Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да стане от климатик в термотроник

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да стане от климатик в термотроник

    Здравейте колеги фиатчето ми е с климатик а сега ми изпадна централна конзола с термотроника която е, въпросчето ми е следното ако е сложа само нея ще си работи ли нормално без да сменяма табло и огледало с датчик за външна тем. . Благодаря Ви предварително !!!
    Fiat Brava 1.8 ELX 113 HP
    BMW E46 2.0i 150 HP

    #2
    С електрнонен километраж ли си ? Имаш ли дисплей на таблото ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Няма да стане - има още датчици за вътрешна темп., за температура на тялото, клапите са с ел. управление.
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #4
        Отбой на моя въпрос, ако колата беше МК2 щеше да е с климатроник.Иначе и си мисля, че няма да стане.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          да с електронен километраж съм но това явно няма значение
          Fiat Brava 1.8 ELX 113 HP
          BMW E46 2.0i 150 HP

          Коментар


            #6
            Т.е. имаш и бутон за мерене на външната температура ?В такъв случай може и да е възможно.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Я покажете тази конзола с термотроника, че не успях да я открия.Спомням си че съм виждал снимка на конзола с диспл. всесто врътки...това ли е?

              Коментар


                #8
                Има предвид климатроник
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Ако има бутон за външна температура, значи си има ттермотроник/климатроник или кой както го нарича. Обаче колата на колегата е 1997-ма, тогава са били моделите с конвенционален климатик. Той иска да си сложи конзолата от модел 98-01, и смята че това е достатъчно всичко да работи. Е, няма да стане само с това. А колкото до дисплеите - Брава по принцип са си с електронен дисплей, с механичен са Бравотата ГТ и ХГТ, според едни книжки.

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b написа:
                    Ако има бутон за външна температура, значи си има ттермотроник/климатроник или кой както го нарича. Обаче колата на колегата е 1997-ма, тогава са били моделите с конвенционален климатик. Той иска да си сложи конзолата от модел 98-01, и смята че това е достатъчно всичко да работи. Е, няма да стане само с това. А колкото до дисплеите - Брава по принцип са си с електронен дисплей, с механичен са Бравотата ГТ и ХГТ, според едни книжки.
                    колега какво друго трябва да сваля и следователно да сложа на моита за да стане ??
                    Fiat Brava 1.8 ELX 113 HP
                    BMW E46 2.0i 150 HP

                    Коментар


                      #11
                      g.paskov написа:
                      ogi28b написа:
                      Ако има бутон за външна температура, значи си има ттермотроник/климатроник или кой както го нарича. Обаче колата на колегата е 1997-ма, тогава са били моделите с конвенционален климатик. Той иска да си сложи конзолата от модел 98-01, и смята че това е достатъчно всичко да работи. Е, няма да стане само с това. А колкото до дисплеите - Брава по принцип са си с електронен дисплей, с механичен са Бравотата ГТ и ХГТ, според едни книжки.
                      колега какво друго трябва да сваля и следователно да сложа на моита за да стане ??
                      като за начало огледало с датчик инсталация във вратата за огледалото снопа които е между двете врати (там е инсталацията за климатроника) всички моторчета за жалозите (едните са механични а другите електронно управляеми) бутоните за средната конзола и блок за управление на климатроника. Ако нещо пропускам в момента моля колегите да добавят
                      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                      Коментар


                        #12
                        Исках да попитам какво пречи да се използува това http://www.dobrikit.dir.bg/page13.htm и то да включва и изключва вентилатора при предварително зададена му температура в купето.

                        Коментар


                          #13
                          vesel4o написа:
                          Исках да попитам какво пречи да се използува това http://www.dobrikit.dir.bg/page13.htm и то да включва и изключва вентилатора при предварително зададена му температура в купето.
                          По принцип може но ти отварял ли си включен инкубатор? Лампите мигат страшно бързо с такъв регулатор -това значи че ще си изгориш вентилатора!!!! Ти като си регулираш климатика си променяш степените на вентилатора -това кои ще го прави (климатроника има блок за управление) а не само включено изключено !!! Ако ти се играе може да си подбереш някакъв термостат за стая само това е разумен избор. И трябва да насложиш 2-3 минимално за различните степени. И въпреки това според мен не си струва играта!!!!
                          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                          Коментар


                            #14
                            Видях, че с промяна на резистора на обратната връзка в схемичката на добрикит /резистор 8.2к/ се променя и хистерезиса и може да се настрои с хистерезис 2-3 градуса, така, че да не включва и изключва толкова често. Мисля да пробвам и да споделя резултата.

                            Коментар


                              #15
                              vesel4o написа:
                              Видях, че с промяна на резистора на обратната връзка в схемичката на добрикит /резистор 8.2к/ се променя и хистерезиса и може да се настрои с хистерезис 2-3 градуса, така, че да не включва и изключва толкова често. Мисля да пробвам и да споделя резултата.
                              Така по може да става но ако вземе да изключва и после бързо да включва значи трябва да го увеличиш още
                              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                              Коментар

                              Working...
                              X