Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Полезно -Смяна крушки на задния номер / табела - Фиат Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Полезно -Смяна крушки на задния номер / табела - Фиат Браво

    колеги озорих се да търся из търсачките как се сменят тези крушки на задния номер и естествено само глупости открих.какво ли не се правило за да се сменят задните крушки, та брони се сваляли та до кат се ходело за нов номер та глупусти и глупости.НЕ СЕ РАЗВИВА ЗАДНИЯ НОМЕР ЗА СМЯНА !НЕ ПРЕЧИ ЧЕРНАТА ПЛАСТМАСА НА НОМЕРА ЗА ИЗВАЖДАНЕ НА КРУШКИТЕ !ето КАК се сменят крушки на заден номер на фиат БРАВОЛогично ще се опитате да свалите черната пластмасова кутия в която са крушките.това е голяма грешка защото дори и да я свалите от горната страна този контейнер на крушките НЯМА ОТВОР !Крушките се вадят единствено и само като се извади СТЪКЛОТО просто се мушка тънка отверка и се изчепва докато изпука, по добре да се подмуши от няколко страни.крушките са същите като за габаритни светлиним (не са пури) а са 3 ватови без цокъл стандартни от 60 стинки.това е от мен ... :D

    #2
    Да ти кажа днес си смених едната крушка ! Свалих си номера, после пластмасата и си има там една дупчица мушкаш отверка дръпваш пластинката и и излиза на цяло тогава махаш захранващото кабелче, завърташ и си излиза фасончицата с крушката............ 3 мин. работа

    Коментар


      #3
      Полезна информация, но! При повечето колеги е технологично невъзможно това да се случи, без да се счупи нещо! С чупене обаче едва ли някой не може. За сваляне на самото стъкло си има специално предвидено място, в което да се пъхне отверTка. При някои късметлии пластмасата с номера е по-ниско, и няма проблеми, но при повечето - е плътно нагоре и освен с чупене, няма друг нормален начин, ами само чрез сваляне на номер, кълчене, кривене и други. При мен също е плътно нагоре, но мога да бръкна под бронята и да сваля целия цокъл. Лампичките са 5 вата, а не 3, и са цокъл "W5W".

      Коментар


        #4
        ogi28b написа:
        Полезна информация, но! При повечето колеги е технологично невъзможно това да се случи, без да се счупи нещо! С чупене обаче едва ли някой не може. За сваляне на самото стъкло си има специално предвидено място, в което да се пъхне отверTка. При някои късметлии пластмасата с номера е по-ниско, и няма проблеми, но при повечето - е плътно нагоре и освен с чупене, няма друг нормален начин, ами само чрез сваляне на номер, кълчене, кривене и други. При мен също е плътно нагоре, но мога да бръкна под бронята и да сваля целия цокъл. Лампичките са 5 вата, а не 3, и са цокъл "W5W".
        Между подложката на номера и кутийката с лампи имаше много малко разстояние. С помощтта на две отвертки изпозлвани като лост успях да извадя кутийките с лампите. И в момента подложката на номера ми е поодраскана и огъната и самия номер тук там има малко одраскано. Според мен трябва да пише в ръководството при купуване на БРАВО/БРАВА да се обърне внимание на тези от КАТ като слагат номера да не е толкова високо.
        Fiat Bravo 1.2, 1999

        Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          Полезна информация, но! При повечето колеги е технологично невъзможно това да се случи, без да се счупи нещо! С чупене обаче едва ли някой не може. За сваляне на самото стъкло си има специално предвидено място, в което да се пъхне отверTка. При някои късметлии пластмасата с номера е по-ниско, и няма проблеми, но при повечето - е плътно нагоре и освен с чупене, няма друг нормален начин, ами само чрез сваляне на номер, кълчене, кривене и други. При мен също е плътно нагоре, но мога да бръкна под бронята и да сваля целия цокъл. Лампичките са 5 вата, а не 3, и са цокъл "W5W".
          +1 И аз бъркам под бронята и свалям цокълчето.
          Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

          Коментар


            #6
            С какво твоето Браво е по-различно от другите? Опитвал съм на няколко, и на нито едно не можеше да се бръкне така, както може на Брава. (Сега като се замисля, съм пробвал само на Браво ЖТД, а то е с резервоар с по-голям обем, може това да е причината.)

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              С какво твоето Браво е по-различно от другите? Опитвал съм на няколко, и на нито едно не можеше да се бръкне така, както може на Брава. (Сега като се замисля, съм пробвал само на Браво ЖТД, а то е с резервоар с по-голям обем, може това да е причината.)
              Да уточня,че 3-та долни болта на бронята бяха разкачени!Утре ще пробвам дали ще стане и без да са разкачени.
              Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

              Коментар


                #8
                Това лято и аз смених тези крушки. Това което направих е следното. Първо изкарах дясната част на номера от пластмасовата му основа и го дръпнах напред. По този начин имах достъп до винта който прикрепя основата към бронята и го развих. След това завъртях номера надолу и така се отвори място за стъклата на крушките. Смяна и после по обратния ред. Отне ми не повече от 20 минути. Направих и снимки, но някъде съм ги затрил. Малко по-късно установих, че цялата гимнастика е била излишна. Можело е да бръкна зад бронята и от там да изкарам крушките с фасунгите им. Както и да е, сега имам добре осветен номер. Както разбирам от Оги на Бравото няма място да бръкнеш, но на Бравата няма грижа.
                Brava 1.9 JTD 100, 2001

                Коментар


                  #9
                  Ще опитам и аз на Brava-та ми, че предния път си счупих ръцете докато извадя капачетата, трябваха ми три ръце.Сега съм с led лампички, но леко Golf-ово синеят, което не ми харесва и ще ги сменя.
                  .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                  www.cyxap.com

                  Коментар


                    #10
                    Аз като сменях моите направо си махнах номера. Не е кой знае кво. После малко лепило на пломбата и всичко е 6
                    Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
                    Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
                    Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.

                    Коментар


                      #11
                      Malone написа:
                      Ще опитам и аз на Brava-та ми, че предния път си счупих ръцете докато извадя капачетата, трябваха ми три ръце.Сега съм с led лампички, но леко Golf-ово синеят, което не ми харесва и ще ги сменя.
                      Колега, смени ги, мен ме спряха заради това синеене. Уж взех бели, като го гледаш на цокъла свети бяло, като се стъмни става леко синкаво. На 3тия ден ме настигнаха на буркани
                      Fiat Brava 1.4 12V

                      Коментар

                      Working...
                      X