Здравейте колеги, имам Bravo JTD 105 k.c. common rail мотор. Преди една година реших да си купя нов акумулатор, че стария не ставаше за нищо. Реших да си взема акумулатор на Banner 75 Ah и пусков ток 750 A, отидох да си го купя и да го слагам на Бравото и възникна проблем, че размерите на акумулатора са много големи, и не може да влезне в дупката. Производителя е направил твърде малка дупка и за малак размер акумулатор, а от там идва и проблема по-малки размери - по-малак пусков ток,напрежение и т.н. Продавача ми каза,че максималният ток на фабричните размери, който може да ми препоръча е 62 Ah na 510 A пусков ток. Видях че няма друг вариант,понеже няма как да направа по голяма дупка че отстрани има кабели, от другата страна маркучи,тръби... в крайна сметка го купих този акумулатор 62 Ah с 510 пусков ток.Като цяло този акумулатор е много слаб за 1.9 JTD мотор. Колата е държа в гараж и ми пали от 2-я, понякога и от 3-я път и то през лятото, дори когато е 30 градуса. По Колата е сменено всичко: подгревни свещи, стартер, четки на генератора, лагер на генератора, шайба на генератора... почти всичко по двигатела съм сменил с ново. Къде ли не ходих да видя причината да не е от нещоо друго, но навсякаде ми казват че проблема е в малкия ток на акумулатора. Не го бях карал 3 дена Бравото, днес отивам да го изкарвам да ходя на работа и не иска да пали, първи път, втори път ... замерих го и показа 11,45 Ah ... пак пробвах и не искаше да запали. Викнах един приятел той е с акумулатор 75 Ah на 750 пусков ток, свързах го с кабелите и Бравото запали на секундата ... Какво да направа колеги ? Нов акумулатор на 11 месеца. Искам да си сложа по-голям акумулатор и да си реша проблема един път завинаги, но тия италианци са направили малка дупка за него ...

Коментар