Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.4 12В - късите гаснат при превклюване на дълги

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Лоша маса на стопа в който е фара за мъгла отзад- левия, затова почва да светка диода на копчето като светнат стоповете
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    Коментар


      #17
      Нагорели клеми и хлабави пластинки.Това беше проблема вече е решен.Благодаря на всички за помоща.

      Коментар


        #18
        А оправиха ли ти се дълги къси и как ги оправи точно
        Fiat Punto JTD HLX 1999

        Коментар


          #19
          Я да попитам и аз. Днес Мареата за втори път ми прави следния номер. Карам си на къси, включвам дълги и изчезват и късите и дългите. Връщам лостчето на къси и те светват, после пак на дълги и пак всичко угасва. Връщам на къси, изключвам фаровете, вкл. отново къси, после дълги и всичко е ок. Този номер ми го направи преди 3 месеца, сега пак. Към кое да се насоча, букси на фаровете или някое реле и най-лошото да е лостчето..... нямам си никаква идея от токове, така че помагайте Едит: Заслушах се за щракане от релето до бушоните. На интензивно и бързо превключване се появява същия проблем. При не толкова енергично превключване къси-дълги, няма проблем. В момента в който изгасват дългите и късите(остват само габарити), релето прецъква и край . Извадих го и ми се струва, че средната обуква на едното краче е хлабава и излиза напред , при изваждане на релето. Утре ще прегледам как да смъкна леглото на релето и да видя дали кабелчето не се е измъкнало. Сторими се , че въпросното краче е леко като ръждиво-опушено но не в контактната си част а по назад. Нито грее нито е затопено релето. Та това е, поне открих проблема от къде идва!
          now. BMW E39 523i '98 170hp
          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

          Коментар


            #20
            Не ми е приятно да ти го кажа, но проблемът ти е в лоста. Това реле е само за късите. Ако има проблем в него - дългите ще си работят нормално. А като превключваш с лоста - там превключваш късите от една верига на друга (на веригата на дългите). Понеже има проблем с включването на тази верига още в самия лост - тя не заработва и съответно веригата на късите, която се активира като си на дълги - също не може да заработи. Та така. С един мултицет много лесно ще установиш къде е проблема, сваляш конектора, който е на гърба на таблото с бушони най-отдясно, откъм ск. лост, и там мериш дали идва напрежение на двата синьо-червени кабела. Кабелите са общо 5. На единия синьо-червено със сигурност няма никакво напрежение. На другия трябва да има като си на дълги. Ако имаш само един синьо-червен кабел - на него трябва да има напрежение като си на дълги. Тествай когато включиш на дълги и нищо не свети - тогава опитай да го откачиш тоя конектор и да мериш. Ако не ти покаже напрежение никъде - значи откъм лоста не идва нищо = проблем с лоста.

            Коментар


              #21
              Ето я схемата, на нея релето е 317, с червено са допълнителни релета поставени от мен за разтоварване на клемите на контактния ключ и ръкохватките за превключване.
              Прикачени файлове
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар

              Working...
              X