Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво JTD букса до въздушния филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    но все пак е от една от 3те за диагностикадори да нямаш абс може просто да не е махната
    КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

    Коментар


      #17
      stefaka222 написа:
      но все пак е от една от 3те за диагностикадори да нямаш абс може просто да не е махната
      ами, може и да е окабелено било за абс ???Така и сме в темата за жиците, под кичето имам букси под седалките, но на седалките нямам никви буски(дали са за подгряв окабеляване ?)
      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

      Коментар


        #18
        и аз имам и си мисля че са за датчика на кантара на седалката за въздушната възгл.
        КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

        Коментар


          #19
          stefaka222 написа:
          и аз имам и си мисля че са за датчика на кантара на седалката за въздушната възгл.
          Еми значи моите седалки нямат кантар
          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

          Коментар


            #20
            Аз ще питам утре и ще кажа, аз ако имам окабеляване за АБС веднага ще му туря.
            http://www.pljuvalnik.com
            Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.

            Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998

            Коментар


              #21
              thedon написа:
              Аз ще питам утре и ще кажа, аз ако имам окабеляване за АБС веднага ще му туря.
              и аз бих си сложил абс-че много олеснява при спиране в завой
              мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

              Коментар


                #22
                буксата за дебитомера не ли това

                Коментар


                  #23
                  stefaka222 написа:
                  Всъщност ето една снимка от колегата ogi28c
                  ogi28b, ако за мен става въпрос.Още ли я мъчите тази букса, аз защо бях останал с впечатление че е ясна за какво е, и рядко поглежам темата? Няма как това да е букса за диагностика на АБС, защото тя излиза от самия модул. Като няма АБС - няма модул, няма букса. Тя е малка и прилича на обикновената букса за диагностика на ЕКУ. Тази ми се вижда доста по-широка, с 5 дупчици? Значи това трябва да е буксата за АБС, ама не тази за диагностика, а тази която му е захранващата, да я наречем, през нея минава захранването, което казва че колата е на контакт, и сигналът за лампите за таблото. Ето тука отваряш ТОЗИ ФАЙЛ и в него на страница 294, гледаш букса номер 95. Прилича на тази от снимката, нали? После може да си прелистиш на страница 409, и поглеждаш точно в средата на схемата, и пак ще видиш да пише "95" до един елемент. От тази схема може да сравниш цветовете на кабелите, за да бъдеш съвсем сигурен, че буксата е точно тази. За целта - прелистваш на страница 550, и най-вдясно са написани кодовете на цветовете. Гледаш например първия кабел че е с буква М. Това означава "brown" - кафяво. И т.н. Та така, колата си е готова за АБС, само слагаш блока за управление, качваш казанчето горе на стената, да не е долу на помпата, слагаш датчиците, поръчваш си металните тръбички отнякъде, а на колелата - сменяш каретата, но ако имаш късмет - те са еднакви за модел със и без АБС, сменяш също лагерите на главините, те със сигурност са различни, и вече имаш АБС. Успех в начинанието и ако успееш - Честито. Ред.: Проверих - карето е еднакво, само лагерите на главините се сменят за модел с АБС. Наскоро сменях лагер отляво - SNR - 72 лева комплект (Гайка 36 мм и зегерката в комплекта). А в някои магазини лагерът е обявен за близо 100 лева! Значи - около 140 лева само за лагерите, плюс труда по смяната им... Ама после как спира в завой, ако знаеш Местя темата в раздел Автоелектроника, защото в нея се говори предимно за букси и такива неща, но оставям линк в този форум, защото доста хора са писали и ще я търсят.

