Данеби проблема даебил в двата кабела които влизат в кошницата.
Топло почти на финала сме
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
минусът минава през краш ботона под седалката оттам през кокницата която изпълнява само мост между кабелите и отива оперативно на релето за кода когато то нетръгне кода негасне както и подгряването неработи.несиги включил дабре или саимали окислени кантакти.
минусът минава през краш ботона под седалката оттам през кокницата която изпълнява само мост между кабелите и отива оперативно на релето за кода когато то нетръгне кода негасне както и подгряването неработи.несиги включил дабре или саимали окислени кантакти.
Ето това е истината кратко точно и научно обяснено. При втория монтаж се оказа, че куплунга не е натиснат докрай и това е причината за проблема.Колкото до:
kluchar написа:
Това вече беше казано макар и по друга форма това от 50 лв е услугата да се оправи .и друг колега го каза
идеята беше да се открие проблема, а не да де правим на всезнайковци и да мерим всичко в левова равностойност, нали затова е форума в крайна сметка.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Добър ден, 2ят линк не работи, а до колкото разбрах в него са ромовете? Проблемът е, че май отивам на ново еку (пунто 1.2 8в IAW 8F.5T) и ме интересува как премахва имобилайзера. Тоест в кой чип седи (памет,процесор) и мога ли да извадя кода и да го прехвърля на новото еку?
Коментар