и тествах. Работи безупречно !И съответно реших да споделя )Описание тук: http://mladkonstruktor.bg/spravo4nik/GSM6.pdfЗа поръчки, ако си я харесате, тук: http://www.mladkonstruktor.bg/e-shop...roduct_id=1886 (е, първо трябва да се регистрирате...)Поздрави, Б. Борисов
    Fiat Tipo 1.6 AGT

    #2
    Изисква ли постоянно да е свързан GSM за да работи. Ако да е кофти, по добре би било да мойе сама да набира GSM мрежата без да е необходим телефон
    Carozzeria Touring, Milano
    Fiat 124 Touring - моята следваща кола

    Коментар


      #3
      madgogo написа:
      Изисква ли постоянно да е свързан GSM за да работи. Ако да е кофти, по добре би било да мойе сама да набира GSM мрежата без да е необходим телефон
      Здравей !Отговора е "ДА", свързваш мобилния апарат и го забравяш. Идеята е, че по този начин може да следиш дали се отваря примерно фиатката ти, без да е в полезрението ти ... Може да е пред блока, на 2 или повече преки, а може да си на плажа(примерно) и ако има "нарушение" в охраняваните зони - ще звъннат 2 мобилни телефона. Не че това ще спаси колата, но поне си в течение ... За това, което питаш - аларми с дайлър - на пазара е пълно, но трябва да "точиш" жица от БТК ... И не ти върши работа, ако наблизо нема "жица" ...Поздрави, Б. Борисов
      Fiat Tipo 1.6 AGT

      Коментар


        #4
        От описанието не разбрах как точно този комуникатор те известява - изпраща SMS или само набира номера, който си му въвел? Обикновено колко време след задействане на алармата получаваш сигнал?Би ли споделил също какво влиза в кита? Например, има ли кабел/куплунг за телефона (на снимката се вижда, ама то и телефон се вижда там , управляващо реле, някакво окабеляване?... Имаше ли някакви проблеми с монтажа?Абе изобщо, дай повече инфо, че описанието е доста мърляво (
        ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

        Коментар


          #5
          аларма

          това го мисахма и на друго място преди .но един искаше да му показва и ако е открадат каде е колата.Ами нали като каже че са му открали телефона и с приблизитерно да се намери Самоче трябва да е на платена тарифа.имах го иго продадох на един кадето има заложна върши работа щото е нестандартно и никой оше наго знае толкова .върши работа и за офис и за вкъщи .
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            аларма

            устройството е все едно си нагласил клавиатурата например 1 е № 0888--- и като задействаш веригата то веднага се обажда на 1 №0888---Има кабел за СИМЕНС и Захранвене а телефон си слагаш ти .Един СИМЕНС стар е 20-30лв а една аларма неможе да набие кредеца но ако си в къщи и чуеш тел звъни като на пожар слизаш долу и кой кой свари. Може и да не вие алармата.моята прекъсва важни вериги и като е изведеш нема палене и аз вече съм забравил как беше .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Много по-хитро е да вържеш един GPS модул + стар GSM + едно процесорче на Philips.Винаги можеш да знаеш къде ти е колата (ако е в обхват на някой оператор). Ако ти я откраднат можеш да ги проследиш ако незнаят, че имаш въпросното у-во.Освен това можеш да и пратиш SMS примерно "14", което да блокира запалването когато е спряла колата и крадците ще избягат Устройството го тестват от 5...6м и засега се държи добре. Посредством SMS може да си командваш каквото искаш по колата. Е малко е скъпо да си светнеш фаровете за ХХ стотинки

              Коментар


                #8
                [quote33c4af26b="Pecho"]От описанието не разбрах как точно този комуникатор те известява - изпраща SMS или само набира номера, който си му въвел? Обикновено колко време след задействане на алармата получаваш сигнал?Би ли споделил също какво влиза в кита? Например, има ли кабел/куплунг за телефона (на снимката се вижда, ама то и телефон се вижда там , управляващо реле, някакво окабеляване?... Имаше ли някакви проблеми с монтажа?Абе изобщо, дай повече инфо, че описанието е доста мърляво (
                Fiat Tipo 1.6 AGT

                Коментар


                  #9
                  1115 написа:
                  Много по-хитро е да вържеш един GPS модул + стар GSM + едно процесорче на Philips.Винаги можеш да знаеш къде ти е колата (ако е в обхват на някой оператор). Ако ти я откраднат можеш да ги проследиш ако незнаят, че имаш въпросното у-во.Освен това можеш да и пратиш SMS примерно "14", което да блокира запалването когато е спряла колата и крадците ще избягат Устройството го тестват от 5...6м и засега се държи добре. Посредством SMS може да си командваш каквото искаш по колата. Е малко е скъпо да си светнеш фаровете за ХХ стотинки
                  А от къде и как може да се намери и/или тества това?

