Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светна лампата за акумулатора на таблото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Светна лампата за акумулатора на таблото

    Здравейте,вчера прибирайки се към къщи на таблото ми светна акумулатора.Колата е Пунто 1.1Днес изобщо не запали. Съпругът ми в момента го няма, а аз съм бременна и много разчитам на колата. Моля за насоки от къде може да е този проблем?Грешен раздел -> Преместена. Модерирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Генератора не ти зарежда , или се е скъсал ремъка на генератора Сама няма да се справиш и в двата случая ... Потърси някой който да ти помогне (комшия, или сервиз)
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    Коментар


      #3
      Благодаря. Аз какъвто и да е проблема сама няма да се справя, затова търсех насока - като отида за помощ да кажа какво евентуално да гледат хората / съседите/. Ако ще трбява да влиза в сервиз- ще си чака съпругът ми.

      Коментар


        #4
        Пунто

        първо да се провери кабелите към акумулатора да се провери колко волта е и като се върти на стартер също после алтернатора първо кабелите после и самия него поне е отгоре на Пунто ELX може и нещо дребно да е
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Благодаря за насоките, Пунтото е S, ако това има значение.Доколкото разбирам най-скъп вариянт е смяна на алтернатор - някакви оринетировъчни цени?

          Коментар


            #6
            Пунто

            От Италянеца сигурно е 40лв /втора употреба/а ново е доста
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              ravi написа:
              Благодаря за насоките, Пунтото е S, ако това има значение.Доколкото разбирам най-скъп вариянт е смяна на алтернатор - някакви оринетировъчни цени?
              Не е задължително да се сменя. Трябва много зор да е видял, за да не подлежи на ремонт.

              Коментар


                #8
                кола

                не виждам смисъл да се ремонтира ако е нещо по самия генератор освен може плочката да се смени ако прави проблем да не зарежда 12 вза 40 лв може да се вземе и смени на място при Италянеца а не паленето едвали да е от алтернатор
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Извинявайте ,че не писах.Не палеше, защото карах доста време докато се прибера до къщи на светнала лампичка и акумулатора явно се е изтощил.Заредихме го, запали, но продължава да свети лампичката, което означава ,че проблем има. Не се откриха проблеми по кабелите. Остава да е алтернатора.Къде е въпросният Италианец и той ли ще я оправи там на място?Днес чакам да се прибере съпругат ми и той ще се занимава.Благодаря на всички за насоките.

                  Коментар


                    #10
                    Караш от Красна Поляна към Овча Купел, след като свърши първият квартал, подминаваш надлеза за пешеходци, първото кръстовище след него - продължаваш направо, и буквално след кръстовището - отдясно се намира автоморгата позната като "Италианеца".

                    Коментар


                      #11
                      Много благодаря.

                      Коментар


                        #12
                        Re: кола

                        kluchar написа:
                        не виждам смисъл да се ремонтира ако е нещо по самия генератор освен може плочката да се смени ако прави проблем да не зарежда 12 вза 40 лв може да се вземе и смени на място при Италянеца а не паленето едвали да е от алтернатор
                        И като го вземеш втора употреба каква е гаранцията ,че ще изкара и 1000 км.?
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Re: кола

                          kluchar написа:
                          не виждам смисъл да се ремонтира ако е нещо по самия генератор
                          и как така.Точно това е най-смисленото решение,а не да си вземе алтернатор втора употреба и след 10 дни (примерно) пак да даде фира.Колата не пали, тъй като алтернаторът е спрял да работи/зарежда,акумулаторът се е изтощил и сега шах и мат.Трябва да се ремонтира или подмени алтернатора,да се зареди акумулатора и готово.

                          Коментар


                            #14
                            Проблемът е отстранен срещу 60 лв. за алтернатор от Италианеца и труд от съпруга ми.Благодаря на всички.

                            Коментар

                            Working...
                            X