Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Голям пад на напрежение при палене на Браво...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Пада на напрежението може да е пиков. В първият момент на развъртане на двигателя тока е много голям, така е докато не се развърти, но вече е запалил.............

    Коментар


      #17
      Не знам, ако имах осцилоскоп, може би щях да разбера колко точно пада, и колко време е ниско. Нямам проблеми със зануляване на километража или с радиото. Само АБС се рестартира.

      Коментар


        #18
        При мен АБС-а и с чисто нов акумулатор се рестартира при първите 3-ри паления. След това при палене нищо не светваше при завъртането на стартер, не знам защо се получи така.

        Коментар


          #19
          Не трябва да пада под 10-9.5В.Ето какво се случваще при мен-падаше до 8.5В при палене,рестартираше се трип брояча и всички лампи по таблото+цъкане на релета и т.н. http://www.youtube.com/watch?v=_bh64...?о-смяна на акумулатора.С новият(стар) акумулатор при палене падът на напрежение е до 10.8-10.6В.Да кажа че бях с Монбат 62ah 550A.После пак такъв си сложих-смених моя с на баща ми акумулатора,който беше същия, но почти нов, на 2 месеца.

          Коментар

          Working...
          X