Здравейте, от както започна да вали когато мина през локва и започва да въртят и двете перки на радиатора и после спира , но от последното и включване вече не спира!!! Почнах да махам клеми и датчици които видях да отиват към радиатора и не спират, спират единствено когато махна клемите (или не знам точно как се водят ) на самите перки на радиатора! Така като гледам датчика който включва перките трябва да е високо на радиатора махнах го и него но ефекта е съшъия продължават да си въртят перките. Някакви идеии от какво може да бъде? Става въпрос за фиат браво 19 ТД 97г 75кс
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво перка на радиатора
Collapse
X
-
до колкото си спомням инсталацията на перката за охлаждане на постарите модели беше направена така че температурния датчик прекъсва (-) минус а не (+) плюс. Така че свали перката и провери инсталацията от датчика до перката ( най-вероятно имаш някой претрит кабел който дава маса на късо и включва перката )AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
-
Определено по-топлото реле е по-топло не случайно. Но при изгасен двигател като започнеш да вадиш релетата - в един момент перката ще спре. Обръщаш с краката нагоре това реле, след което са спрели, гледаш при кои крачета пише числата 30 и 87, и с мултицет мериш между тези две крачета - ако мултицетът писне - сменяй релето, ако не писне - отлепило е, но очаквай пак да залепне. Понякога отлпева само като го чукнеш леко с нокът или малък 3-килограмов чук.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар