Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква е причината за изгаряне на бобина?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Каква е причината за изгаряне на бобина?

    Изгоря ми едната бобина на Пунтото, дава на маса и първи цилиндър не работи, това се случи по време на движение. Как мислите дали й е дошло времето или има някаква друга причина? Трябва да отбележа, че свеща е омаслена от теч на ганитурата, но се съмнявам дали това е причината. Предполагам че й е дошло времето, но все пак да поразсъждаваме. Ако свещта даде фира може ли от нея да замине бобината? Свеща не съм я пробвал дали работи, което не е проблем да се направи, със смяната на бобината ще проверя и нея.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    #2
    ако свеща е отказала да работи и си карал дълго може това да е причината щото няма къде да отиде искрата и отива къдено е наи близко
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      кола

      да това е първото което може да стане става пробив в изолацията на високото -намотката и не дава изкра а само се товари и грее като има вода или масло около свещите колата не работи добре трябва да е сухо винаги кабелите през ноща да не светят -да не прави пробв към маса Вземи си една бубина от Евро 07 40 лв е за 1..1 1.2
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Re: кола

        kluchar написа:
        да това е първото което може да стане става пробив в изолацията на високото -намотката и не дава изкра а само се товари и грее като има вода или масло около свещите колата не работи добре трябва да е сухо винаги кабелите през ноща да не светят -да не прави пробв към маса Вземи си една бубина от Евро 07 40 лв е за 1..1 1.2
        Вярно, има логика, ще огледам по-подробно нещата, вчера нямах време за подробно разследване.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Вчера смених бобината, но с голям зор запали, отначало никакви признаци поне един цилиндър да се обади, мерих, правих струвах уж всичко е наред, и с големия зор запали, не разбрах защо така се заинати. По принцип трябва ли компа да мине на някакъв режим на опознаване на новата бобина или трябваше да изключа акомулатора?
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #6
            кола

            Трябва да пали веднага поне на Пунто до 2000г Има някъде друг проблем Провери релето зад двигателя дали е изправно.
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Re: кола

              kluchar написа:
              Трябва да пали веднага поне на Пунто до 2000г Има някъде друг проблем Провери релето зад двигателя дали е изправно.
              Тя запали и в момента си работи, но защо в началото се озори не разбрах.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #8
                Може да е била зацапана свещта поради това че е работила със старата бобина и отначало затова е запалила трудно. После се е продухала.
                Bravo 1.6 / 16

                Коментар


                  #9
                  Riki888 написа:
                  Може да е била зацапана свещта поради това че е работила със старата бобина и отначало затова е запалила трудно. После се е продухала.
                  Изчистих ги и проверих разстоянията на 4-те преди да сглобя.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар

                  Working...
                  X