Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с акумулатор на Bravo 1.9 JTD 105 k.c.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с акумулатор на Bravo 1.9 JTD 105 k.c.

    Здравейте колеги, имам Bravo JTD 105 k.c. common rail мотор. Преди една година реших да си купя нов акумулатор, че стария не ставаше за нищо. Реших да си взема акумулатор на Banner 75 Ah и пусков ток 750 A, отидох да си го купя и да го слагам на Бравото и възникна проблем, че размерите на акумулатора са много големи, и не може да влезне в дупката. Производителя е направил твърде малка дупка и за малак размер акумулатор, а от там идва и проблема по-малки размери - по-малак пусков ток,напрежение и т.н. Продавача ми каза,че максималният ток на фабричните размери, който може да ми препоръча е 62 Ah na 510 A пусков ток. Видях че няма друг вариант,понеже няма как да направа по голяма дупка че отстрани има кабели, от другата страна маркучи,тръби... в крайна сметка го купих този акумулатор 62 Ah с 510 пусков ток.Като цяло този акумулатор е много слаб за 1.9 JTD мотор. Колата е държа в гараж и ми пали от 2-я, понякога и от 3-я път и то през лятото, дори когато е 30 градуса. По Колата е сменено всичко: подгревни свещи, стартер, четки на генератора, лагер на генератора, шайба на генератора... почти всичко по двигатела съм сменил с ново. Къде ли не ходих да видя причината да не е от нещоо друго, но навсякаде ми казват че проблема е в малкия ток на акумулатора. Не го бях карал 3 дена Бравото, днес отивам да го изкарвам да ходя на работа и не иска да пали, първи път, втори път ... замерих го и показа 11,45 Ah ... пак пробвах и не искаше да запали. Викнах един приятел той е с акумулатор 75 Ah на 750 пусков ток, свързах го с кабелите и Бравото запали на секундата ... Какво да направа колеги ? Нов акумулатор на 11 месеца. Искам да си сложа по-голям акумулатор и да си реша проблема един път завинаги, но тия италианци са направили малка дупка за него ...

    #2
    По-голям се слага, като се махне кората/поставката отдолу.Има снимки във форума, потърси.Под по-голям разбирай 77Аh.Ама тоя дето си с него е достатъчен , друг е въпроса дали е изряден.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo написа:
      Ама тоя дето си с него е достатъчен
      Производителят е казал-62Ah и 380A стартов ток са достатъчни(приемаме че всичко е изрядно по колата)

      Коментар


        #4
        janyboy написа:
        emzo написа:
        Ама тоя дето си с него е достатъчен
        Производителят е казал-62Ah и 380A стартов ток са достатъчни(приемаме че всичко е изрядно по колата)
        С малко уточнение - 380 А по ДИН, а сега на всички акумулатори токът е по ЕН. Със сигурност този акумулатор трябва да се провери в независим сервиз за акумулатори на товарна греда с поне 250 А ток.

        Коментар


          #5
          И аз да потвърдя - при изправен двигател 105JTD пали и със 45Ah акумулатор. Когато аз я купувах - беше с такъв Exide, на който пишеше "Препоръчителен за двигатели 1.1, 1.2..."
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #6
            Двигатела си е на 6+ всичко си работи безупречно, колата си върви катоо уса, ускорява си, мотора си работи като швейцарски часовник. Даже съм сложил и 2 клапанчетаза връщане на горивото.Направил сам сравнение как пали с акумулатор 62 Ah на 510 пусков ток (сегашния), с 75 Ah на 750 пусков ... с 750-ката пали мигновенно,а с 510 пали мъчителноо... Колега и да махна кората отдоло няма да ми помогне с нищо по-големите акумулатори са големи най-вече на дължина... така че и да махна подложката отдоло ще ми даде аванс единствено за по- висок акумулатор.

            Коментар


              #7
              ArMaGeDoN написа:
              Двигатела си е на 6+ всичко си работи безупречно, колата си върви катоо уса, ускорява си, мотора си работи като швейцарски часовник. Даже съм сложил и 2 клапанчетаза връщане на горивото.Направил сам сравнение как пали с акумулатор 62 Ah на 510 пусков ток (сегашния), с 75 Ah на 750 пусков ... с 750-ката пали мигновенно,а с 510 пали мъчителноо... Колега и да махна кората отдоло няма да ми помогне с нищо по-големите акумулатори са големи най-вече на дължина... така че и да махна подложката отдоло ще ми даде аванс единствено за по- висок акумулатор.
              75Ah са далеч над изискванията на този автомобил. Имаш друг проблем, според мен. Иначе като компромис можеш да взимаш друг път Varta Silver Dynamic - 63Ah с 610А стартов.

              Коментар


                #8
                Нвзнам каккъв друг проблем да е ? Всичко е точно, на диагностиката всичко е в нормалното ... незнам

                Коментар


                  #9
                  Проблемът ти е свързан с нещо механично, което диагностикатъа не може да ти покаже - например повреда в акумулатора, май вече стана въпрос за това. Моят стартер беше повреден, ако си чел скорошните теми, и с уж зареден акумулатор, както е сега - въртеше трудничко в студено време. Обаче ако е току-що свален от зарядно, може да отдаде наистина много ток, и тогава стартерът винаги ми въртеше мощно, дори с повредените втулки. Но като му падне малко заряда - оказваше влияние и въртеше бавно и мъчително. Щом колегата го казва - че е палил с 45 Ач акумулатор - прави сметка дали е от акумулатора, в смисъл ако е здрав, дали е 63 или 75 Ач - няма значение. Провери го в независим сервиз за акумулатори.

                  Коментар


                    #10
                    Днес го занесох в сервиз за акумулатори и ми казаха да им го остава за 1 ден да разберат от къде идва проблема.

                    Коментар


                      #11
                      ArMaGeDoN написа:
                      Днес го занесох в сервиз за акумулатори и ми казаха да им го остава за 1 ден да разберат от къде идва проблема.
                      Интересна тема,при мен има същият проблем.
                      Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                      Коментар


                        #12
                        Колеги, реших си проблема днес. Направих по голямо място за по голям акумулатор и си взех 75 Ah na 750 A пусков ток. Бравото вече си пали веднага на самата секунда, направо прекрасно .... Yellow_Flash_Colorz_PDT_19 Благодаря на всички за съветите ! :P

                        Коментар


                          #13
                          Дано да греша, че скоро пак ще пишеш в тази тема.

                          Коментар


                            #14
                            Дано да грешиш !

                            Коментар


                              #15
                              Колеги при моята либра 1.9 жтд се появи същият проблем.В ланчия форума съм описал подробно проблема,надявам се не е проблем да дам линк към тях.Много от вас имат регистрация и там ,но все пак повече умни глави по бързо решение на проблема.http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...7288#p197288В голям филм ме хвърли тази кола.
                              Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                              Коментар

                              Working...
                              X