Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Генератор на Стило - нов или втора употреба?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Генератор на Стило - нов или втора употреба?

    Здравейте.Имам Стило 2004 мултиджет двигател.За съжаление вчера генератора ме предаде.Исках да питам ориентировъчни цени за нов и втора употребе,понеже така колата е почти невъзможна за потребление(загуби всякаква хидравклика)...Благодаря ви.Модерирано заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.org

    #2
    Oтремонтирай стария.Новия ще е много пари, само ако е реле регулатор бягай далече от рециклираните боклуци на Франсизкуп или квито и да са там.Прегледай и тази тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ED%E0%F2%EE%F0
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Майстора го измери,каза че е предал богу дух и е трябва да се сменя или със стар или нов.И аз се надявах да се ремонтира стария,но уви.Кое е по-доброто от двата варианта?

      Коментар


        #4
        Почти съм сигурен, че ремонта ще излезе по-евтино.А "новия" от морга не се знае в какво състояние е.Сваляй го и го носи в Пловдив. Питай колегите от там за някой надежден майстор:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...093&start=3615
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Това и направих.Не бях сигурен дали е генератора или друг проблем затова отидох с колата при стар приятел.казаха ми че е гератора и ще ме потърси да ми каже възможните алтернативи...Това за ’новия’ генератор и мен ме плаши честно казано.А за стария нз,надявам се така да стане.

          Коментар


            #6
            Все пак, какъв е проблема? Това "предал е Богу дух" не дава яснота. Всичко се ремонтира, намотки се сменяват, статор се възстановява, колекторни пръстени, да не говорим за електрониката..
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #7
              Rokambol написа:
              Все пак, какъв е проблема? Това "предал е Богу дух" не дава яснота. Всичко се ремонтира, намотки се сменяват, статор се възстановява, колекторни пръстени, да не говорим за електрониката..
              Колега явно не си брал ядове с проблемен генератор в бг! Пресен пример носят ми генератор за "да го видя" изчиствам калта от вътре и установявам 1. блокирал заден лагер и превъртял в корпуса 2. изгорял от прегряването ротор 3. прекъснат диод 4. реле регулатора е буквално стопен. Логичния ми отговор на въпроса му "какво ще правим? " беше.... - показах му коша за метален отпадък!!!
              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

              Коментар


                #8
                Отремонтирайте го и готово
                Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                Коментар


                  #9
                  2 употреба от морга, след това профилактика като смяна на четки, капване на масло в лагерите или смяна ако има нужда и замерване.
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар

                  Working...
                  X