Тази сутрин се набих в зверска локва, след подминаването и забелязах индикацията за инжексиона да свети. Почнах да мисля , че нещо се е намокрило. Реших да отида да я диагностицирам и на път към диагностиката лампата изгасна Викам си значи е исъхнало. Закачих колата за диагностика и изписа детонационенн датчик(обща грешка). Изчистих грешката, но искам да питам къде излиза буксата на тoзи датчик, за да я погледна и да видя имали шаухка на нея? Колата е Мареа 1.8 16!п.с. Целия кош на мотора беше измит, бях измил и капаците на двигателя Мерси
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Светна дюзата, причина -спукан корпус на детон. датчик!
Collapse
X
-
Благодаря колеги!Току що открих къде е датчика(между 2-ри и 3-ти цилиндър) и това което ме впечатли е следното. Кръглата част( тази която е хваната към блока има пукнатина). Едвали е от температурното изменение, по -вероятно е стегнато малко повече и корпуса е спукан. Та сега на въпроса , според вас да го сменям или да внимавам с локвите над 15 см Ето една снимка, на нея с жълта ивица съм означил спукването при мен!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Ми не знам как е стегнат, никога не съм го докосвал и не знам колко се стяга. Сега се чудя, дали да го подменям или да си карам така. Има два варианта за подмяна с такъв втора употреба или нов..... никъде не намирам цена за новnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Така тази вечер отново вкарах кораба в дълбока локва и респективно светна дюзата на таблото. Покарах си около километър и бях убеден, че лампата ще изгасне Така и стана, вероятно проблема пак е в детонационния датчик( на диагностика пак ще изпише обща грешка на този датчик). Като отворих капака и светанах към датчика беше мокър Още не съм го сменил, та мисля вече да го направя. Гледах отгоре от към всумкателния колектор и ми се вижда кофти работа с подмяната . Достъп има доколкото видях но ограничен, чудя се как ще го стегна към блока с динамометричен ключ и да му закача буксата! Някой ако има идея да споделиnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Датчика е сменен. Стария е почти на сол. Не знам от какво и как се е напукал така зверски!Преди да го монтирам зашкурих блока(там където се затяга) и металната част на самия датчик. Контакт и всичко угасна след чека, паля газ до прекъсвач....не светна дюзата Всичко е ток и жицаnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар