Е 300 лв за махане на имобилайзер са си пари.Сигурно има някой да ги търсиАма не вярвам някой да ги даде ако колата нее от някой по спецчифични модели Имобилайзера на 1.9ТД на Алфа 145 си няма общо толкова с ECU на колата повече с помпата така че горните писания отпадат за всички дизели
Както съм написал 1.9 ТД не jtd,имобилайзера реже + на клапана,като електрониката е върху самия клапан.На този мотор никога не е слаган компютър,това си е най-елементарния ТД мотор.Тогава ти се обадих на ТЕБ и ми беше обявена цифрата в миналия ми пост,както и това,че трябва да се свали помпата. Вярно,че ми беше адски голям зор но.....Използвах жокер от приятел и се оправих за 1 час.Ако някой го интересува за мотор 2.0 16в 139 коня-имобилайзера става да се премахне само с презапис на чипа в компютъра.Последствия няма,лично пробвано на 2 Ланчии.
Е 300 лв за махане на имобилайзер са си пари.Сигурно има някой да ги търсиАма не вярвам някой да ги даде ако колата нее от някой по спецчифични модели Имобилайзера на 1.9ТД на Алфа 145 си няма общо толкова с ECU на колата повече с помпата така че горните писания отпадат за всички дизели
Както съм написал 1.9 ТД не jtd,имобилайзера реже + на клапана,като електрониката е върху самия клапан.На този мотор никога не е слаган компютър,това си е най-елементарния ТД мотор.Тогава ти се обадих на ТЕБ и ми беше обявена цифрата в миналия ми пост,както и това,че трябва да се свали помпата. Вярно,че ми беше адски голям зор но.....Използвах жокер от приятел и се оправих за 1 час.Ако някой го интересува за мотор 2.0 16в 139 коня-имобилайзера става да се премахне само с презапис на чипа в компютъра.Последствия няма,лично пробвано на 2 Ланчии.
колега можели малко по подробно за тд 100,как става номера с имобилайзера .Светими кей кода по някога и гасне. От долу под помпата има 2 кабела едия е към клапана ,а другия е изкормен и незнам де отива,аи дразни страшно като караш да ти гасне,мисляси направо да го елиминимирам,то това чудо е направо безсмислено в смисал за тия коли , и отключена дая оставиш няма кой освен някой циганин за желязо да я вземе :D
който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
колега можели малко по подробно за тд 100,как става номера с имобилайзера .Светими кей кода по някога и гасне. От долу под помпата има 2 кабела едия е към клапана ,а другия е изкормен и незнам де отива,аи дразни страшно като караш да ти гасне,мисляси направо да го елиминимирам,то това чудо е направо безсмислено в смисал за тия коли , и отключена дая оставиш няма кой освен някой циганин за желязо да я вземе :D
Нямам идея за ТД100,пробвал съм само на изброените от мен коли и двигатели.
Колегата ключар гледа нещата от неговия бизнес интерес. Няма лошо в това.Няма какво да лъжем и на менсъщо ми казаха за махане на имо цена от 300 лв.Което просто за кола която купих за 1100 лв е много.Аз исках да стане информационна тема. Нека някой модератор ако може да забърше безсмислените постове.Слагам 2 линка на които има качени информация за различните екута, снимки, и други подобни програми и за други коли освен за фиат.http://depositfiles.com/ru/files/23e...289.htmlВъв втория линк са по интересните файлове, ако може модераторите да ги качат в download секцията да има по лесен достъп до тях.повечето памети могат да се програмират с програматор от този вид- WILLEPROM.http://programatoribg.com/willem/index.htmСкоро ще се сдобия с подобен и ще пиша повече подробности.П.С. Без да имам нищо лично към колегата ключар но ако може да не коментира в темата освен ако не може да е полезен с нещо.Защото съм забелязал че в повечето теми където някой пита за проблем с имо, не дава информация, а само казва че той може да го махне и т.н.Идеята е да я има информацията пък който не го е страх да пробва сам, който го е страх да ходи на ключар.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
@infineon, този програматор е много стар модел. За почти същите пари можe да вземеш Willem v5.0 ... И да, става с препрограмиране на чипа ... и както казаха по-горе - най безопасно е сваляне на чипа, записваш си на файл каквото е имало в него (за всеки случай) и програмираш в чипа новия запис ... всичко това става за няма четвърт час ...Пробвал съм на вече 6 коли и става елементарно ... ако ЕКУ-то е наред и да няма смущения по захранването на ЕКУ-то ... ако клемите на акумулатора са хлабави и/или някой конектор към него не прави добър контакт и т.н., може да стане отново проблем, но това с каквата и апаратура да махаш ИММО-то, пак ще се случи ... при първото ЕКУ имах такава драма, но със следващите - до досега си карат колите без проблем ...Ако си мераклия да пробваш, мога да ти помогна ... Ще ти взема колкото взимам на другите колеги ... :D ... демек нищо ...А ако чиповете са евтини ... напр. 24С02, 24С04 и т.н. - струват стотинки .... може си купиш няколко и да ти ги програмирам, а ти ако искаш да се забавляваш, си ги сменяй на воля ... Ако е за един чип и ако е някакъв 24Схх - кажи само модела на ЕКУ-то и го имаш записан ...
човек трябва да разбира от електроника и програмиране +и електроника по колите там прошка няма иначе ново ECU ама това вече отмина малко хоха търсат такава услуга има машини и не е необходимо чак толкова интервенцииа и не мястото да се обсъждат тези работи по форумите
Електрониката ми е хоби,имам програматор WILLEM 5 и няколко излишни памети 27c256 останали ми от едно устройство(презаписваеми с прозорец). Ако някой иска срещу 10 лв ще му запиша в чипа изпратен от него файл, и ще му го изпратя по еконт. Може и други видове памети като 24c02/04/08 и 93cXX ,но предпочитам да се отърва първо от 27c256 че са по -скъпи )bg007@dir.bg
Когата се работо с промове е лесно, но когато имате работа с CPU имайте едно на ум, че на някой е вдигнат флага за четене. С други думи не може да се чете от програматор. Иначе най-добре е да се разпои прома и да се монтира съответният цокъл. Така оригиналния пром с оригиналният запис се запазва и няма опасност от фатални грешки. От тук нататък може да си слагате пром с друг запис и дори нещо повече, ако знаете какъв е процесора и вникнете в работата на ECU-то можете да си направите и лек тунинг.
Както съм написал 1.9 ТД не jtd,имобилайзера реже + на клапана,като електрониката е върху самия клапан.На този мотор никога не е слаган компютър,това си е най-елементарния ТД мотор..
Точно така и аз така си го махнах защото си скожих аларма с дистанциооно на което е ключа и като ми "обадиха" едни 100лв за да ми направят ключа с чипче -(само заради чипчето струвал толкова) иначе бил 15-20 лв ! Направо изпочупих всичките пластмаси около клапана на ГНП-то взех + при контакт и минах с 20лв за нарязването на ключа
Може ли някой да ми каже кой е бушoна за имобилайзера и къде се намира този клапан за който пишв pugsy. Вчера на зетя Бравата ТД100 направи белята по незнайни причини. Отказа да разпознава ключовете, по електриките не сме пипали нищо, само дето ремонтирахме кошницата в резервоара и после си запали нормално, прдеи да постелем я пробвахме пак и дърво - не ги разпознава.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Може ли някой да ми каже за какво са 2-та кабела които влизат в резервоара на ТД100, едните са за резистора на нивомера, а другите за какво са?
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар