Здравейте,имам проблем с подсветката на копчетата (за регулиране на температурата, скоростта на въртене на вентилатора, къде да духа и трите копчета отдолу). Показъл съм на снимката за кои става дума.Въпросът ми е, ако някой се е борил с подобен проблем да сподели от коя букса и кой пин (на "fascia" или както там се нарича бяла кутия, зад която пък е сивата и т.н. ) се захранват, управляват тези диодчета или каквато и да е помощ в откриването на проблема. На 97% съм сигурен, че е в този, "BSI" ли е "multifunction control module" ли е...Предпазителите са изправни, макар че едва ли има за точно тези диоди.Гледах и в Autodata-та, и в eLearn, и в PDF-ите..., но не можах да намеря инфо.Колата е Стило 2001, 1,6 16V 5-врати.Благодаря предварително.П.П. Извинявам се за гадното качество на снимката и драсканицата по нея, тази успях да намеря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило, проблем с подсветката на контролните уреди
Collapse
X
-
emzo написа:В какво точно се изразява проблема ?И какво означава това BSI, че тука сме на Вие с английския ?Lаda Niva 1,6
Fiat Stilo 2001 1,6 16v
Коментар
-
кола
вадиш СД http://perfekt.snimka.bg/automobiles...5673.4835435и после самия панел с врътките а BSI =зад кутията с бушони има друга кутия с букси товае multifunction control module 2то момчето си го беше написало по гореа боди компютъра е това 1
Коментар
-
emzo написа:И какво означава това BSI, че тука сме на Вие с английския ?Pecho написа:Предполагам, че колегата има предвид BSI (мисля, че е съкращение от Built-In Systems Interface) - контролер на имобилайзера (май има и други функции, ама не съм много наясно).
Коментар
-
Здравейте отново.Смятам че проблема е в тази гадна зелена платчица, защото първият ми проблем бе с мигачите и се реши със смяна на един от драйверите. След това ми изчезна десния стоп, който до момента не мога да си оправя. Ако някой се е борил с този проблем може да сподели къде по платката е открил проблема(като не говоря за дребни повреди като: предпазители, кабели и т.н. всичко е изрядно). После няколко пъти ми горяха крушките на късите светлини(а знаем колко лесно и приятно занимание е подмяната им). И след последното обстойно измиване колата се е*а мама** на електрониката от всякъде. А и купих си акумулатор без да има нужда, защото след дълго пътуване от Пловдив през Стара Загора, Габрово до Троян в супер силен дъжд яко е мокрило сивата кутийка до акумулатора или така наречения "Fuse Box/Engine bay 1" и там дава на късо вътре и консумацията на ток минава 3А в състояние на покой. Всеки може да си сметне за колко време може да падне до 0 акумулатора. Та на сутринта си купих нов, като си мислих, че в него е проблема, защото преди това пък 3 пъти ми даваха ток да запаля при други обстоятелства... и си мислех че някоя клетка се е скапала.... както и да е. А след последното "обстойно" измиване, като под обстойно имам предвид миене с повечко вода но само отвън (не съм мокрил съзнателно или умишлено двигателя) като тръгнах на път и пуснах фаровете..... нямат изгасяне дългите светлини... по никакъв начин не ме слушаха. Нито с въртене на ключето за фаровете(габарити, къси, дълги.... все тази) нито с комбинацията на фаровете за мъгла и дълги... само при вадене на ключа изгасваха. Така доста псувни обрах по пътя но... нямаше как, трябваше да се прибера. Тогава стана страшно, спряха стоповете за мъгла, дългите НЕ светят още даже , още им търся проблема, при палене всички врати се отключваха(само тракат и всички околе мен се стряскаха), онова диво копче под жабката за спиране притока на гориво, все едно се натиска, плафоните си всетваха както искат , таблото не ми светеше, фаровете за мъглл аи те не светеха.... абе изпаднах в будна кома като видях какво става... След седмица денонощно ровене и мерене и т.н. успях да изчистя почти всички без проклетия стоп, дългите светлини, а и сега габаритите ми не се изгасят Наложи се да разглобя цялата "Сива кутийка" и да я почистя и пренаредя на ново за да съм сигурен, че свичко е наред с нея(беше си голямо предизвикателство). Та от много дрънкане незнам дали иписах и дали стана ясно какъв ми е проблема в крайна сметка.Не светят дългите светлини, а ми дава индикация на таблото(така правеха и мигачите когато не светеха), не се изгасят габаритите, имам консумация от малко над 300mA при изваден ключ, и онези врътки не ги виждам в тъмното.Погрижил съм се да не се мокрят повече части от електрониката и много силно се надявам да нямам повече проблеми с колата. А водата влизаше от дупки, които ще снимам и ще ви покажа, защото няма да мога да ви обясня точно. Може да помогне на някой изпаднал в беда.Lаda Niva 1,6
Fiat Stilo 2001 1,6 16v
Коментар
-
emzo написа:Чакай, чакай от крушките на панела за отопление/охлаждане минахме на ..... както и да е.Ти провери ли лампите дали са здрави ?Lаda Niva 1,6
Fiat Stilo 2001 1,6 16v
Коментар
-
кола
Fuse Box/Engine bay 1 е трудно за оправяне там са едни пластини на 3 нива -не е платка ако знаеш кво правиш тогава го отвараи и по добре от друга кола сигурно няма да е много пари другото което ти прави проблем мигачи- фарове е от BSI там е ключа- централно -фарове -мигачи някоеу осветление като се мократ Бушоните всичко се окислява и става една -мъка
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Fuse Box/Engine bay 1 е трудно за оправяне там са едни пластини на 3 нива -не е платка ако знаеш кво правиш тогава го отвараи и по добре от друга кола сигурно няма да е много пари другото което ти прави проблем мигачи- фарове е от BSI там е ключа- централно -фарове -мигачи някоеу осветление като се мократ Бушоните всичко се окислява и става една -мъкаLаda Niva 1,6
Fiat Stilo 2001 1,6 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар