Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило, проблем с подсветката на контролните уреди

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило, проблем с подсветката на контролните уреди

    Здравейте,имам проблем с подсветката на копчетата (за регулиране на температурата, скоростта на въртене на вентилатора, къде да духа и трите копчета отдолу). Показъл съм на снимката за кои става дума.Въпросът ми е, ако някой се е борил с подобен проблем да сподели от коя букса и кой пин (на "fascia" или както там се нарича бяла кутия, зад която пък е сивата и т.н. ) се захранват, управляват тези диодчета или каквато и да е помощ в откриването на проблема. На 97% съм сигурен, че е в този, "BSI" ли е "multifunction control module" ли е...Предпазителите са изправни, макар че едва ли има за точно тези диоди.Гледах и в Autodata-та, и в eLearn, и в PDF-ите..., но не можах да намеря инфо.Колата е Стило 2001, 1,6 16V 5-врати.Благодаря предварително.П.П. Извинявам се за гадното качество на снимката и драсканицата по нея, тази успях да намеря.
    Прикачени файлове
    Lаda Niva 1,6

    Fiat Stilo 2001 1,6 16v

    #2
    В какво точно се изразява проблема ?И какво означава това BSI, че тука сме на Вие с английския ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo написа:
      В какво точно се изразява проблема ?И какво означава това BSI, че тука сме на Вие с английския ?
      Проблема се изразява в това, че не се виждат в тъмното.Нито при пуснати фарове нито ..... при каквито и да било обстоятелства. Налага се всеки път като искам да направя корекция на посоката на духане или да си спра притока на въздух отвън или дори да си пусна климатика се налага да си пусна някое плафонче за да се ориентирам, а и си ми харесваше как си светеха готино в тъмното.
      Lаda Niva 1,6

      Fiat Stilo 2001 1,6 16v

      Коментар


        #4
        Ами защо смяташ, че в боди компютъра е проблема ?Свалящ CD-то, развиваш няколко имбуса и вадиш панела с врътките:После имаш мисля 2 видии и се сваля само белия панел, между двете големи врътки има две крушки, почти сигурно е да са изгорели И пак не каза, какво е BSI
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          кола

          провери буксата и самата платка иначе чак до BSI няма да е пробелема
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            И какво е BSI в крайна сметка?
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              кола

              вадиш СД http://perfekt.snimka.bg/automobiles...5673.4835435и после самия панел с врътките а BSI =зад кутията с бушони има друга кутия с букси товае multifunction control module 2то момчето си го беше написало по гореа боди компютъра е това 1
              Прикачени файлове
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                emzo написа:
                И какво означава това BSI, че тука сме на Вие с английския ?
                Изобщо четеш ли темите, в които пишеш, или бързаш да пишеш, за да има нещо написано?
                Pecho написа:
                Предполагам, че колегата има предвид BSI (мисля, че е съкращение от Built-In Systems Interface) - контролер на имобилайзера (май има и други функции, ама не съм много наясно).

                Коментар


                  #9
                  Здравейте отново.Смятам че проблема е в тази гадна зелена платчица, защото първият ми проблем бе с мигачите и се реши със смяна на един от драйверите. След това ми изчезна десния стоп, който до момента не мога да си оправя. Ако някой се е борил с този проблем може да сподели къде по платката е открил проблема(като не говоря за дребни повреди като: предпазители, кабели и т.н. всичко е изрядно). После няколко пъти ми горяха крушките на късите светлини(а знаем колко лесно и приятно занимание е подмяната им). И след последното обстойно измиване колата се е*а мама** на електрониката от всякъде. А и купих си акумулатор без да има нужда, защото след дълго пътуване от Пловдив през Стара Загора, Габрово до Троян в супер силен дъжд яко е мокрило сивата кутийка до акумулатора или така наречения "Fuse Box/Engine bay 1" и там дава на късо вътре и консумацията на ток минава 3А в състояние на покой. Всеки може да си сметне за колко време може да падне до 0 акумулатора. Та на сутринта си купих нов, като си мислих, че в него е проблема, защото преди това пък 3 пъти ми даваха ток да запаля при други обстоятелства... и си мислех че някоя клетка се е скапала.... както и да е. А след последното "обстойно" измиване, като под обстойно имам предвид миене с повечко вода но само отвън (не съм мокрил съзнателно или умишлено двигателя) като тръгнах на път и пуснах фаровете..... нямат изгасяне дългите светлини... по никакъв начин не ме слушаха. Нито с въртене на ключето за фаровете(габарити, къси, дълги.... все тази) нито с комбинацията на фаровете за мъгла и дълги... само при вадене на ключа изгасваха. Така доста псувни обрах по пътя но... нямаше как, трябваше да се прибера. Тогава стана страшно, спряха стоповете за мъгла, дългите НЕ светят още даже , още им търся проблема, при палене всички врати се отключваха(само тракат и всички околе мен се стряскаха), онова диво копче под жабката за спиране притока на гориво, все едно се натиска, плафоните си всетваха както искат , таблото не ми светеше, фаровете за мъглл аи те не светеха.... абе изпаднах в будна кома като видях какво става... След седмица денонощно ровене и мерене и т.н. успях да изчистя почти всички без проклетия стоп, дългите светлини, а и сега габаритите ми не се изгасят Наложи се да разглобя цялата "Сива кутийка" и да я почистя и пренаредя на ново за да съм сигурен, че свичко е наред с нея(беше си голямо предизвикателство). Та от много дрънкане незнам дали иписах и дали стана ясно какъв ми е проблема в крайна сметка.Не светят дългите светлини, а ми дава индикация на таблото(така правеха и мигачите когато не светеха), не се изгасят габаритите, имам консумация от малко над 300mA при изваден ключ, и онези врътки не ги виждам в тъмното.Погрижил съм се да не се мокрят повече части от електрониката и много силно се надявам да нямам повече проблеми с колата. А водата влизаше от дупки, които ще снимам и ще ви покажа, защото няма да мога да ви обясня точно. Може да помогне на някой изпаднал в беда.
                  Lаda Niva 1,6