                  Коментар


                    #10
                    Много по-хитро е да вържеш един GPS модул + стар GSM + едно процесорче на Philips.
                    Може но според мен е също толкова безсмислено. Събери цената на един GPS модул, GSM модул и останалата електроника както и цената на комуникацията (СМС-и или дейта) и отиваш на цената на готово устройство със услуга. А така получаваш на GSM-а си две координати - ако не си у вас пред компютър с качена карта няма как да реагираш т.е. за да си пазиш колата трябва да отделиш човек денонощно на разположение.Моята фирма предлага точно такива устройства и повярвай запознат съм с нещата.Устройствата се ползват от GPS България http://www.gps.bg (тя е дъщерна фирма на Мтел) за да предложи услуги за охрана и управление на автомобилен парк (флийт мениджмънт). Когато им станеш клиент поне си сигурен че получаваш услуга зад която стои полицията - поддържа непрекъсната връзка със съответните служби за задържане на автомобила където и да се намира той. Има примерно случай на предотвратяване на кражба на ТИР от паркинг в Италия Друг е въпроса че за колите от нашата категория едва ли е оправдано ползването на такава услуга ... Но доколкото знам повечето лизингови фирми изискват подобна услуга при закупуване на нов автомобил на изплащане ...

                    Коментар


                      #11
                      аларма

                      В този случаи става въпрос не за проследяване на колата като е откраднат а просто за индикация че нещо с колата става.И всеки да си вземе мерки както знае.за GPS модули искат всеки месец абонамент и нее по джоба на всеки.Особенно за по евтините коли. Има разлика между двете системи.
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        ...да не говорим, че имам приятел, който разполага с абсолютните координати на клетките на Mtel и Globul! При това ги получават актуализираните данни (ако добавят нова) при всяко изменение... и ако /да не дава Господ/ ти откраднат автомобила може да получиш координатите на автомобила с точност до 10-на метра (зависи от гъстотата на клетките)... всъщност има много тънкости и подобрения с който се гарантира, че колата почти в 100% ще ти бъде открита, но това са все пак фирмени тайни... С други думи тея устройства могат да бъдат много полезни дори и без GPS стига да имаш познати А иначе определено GPS дава допълнителна сигурност (например когато мрежата/клетките/ не са достъпни за GSM устройството).
                        FIAT Marea 1.9 JTD HLX

