Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво перка на радиатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Браво перка на радиатора

    Здравейте, от както започна да вали когато мина през локва и започва да въртят и двете перки на радиатора и после спира , но от последното и включване вече не спира!!! Почнах да махам клеми и датчици които видях да отиват към радиатора и не спират, спират единствено когато махна клемите (или не знам точно как се водят ) на самите перки на радиатора! Така като гледам датчика който включва перките трябва да е високо на радиатора махнах го и него но ефекта е съшъия продължават да си въртят перките. Някакви идеии от какво може да бъде? Става въпрос за фиат браво 19 ТД 97г 75кс
    Stilo 1.9jtd
    Bravo 1.9TD

    #2
    до колкото си спомням инсталацията на перката за охлаждане на постарите модели беше направена така че температурния датчик прекъсва (-) минус а не (+) плюс. Така че свали перката и провери инсталацията от датчика до перката ( най-вероятно имаш някой претрит кабел който дава маса на късо и включва перката )
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      Странното е че това ставаше когато мина през локва и си мислех че проблема е някъде долу на радиатора а там има само две клеми които като ги махна пак продължава да върти те са закрепени за една плоча която не м9ога да разбера за какво служи
      Stilo 1.9jtd
      Bravo 1.9TD

      Коментар


        #4
        Провери също дали не залепнало релето, което е в кутийката пред акумулатора. Датчикът на радиатора прекъсва управялващата верига на това реле, но ако е залепнало...

        Коментар


          #5
          А как да позная кое точно е релето? Има едно реле което е малко по топло от другите дали това може да бъде критерии?
          Stilo 1.9jtd
          Bravo 1.9TD

          Коментар


            #6
            Определено по-топлото реле е по-топло не случайно. Но при изгасен двигател като започнеш да вадиш релетата - в един момент перката ще спре. Обръщаш с краката нагоре това реле, след което са спрели, гледаш при кои крачета пише числата 30 и 87, и с мултицет мериш между тези две крачета - ако мултицетът писне - сменяй релето, ако не писне - отлепило е, но очаквай пак да залепне. Понякога отлпева само като го чукнеш леко с нокът или малък 3-килограмов чук.

            Коментар


              #7
              Мерси утре ще го пробвам да видя дали е от релето!!!
              Stilo 1.9jtd
              Bravo 1.9TD

              Коментар

              Working...
              X