Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.4 12В - късите гаснат при превклюване на дълги

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава 1.4 12В - късите гаснат при превклюване на дълги

    Здравейте карам фиат брава 1,4 12 в имах проблеми с токовете и ключа за къси и дълги светлини и ходих на майстор да ми ги направицНаправи ми впечатление след ремонта,че като включа къси и след това дълги късите изгасват оставят на габарити и светят само дългите.Това нормално ли е при вас как е?

    #2
    Не, не е нормално, този който ти е пипал - отиди при него да оправи колата безплатно. При дълги свети целият фар - късата и дългата част. Като на всеки двусекционен фар.

    Коментар


      #3
      кола

      Има и такъв вариянтвчера гледах на някъв модел ФИАТ На Пунтото светят всички само ако трябва задни за мъгла да пуснеш трябва да работят и отпред халогените
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        на мен също ми светят само дългите + габарит, как се връзва за къси + дълги ?
        Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
        Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
        Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
        Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
        Убий скороста - Спаси дете!

        Коментар


          #5
          Ключар недей да говориш наизуст и да заблуждаваш колегите, моля те. Не се пита за НЯКАКЪВ модел Фиат, а за конкретен модел Фиат, и по-точно за Брава. На Брава фарът на дълги трябва да свети така като на тази снимка: (виж снимката; ляв фар, ксенон на къси, халогенна на дългите). Това е точното положение. И не е вярно че за да светят задните за мъгла, трябва да светят и предните. Може да светят само късите, задните за мъгла пак светят. Това е на всяко Браво/Брава/Мареа. Колега kokss - ако фарът ти е едносекционен и твоите лампи са H4 - при тях къси и дълги светят отделно, не светят заедно. Това е нормално, иначе лампата тип H4 ще изпече всичко наоколо ако свети и късата и дългата едновременно.
          Прикачени файлове

          Коментар


            #6
            Тази сутрин гледах на един колега Бравата тя също е 1,4 12 в и при него като включи дълги късите гаснат и остават на габарити а дългите светят и той каза, че не е пипал нищо по ел инсталацията.Това ме навежда на мисълта,че при брава 1,4 12 в е така направена инсталацията а при 1,6 по друг начин.

            Коментар


              #7
              Колега, я отиди до някоя морга, купи си "релето за късите", и го сложи ето там дето е оградено с кръгче. Твоят приятел може да не е пипал, но е пипал някой преди него
              Прикачени файлове

              Коментар


                #8
                Здравей значи проблема според теб е в това реле?А може ли да се провери дали работи с уред и съответно подлежи ли на ремонт?А ново може ли да се намери от някъде и какви пари струва?Според моя колега нямало логика да светят и двете светлини едновременно, защото се създавало голяма консумация на акумолатора и това е направено с цел да се изключват късите.

                Коментар


                  #9
                  dimizano написа:
                  Здравей значи проблема според теб е в това реле?А може ли да се провери дали работи с уред и съответно подлежи ли на ремонт?А ново може ли да се намери от някъде и какви пари струва?Според моя колега нямало логика да светят и двете светлини едновременно, защото се създавало голяма консумация на акумолатора и това е направено с цел да се изключват късите.
                  Има логика и тя е много по доброто осветяване на пътя в близък и далечен план.При Н4 не го правят така едиствено защото крушката ще се стопи както каза Оги28.Оправи го после ще ти хареса как свети на дългиНово в моргите за 5-10 лв вероятно ще си намериш.Но провери дали проблема не е в лостчето за включване или пък някой да е променял кабели.
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    На някой модели може да си пуснеш всички фарове заедно на други не това го има не само при ФИАТ Дали ще светят 1 или 2 фара зависи само от лостовия механизъмне от релетата те са след ключа -лоста
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Re: кола

                      kluchar написа:
                      На някой модели може да си пуснеш всички фарове заедно на други не това го има не само при ФИАТ Дали ще светят 1 или 2 фара зависи само от лостовия механизъмне от релетата те са след ключа -лоста
                      Да ама това при положение че инсталацията е оригинална.Щом я е пипал Мастор и е проявявал творчество проблема може да бъде къде ли не.Много ги мразя тия хора които като не работи нещо и почват да пускат нови кабели и да взимат захранване от където има падне.
                      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                      FIAT БРАВО 1.2 16v
                      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Е да ама като оставиши колата в повечето случай не знаеш кой кво ще прави На колежка за това че не свети мигач и стопа диагонилно за Стило и излезе до краен ремонт 300 лв със смяна BSI колата .И то в голям сервиз .
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          dimizano - проблемът е в това, че релето липсва, а ако е на място - то не работи. Погледни го, просто. Ако го няма - отивай в морга, и си го купи. В която и Браво/а/Мареа да пипнеш там - там има реле. Така излизат колите от завода. Вземаш го, слагаш при теб, свети -> плащаш; не свети -> не плащаш, пробваш с друго реле от друга кола. Ако пак не свети - тогава вече има друг проблем. И най-малко вероятно е релето да е там, да работи самото то, но да има друг проблем в колата. Доколкото обаче си спомням - трябва да се случи нещо уникално, за да е така. Най-общо - като светнеш на дълги - те включват релето, и то захранва късите. Твоят приятел е прав, че консумацията е голяма, но именно затова е релето, за да разтовари ключа и да поеме 10-на ампера.

                          Коментар


                            #14
                            Ами няма такова реле при мен.Дали никога не е имало или е махнато незнам,но най вероятно проблема е от там.Сега се появи нов проблем като включа габарити или къси и подам мигач или натисна спирачка и ми премигва копчето за габарити при мъгла а отзад става направо цветомузика.Смених крушките на габаритите и сложих от тези, които пъпките не са една срещу друга а да се разминават каквито дефакто са оригиналните но проблема не се реши.Като включа копчето за мъгла немига нито то нито отзад става цветомузика.Някаква идея за решаване на проблема.Благодаря ви предварително за помоща на всички,които се включихте в темата.

                            Коментар


                              #15
                              dimizano написа:
                              Ами няма такова реле при мен.Дали никога не е имало или е махнато незнам,но най вероятно проблема е от там.Сега се появи нов проблем като включа габарити или къси и подам мигач или натисна спирачка и ми премигва копчето за габарити при мъгла а отзад става направо цветомузика.Смених крушките на габаритите и сложих от тези, които пъпките не са една срещу друга а да се разминават каквито дефакто са оригиналните но проблема не се реши.Като включа копчето за мъгла немига нито то нито отзад става цветомузика.Някаква идея за решаване на проблема.Благодаря ви предварително за помоща на всички,които се включихте в темата.
                              Изписването на тази дума в търсачката води до множество от теми, които я съдържат.Тема 1Тема 2Тема 3Тема 4Тема 5... и още няколко.А относно липсата на реле - проблемът е точно 100 % от там.Редактирано заглавие

                              Коментар

                              Working...
                              X