                  Fiat Stilo 2001 1,6 16v

                  Коментар


                    #10
                    Чакай, чакай от крушките на панела за отопление/охлаждане минахме на ..... както и да е.Ти провери ли лампите дали са здрави ?
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      Чакай, чакай от крушките на панела за отопление/охлаждане минахме на ..... както и да е.Ти провери ли лампите дали са здрави ?
                      не съм още, не ми остана време, утре ще си поиграя малко ако пак не излезе някоя по-спешна работа.А за драсканиците..... исках да си споделя мъката с колеги.Ако ви интересува как са наредени пистите в "сивата Fuse Box" ще кача малко инфо скоро.Наздраве, утрото е по-мъдро
                      Lаda Niva 1,6

                      Fiat Stilo 2001 1,6 16v

                      Коментар


                        #12
                        Аз лично - не, че още сънувам кошмари.Ако ти е писнало да сменяш крушки на късите - слагай ксенон.Хайде ще чакаме да пишеш като провериш крушките.п.с. може някой път да се отбиеш на СтЗ срещите
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          Fuse Box/Engine bay 1 е трудно за оправяне там са едни пластини на 3 нива -не е платка ако знаеш кво правиш тогава го отвараи и по добре от друга кола сигурно няма да е много пари другото което ти прави проблем мигачи- фарове е от BSI там е ключа- централно -фарове -мигачи някоеу осветление като се мократ Бушоните всичко се окислява и става една -мъка
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Re: кола

                            kluchar написа:
                            Fuse Box/Engine bay 1 е трудно за оправяне там са едни пластини на 3 нива -не е платка ако знаеш кво правиш тогава го отвараи и по добре от друга кола сигурно няма да е много пари другото което ти прави проблем мигачи- фарове е от BSI там е ключа- централно -фарове -мигачи някоеу осветление като се мократ Бушоните всичко се окислява и става една -мъка
                            Не се притеснявай, още преди да ви споделя за проблемите си я бях отворил почистил и наредил отново, защото не можех да съм на 100% сигурен, че не е от там проблема. Сега си знам, че не е от "сивата кутийка", опитвам се малко само да систематизирам инфото и ще кача 1 табличка за да може ако друг има съмнения просто да си замери, кой пин с кой е на късо, проз кой предпазител и кое реле минава. Да не си играе да я отваря на празно. Отстраних си проблема с постоянното светене на габаритите Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 , както си и мислех проблема бе в един от драйверите по платката зад "Fascia". Относно проблема с подсветката.... като си извадих крушките и 3-те (2-те за врътките и едната за пепелника), тогава ми светват диодите които са зад копчетата(за клапата, климатика и отоплението на задния прозорец). Интересното е, че когато замерих напрежението и ми показа малко под 3V и ми стана интересно, а плюса и минуса на лампите е почети на късо, съпротивлението е много малко. Даже зумера го отчита като късо. Ще се търси поверигата Хубав и ползотворен ден на всички
                            Lаda Niva 1,6

                            Fiat Stilo 2001 1,6 16v

                            Коментар


                              #15
                              Проблема с подсветката беше в драйверите MC1413 на BSI. Остават консумацията и дългите всетлини
                              Lаda Niva 1,6

                              Fiat Stilo 2001 1,6 16v

                              Коментар

                              Working...
                              X