                        Коментар


                          #13
                          ...да не говорим, че имам приятел, който разполага с абсолютните координати на клетките на Mtel и Globul!
                          Това че някой извън оператора има подобна информация малко ме учудва. Имам познати където трябва за да проверя как става това, но засега ще приема думите ти за истина.Дори с такава информация обаче локализирането на GSM мобилна станция е трудна работа в град а извън направо невъзможна.Това е така защото зоната на обслужване на една BTS може да бъде много различна от нейните координати. Да не говорим че в градска местност влияят още един куп фактори. Малко обяснение на принципипите на по популярен език : Всяка BTS ползва секторни антени за осъщестяване на комуникацията с MS. Диаграмата на секторната антена може да се оприличи с парче торта като самата антена се намира в ъгъла. Този ъгъл може да бъде различен - избира се при планировката на мрежата. Ако MS излезе от зоната на обслужване на клетката (извън това парче торта) тя с много голяма вероятност ще попадне в зона на друг BTS (друго парче) Например ако имаме BTS на която зоната на обслужване е обърната на север а MSсе намира на 5 метра от нея но от южната и страна то има много голяма вероятност тя да се обслужва от друга BTS която покрива тази зона. И ако гледаш координатите им ще търсиш на съвсем друго място. В града освен това колкото и да се планира покритието съществуват доста отразявания и препокривания на зоните (понякога припокриването дори е умишлено за вдигане на капацитета) че локализиране по координати на BTS е невъзможно.В слабонаселените места положението е също толкова зле но по други причини. Там зоната на обслужване може да достигне теоритичниямаксимук от 30 км до BTS. Представяш ли си каква площ представлява това при ъгъл на излъчване примерно 60 градуса. Има и друго - за да се спести скъпия честотен ресурс понякога операторите в такива области свързват не една антена а повече към една BTS . Тогава покритието става двойно или тройно - значи MS може да се намира в зона с диаметър около 70 километра ...Иначе методи за локализиране по BTS има :Някои оператори (примрно в Германия T-mobile) излъчват координатите на BTS по контролния канал като специален софтуер в телефона (най често базиран на SIMtoolkit) ги приема и според силата на сигнала получаван от няколко съседни BTS може да се ориентира къде се намира но в груб мащаб. Това е подхода който ти предлагаш но силно усъвършенстван - преценката се прави не по 1 BTS (това което ще ти отговори MS като го питаш кой го обслужва в момента) а по сигнала от всички които чува. Но горните съображение важат и тук.Друг много по надежден метод и реализиран в няколко оператора е измерването на времето за пътуване на сигнала от MS до BTS. Така или иначе GSM мрежата винаги мери това време понеже e TDMA базирана и е и необходим TA параметър при обслужване на MS разположени на различно разстояние от BTS. Но за да се приложи този метод е необходимо наличието на специален софтуер който измерва това времезакъснение не само от BTS която в момента я обслужва но и от всички съседни. За да се измери това време обаче трябва да има двустранен обмен на данни - да се накара MS също да излъчва. Така на базата на измереното разстояние се образува един радиус около всеки BTS. В пресечната точка на всички тези радиуси (в идеалния случай тази точка е само една) се намира MS. Лесно и точно Има само няколко пречки - софтуера е скъп за мащабите на нашите оператори - поне за момента; необходимост от заделяне на един TCH във всяка BTS за е на разположение за измерване а това е голям ресурс който ще стои ненатоварен. И последно за да се извърши измерване е необходима по голяма гъстота на покритието в слабонаселените райони - методът на триангулация изисква поне 2 а най добре 3 или повече репера (BTS-а) за да работи.Така че със всичките и недостатъци комбинацията GPS + GSM за момента е най подходящия (в резултат и най масовия) в момента метод за дистанционна локализация на подвижни обекти ...Ако ставаше само с координатите на BTS - никой не би си играл да добавя и GPS ...Накрая пак искам да подчертая - за да се охранява автомобил по този начин не е необходимо само монтирането на такова устройство както много хора се опитват да заблуждават продавайки го на клиент. За да е ефективно и да си заслужи парите трябва да е част от някаква услуга която предлага охрана на автомобила. Запомнете го - услугата е важна не самото устройство. Щото като тръгнат да ви крадат колата самото устройство няма как само да я спаси ...А за подобни любителски изпълнения като да си отключваш колата с GSM - няма какво да говорим. Интересно е но напълно безсмислено. Замислете се какво повече ти дава това от едно просто дистанционно управление. Нито по голяма сигурност (ако е с променящ се код) нито нова функционалност. Най много да свалиш някое гадже като и го демонстрираш

                          Коментар


                            #14
                            Еее, колеги, много задълбахте! Ставаше дума за просто и евтино устройство, което на практика да играе ролята на пейджър.Аз лично се заинтересувах, защото (радио)пейджърът на моята аларма дава доста фалшиви сигнали в центъра на града - явно ефирът е силно замърсен. Е, очевидно при варианта с GSM този проблем се решава. Така че и ако цената е съизмерима, явно е за предпочитане.Колкото до GPS системите - все още са сравнително скъпи за приложението, за което става дума тук (въпреки
                            ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                            Коментар


                              #15
                              Явно педжърът ти не става - не би следвало да се задейства от нищо друго освен от собствения си предавател.Ето едно устройство наречено Фантом което е разработено от фирма наш партньор от Германия. Клиентът е производителя на моторите Харлей Дейвидсън и понастоящем се монтира серийно.По същество това си е GPS + GSM устройство за охрана но комбинира и функциите на алармена система. В размерите на пулта за дистанционно управление (който съизмерим с масовите) е монтиран и двустранен пейджър за контрол на състоянието на мотора. Използва се технологията ZigBee която ползва 2,4GHz честотен обхват (ISM) и позволява комуникация до 3 километра.Интересното е че досадното пищене при задействане може да бъде заменето с вибрация. Ето как изглежда :А ето и самия сайт на това устройство ако някой се интересува от подробности ...http://www.phantomtracking.com/

                              Коментар

                              Working...
                              X