Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за утечка и евентуално решение.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за утечка и евентуално решение.

    Става въпрос за Аудито от подписа. Преди време му взехме нов акумулатор Excide Premium 60Ah тъй като старият се окисляваше и ако сдеше няколко дена нямаше палене.Всичко добре. Сложих го и нещата заспаха. Скоро обаче се загледах в окото на акумулатора и с изненада видях че е почерняло. Динамото зарежда добре, колата пали, но сутрин като меря акумулатора е около 12V, което според мен не е нормално.Днес се заех да меря утечката и естествено се намери причината за изтощаването на новия акумулатор, а най-вероятно и за умирането на стария. При допустими до колкото знам 0,05А консумация уреде показа 0,25А. Почнах да махам 1 по 1 бушоните и накрая намерих виновника. Тъпото е че не мога да си преведа какво значи наименованието му понеже е на немски, а книжката е на италянски. Та въпросният виновник е Kombigerat, Automatikgetriebe. Втората дума според мен е автоматична скорстна кутия, значи отпада като вариант, понеже колата е с ръчни. Първото обаче не мога да си обясня какво е. Нещо от соорта на някакви комбинирани уреди.Като махна въпрсоният бушон и утечката идва в норми - 0,04А. По принцип таблото е прецакано и почти никога не работи. От време на време премигват разни работи, но контролните му лампи светят.Като го махна колата пали, но остават да светят лампата за ESP-то и за ръчната, a централният дисплей изобщо не светка. Явно утечката е някъде по прецаканото табло.Та въпроса е някой имал ли е подобен проблем и най-вече някой ако знае да ми преведе точно какво значат термините от немски.
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    #2
    Сега гледах в аутодата какво е навързано на тоя бушон.1.instrument panel2.automatic transmission3.steering position sensor4.anti-dazzle interior mirrorНай-вероятно проблема е от таблото.Поне разбрах защо се изключва ESP при махане на бушона. Заради steering position sensor.Някой да има на идея дали колата може да се кара и без този бушон. Другия вариант е да се маха при изгасяне на колата и като се оставя да престои. Като че ли само липсата на ЕСП при махнат бушн ще е кофти.
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    Коментар


      #3
      колега, към тоя бушон трябва да е свързана и силовата верига на реле. виж го да не е залепнало и да е постоянно включено.

      Коментар

      Working...
      X