Проблема е следния: Даваш на контакт и лампата на инжекциона точно в момента когато трябва да угасне, угасва за части от секундата и остава светната постоянно. Естествено при това положение колата не пали. Проверихме я, не дава ток на бОбината. След 100 опита лапмата гасне и колата пали чакмак. Пали два три пъти и пак става така. Имам известни съмнения в имобилейзера, защото ключето не гасне, но това е постоянно, дори когато колата запали и си караш то си свети. Преди ключето не светеще, но преди да почне да прави този проблем и сменихме километража, който е от браво 1.8 и се чудя дали не се бъзика лампичката от там. От друга страна на моето браво, когато не угасне ключето, помпата не се чува, като дам на контакт, а тази се чува всеки път. Ако не може никой да ми помогне вероятно другата седмица ще я карам в Ямбол при Ицо. Все пак искам да чуя вашите мнения.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Brava 1.2 99г. - Лампата на инжекциона гасне когато си иска
Collapse
X
-
лампата гасне като мине първоначалния тест и като има грешка светва пак.На диагностика ще покаже.При мен когато се случи да не разпознае ключа светва и лампата на инжекциона освен ключа.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
reter написа:reter написа:ок, имобилайзера има ли кутиика, реле или нещо такова и къде се намира то? Антената за кода, която е на ключалката къде отива всъщност?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар