Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неизвестни кабели

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Неизвестни кабели

    Здравейте, Днес докато си се ровех из колата намерих някакви кабели под задната седалка! В крайна сметка реших, че са чинчове за туба! има и едно късо кабелче, което май е за захранване, ама е мн късо - около 30см.! то не би ли трябвало да стига от акумулатора до тубата? А ако си купя активна каса - тези кабели ще свършат ли работа и какво още трябва да закупя?Ето и малко снимки:ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
    Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP

    #2
    Да,това са чинчове.Късото кабелче е било вързано на маса(-).Не е необходимо да стига чак до акумулатора.Взета е масата(-) от най-близкото и удобно място. На снимката не се вижда,но вероятно има трети,тънък кабел между двата чинча.Той свързва изхода за автоматична антена на радиото и отделен вход(управление) на усилвателя(някои го наричат втори плюс,но е неправилно). Трябват ти още един по-дълъг кабел,вързан през стъклен бушон на "+"акумулатора. Досега не съм чул свястно работеща активна каса.Дори и един ненужно скъп модел на Пайнер.По-добре слагай отделни модули.Стъпало и каса.Ако ще е гарга,да е рошава,дето се вика.
    Octavia RS
    Evo 10-служебната играчка.

    Коментар


      #3
      Red Storm написа:
      Досега не съм чул свястно работеща активна каса.Дори и един ненужно скъп модел на Пайнер.По-добре слагай отделни модули.Стъпало и каса.Ако ще е гарга,да е рошава,дето се вика.
      Има няколко хубави активни суб буфери, но са производство DIY. Проблема при масовите продукти е че залагат на името на марката!За да свири един суб буфер трябва да са спазени няколко неща:1 Правилно акустично оформление2 Трябва да има здраво оребрение3 Здрав бас рефлекс (при наличието на такъв)4 Необходимото количество вата5 Хубав нискочестотен високоговорител6 Хубав пасивен / активен филтър. ( В повечето случай купешките филтри вместо да подобряват звука само го замазват. Филтъра се прави с много симулации, опити, грешки и слушане!)7 Качествен усилвател8 Качеството на кабелите също е от значение9 Изходните конектори също са важно10 За сериозни аудио системи са необходими: Отделен акумулатор/и за с-мата и кондензаторПри неспазването на всяка една от горепосочените точки с изключение на 10-та няма как да накараш едно нещо да свири. Не е задължително да се купуват най - скъпите компоненти! Всичко се подбира със слушане. Едни и същи ОТ свирят различно с различните усилватели ( и обратното), а източника също е от значение. Също така са важни и записите който ще се пускат. Една MP3-ка и на най - добрата с-ма в света ще си свири по същия начин като от китайски дръжкофон за за 1,5лв.Поздрави.П.п. Като намесих филтрите в цялата схема съм пропуснал да отбележа, че истинския Активен филтър свири по добре от истински Пасивен филтър.Друг е въпроса дали си заслужава човек да инвестира четири , пет цифрени суми за озвучаване на автомобила си, при положение че акустиката там е под всякаква критика.Марто
      Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

      Коментар


        #4
        Марто,ти са на много високо ниво ги засили колегите,нещо да думка там да събира погледи и тва е
        Bravo 1.2 16v
        Lancia Dedra 1.8 16v
        Suzuki GSXR250R

        Коментар


          #5
          PREDATORst написа:
          Марто,ти са на много високо ниво ги засили колегите,нещо да думка там да събира погледи и тва е
          Предаторст, ако ще говорим за качество трябва да спазим всички тези неща. Не съм засилвал никой, просто рошавата гарга ми се вижда леко проскубана.Аз също съм в процес на изграждане на музика и в дома и в колата, но за колата съм решил да не надвишавам 500пари, а за вкъщи отдавна съм спрял да смятам колко кинти съм вложил, а ми става лошо като знам колко още трябва да вложа...Малко извън темата ама пак за музика става въпрос. Та основната идея бе да слушам на Оупън бафъли с широколентови и лампов усилвател, но концепцията претърпя рязък завой към двулентова конструкция от 8" широколентов и 15" НЧ (няма къде да събера 18-ка в нас иначе :D) . Основната идея е НЧ да е отрязано на 25хз-150хз, а Фула от 150хз-22кхз. Акустичното оформление за Ширкото ще е 100% Оупън бафъл, за НЧ ще се знае като ги сътворим и минат измерванията.За кабели не искам да говоря, че за момента съм много ниско в йерархията на сребърните проводници.Поздрави: Марто
          Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

          Коментар

          Working...
          X