                  Коментар


                    #24
                    ogi28b написа:
                    stefaka222 написа:
                    Всъщност ето една снимка от колегата ogi28c
                    ogi28b, ако за мен става въпрос.Още ли я мъчите тази букса, аз защо бях останал с впечатление че е ясна за какво е, и рядко поглежам темата? Няма как това да е букса за диагностика на АБС, защото тя излиза от самия модул. Като няма АБС - няма модул, няма букса. Тя е малка и прилича на обикновената букса за диагностика на ЕКУ. Тази ми се вижда доста по-широка, с 5 дупчици? Значи това трябва да е буксата за АБС, ама не тази за диагностика, а тази която му е захранващата, да я наречем, през нея минава захранването, което казва че колата е на контакт, и сигналът за лампите за таблото. Ето тука отваряш ТОЗИ ФАЙЛ и в него на страница 294, гледаш букса номер 95. Прилича на тази от снимката, нали? После може да си прелистиш на страница 409, и поглеждаш точно в средата на схемата, и пак ще видиш да пише "95" до един елемент. От тази схема може да сравниш цветовете на кабелите, за да бъдеш съвсем сигурен, че буксата е точно тази. За целта - прелистваш на страница 550, и най-вдясно са написани кодовете на цветовете. Гледаш например първия кабел че е с буква М. Това означава "brown" - кафяво. И т.н. Та така, колата си е готова за АБС, само слагаш блока за управление, качваш казанчето горе на стената, да не е долу на помпата, слагаш датчиците, поръчваш си металните тръбички отнякъде, а на колелата - сменяш каретата, но ако имаш късмет - те са еднакви за модел със и без АБС, сменяш също лагерите на главините, те със сигурност са различни, и вече имаш АБС. Успех в начинанието и ако успееш - Честито. Ред.: Проверих - карето е еднакво, само лагерите на главините се сменят за модел с АБС. Наскоро сменях лагер отляво - SNR - 72 лева комплект (Гайка 36 мм и зегерката в комплекта). А в някои магазини лагерът е обявен за близо 100 лева! Значи - около 140 лева само за лагерите, плюс труда по смяната им... Ама после как спира в завой, ако знаеш Местя темата в раздел Автоелектроника, защото в нея се говори предимно за букси и такива неща, но оставям линк в този форум, защото доста хора са писали и ще я търсят.
                    Ами звучи скупа тази инвестиция, като се има в предвид, че ще трябва да пускам и жици за датчиците на абс а, благодаря, ти най - накрая разбрах за тази букса, датчиците за абс а каде се връзват, няма ли да се наложи нови главини ? каде трябва да го пъхна датчика?
                    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                    Коментар


                      #25
                      Искам само да спомена, че един човек от форума на Фолксваген го е направил и на Голф 3 си е сложил сам АБС.
                      http://www.pljuvalnik.com
                      Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.

                      Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998

                      Коментар


                        #26
                        Датчиците на АБС си вървят заедно с кабелите. Като ги купуваш, ще купиш и всички кабели, разбира се. А къде се слагат? - На единственото нещо, което не се върти там - шенкелът.

                        Коментар


                          #27
                          ами погледнах информативно в еврото колко струват датчиците(170 лв) единия преден :D отделно самия модул колко ли ще струва втора рака а защо трябва да кача попата по на високо?? и има ли си заводско място на което да я закача, или ще се правят грозотий с телоподаващото ?
                          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                          Коментар


                            #28
                            Има си заводско място. Трябва да качиш казанчето за спирачна течност, а не помпата. Трябва да я качиш, защото то е скачен съд с модула и нали се сещаш, скачени съдове, които е по-ниско - ще прелее.Ама ти нали не мислиш да си купуваш нови неща? Не говориш ли за АБС модул втора употреба? Те и датчиците ще са ти втора. Няма смисъл от нови. Само лагерите задължително нови.

                            Коментар


                              #29
                              ogi28b написа:
                              Има си заводско място. Трябва да качиш казанчето за спирачна течност, а не помпата. Трябва да я качиш, защото то е скачен съд с модула и нали се сещаш, скачени съдове, които е по-ниско - ще прелее.Ама ти нали не мислиш да си купуваш нови неща? Не говориш ли за АБС модул втора употреба? Те и датчиците ще са ти втора. Няма смисъл от нови. Само лагерите задължително нови.
                              Ами датчици втора рака може ли да им се вярва ? и друг въпрос който ме мъчи, трябва ли да сменя носачите с такива от хгт или от купе за да сложа дискове отдзад ?
                              мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                              Коментар


                                #30
                                На датчици втора употреба може да им се вярва до толкова, че като ги сложиш и запалиш - работят или не, проверява се с диагностичен софтуер. А другият ти въпрос е за друг раздел, в който има ВАЖНА тема по въпроса.

                                Коментар

                                Working...
                                X